Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mijn leraat kon ik misschien de Mavo aan, maar dan zou het wel moeilijk worden. Ik was (nog steeds eigenlijk) altijd de jongste leerlinge van het jaar. Heb mijn Havo afgemaakt met allemaal voldoendes en doe nu HBO Communicatie. Hierna wil ik gaan studeren...
Wat dat betreft is dat advies van de leraar zeer onbetrouwbaar. Als je in een klas niet lekker in je vel zit, ga je automatisch slechter presteren. En als ik zo lees wordt dat nog steeds erg vaak over het hoofd gezien!
|
Pff, ik heb zoveel adviezen gehad.........
Basisschool: VWO Cito: Mavo/Havo Moest gaan doen: Mavo/Havo Ga nu naar: 6 VWO (niet blijven zitten) Van 3e naar 4e: Advies: geen wiskunde B deed (tot januari): Wiskunde B1,2 (stond een 8, ben naar B1 overgestapt omdat ik een superklote leraar had, het niet nodig had en er geen zin in had.. ) Advies leraren 2e HAVO/VWO naar 3e: 3 HAVO Ga dus naar 6 VWO Ja, ik heb genoeg geleerd van die adviezen: Ze vooral niet opvolgen, want leraren hebben toch nooit gelijk.. ![]() |
![]() |
|
Alle adviezen op een rijtje
groep 8; MAVO Brugklas m/h; MAVO Klas 2; geen frans meer kiezen (wel gedaan, en geslaagd) klas 3; Geen Duits doen en geen Wiskunde ( wiskunde wel gedaan) Klas 4 mavo; niet naar de havo gaan ( wel gedaan) Zoals je ziet trek ik me bijna niets van adviezen aan ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 19:46. |
![]() |
|
![]() |
veel vwo-ers hier zeg
![]() ![]() ik kreeg een 'zeker havo' advies, en dan het liefst mavo-havo t eerste jaar. naja, k haalde allemaal 8en en negens!! ik ben dus mooi naar t havo-vwo gegaan, en dat ging goed. deed daarna vwo, tot en met t 4e jaar. ik blijf nu dus vet zitten, maar dat heeft niets te maken met het feit dat ik het niet zou kunnen. maar goed, ondanks dit ben ik wel bang geworden dat t volgend jaar weer zo kut gaat, en ga ik dus toch naar de havo. ik vind het kut en dus zeker niet leuk en baal er heel erg van, maar ja. |
![]() |
|
ik kreeg ook vwo-advies, en me ma zei dat het slim was om gymnasium te gaan doen
in de tweede gedaan, vond het eigenlijk heel klote en wilde ermee stoppen maar toen had mijn leraar me overgehaald ermee door te gaan ![]() derde jaar heb ik latijn ook nog volgehouden daarna was het genoeg ![]() ga nu over naar 5 vwo maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen.. heb geen goeie werkinstelling enzo
||
Citaat:
![]() ![]() Advies (waarschijnlijk gebaseerd op cito-toets): mavo/havo Nu (na de vakantie): 6 VWO ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|