Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bonemold longbow is bijv. lang nie zo goed als 'n Daedric Longbow en je marksman skills maken uit, en .. en .. en .. ![]() (en jagen op cliffracers met 'n longbow is gewoon leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
er was ook iemand op het mw.nl forum die sceenshots heeft gemaakt terwijl hij iets van 10 cliffracers tegelijk vermoorde met 1 spell... ![]() ook altijd leuk ![]()
|
![]() |
Ik ben net begonnen met Morrowind, maar ik zit nu al een beetje vast
![]() Ik heb beloofd aan The Imperial Cult, sergeant-layman, aan Kaye om een of andere schaal terug te vinden die Caryal (een High Elf, weet z'n naam niet precies) waarschijnlijk heeft gestolen. Ik ben toen naar Gnaar Mok gegaan, waar die High Elf is, maar ik kom daar niet echt verder, hij ontkent meteen en kan verder niks vragen. Ik heb ook al daar twee breeding neths gedood, maar dat heeft volgens mij ook niet echt geholpen. Iemand die me kan helpen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Rechts komt dan wel het gebruikelijk praat-menu (met persuations), maar ik kan die niet aanklikken. Het enige dat ik kan kiezen is "goodbye"
||
Citaat:
en ik schiet ze ook in 1x uit de lucht meestal dan terwijl mn markmanship niet eens zo heel hoog is ja ok als ik schiet gaat ie niet in een rechte lijn nee maar als je boven je centerview iets wilt schieten moet je rekening houden met het feit dat de pijl dan wat naar onderen gaat en vice versa dus kan je alsnog raken en naja strenght is blijkbaar hoog genoeg om m in 1x te laten landen ![]() dus ik snap niet wat een deadric bow en arrow verschil kan maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar deadric 0wnage. |
![]() |
||
Citaat:
een boog is toch een boog? ik verkoop zon ding liever en dan training kopen in je markmanship + nog wat anders want deadric doet het wel meestal wel goed ![]() heb je goedkopere boog met zelfde resultaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als het goed is, zit je skill al hoog. en deadric ziet er tig keer stoerder uit. ook een reden. |
![]() |
||
Citaat:
als ie kapot is pak je een nieuwe in dichstbijzijnde winkel ![]() of je knalt er gewoon ff op met je hamer ![]() true, het ziet er stoerder uit maar voor uiterlijk en screens enzo pak ik toch liever een claymore ofzo of een gigantische axe nog wat stoerder ![]() niet dat ik nou zo 1337 ben heb de main quest nog niet eens uitgespeeld (klote toetsen periode en huiswerk, is al weer bijna maand geleden dat ik gespeeld heb, ben ik er WEER helemaal uit, moet ik WEER opnieuw beginnen van mezelf ![]() ik kon dat stomme camp niet vinden in ik denk de laatste opdracht, iets met een ring zoeken en halen ofzo weet het al niet meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ben zelf neit het boog type. kruisbogen > bogen. oh wacht: mijn hk_g36 > de rest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Betekent dit dat ik eerst mijn niveau 'lockpicken' omhoog moet doen tot 20 (lijkt me het meest logische ![]() en zo ja, hoe kan ik dat het beste doen?
|
eeh... de scroll Undushi's Open Door gebruiken ?!
dat lijkt me het meest simpele, of een hoge security krijgen met een goede lockpick of eehh... je alterrelation trainen en een open door spell kopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
(jaa, ik ben n00b in dat spel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 10:54. |
![]() |
||
Citaat:
tis ook wel weer te merken ![]() scroll vind je veel in grotten, de spell zou kje kunnen komen in de mage guild (ik dacht dat er 1tje in balmora d'r een had) en een lockpick kan je bij de thiefs guild kopen, je hebt er een in Balmora, Sadrit mora, zoek maar gewoon !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind alleen dat die "boots" iets smaller mochten zijn. nu zijn ze gewoon lomp. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() (zeker met de Curry's recoulered blabla plug-in ook? ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hier stond een bericht dat niet mocht heb net de regels ff gelezen .
Geinterreseerd wat hier stond mail me at: josvdtil@hotmail.com Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 13:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem idd uitgespeeld maar ik ga niets verklappen, die glass armour blijft trouwens erg leuk.
Je moet trouwens als je nog bezig bent en je hebt een hekel hebt aan die clifracers een patch daarvoor downen peacefullracers heet t proggie, niet zo moeilijk te vinden, in het begin denk je het niet nodig te hebben maar die rotbeesten blijven maar komen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Games |
welke spel spelen jullie heel vaak |<03/\/ | 125 | 21-05-2003 19:51 |