Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 18:50
kleinedraak
Ik wordt best vaak echt gepest maar dat is al sinds groep 3 ofzo en ik zit nu in de 3e ik doe net of ik het niet hoor maar van binnen ga ik kapot. Ze vinden dat ik me niet moet aanstellen en niemand komt voor me op help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2002, 20:49
Verwijderd
Tja...
De eerste en de tweede waren echt ramp voor mij. Ik zat in een hetrogene brugklas. En ik was één van de weinge die zijn best deed om naar het vwo te kunnen gaan.
De rest van de klas zat aldoor te keten. Niemand was serieus. Er zaten jongens in mijn klas die hun snot aan de tafels smeerden en wedstrijden deden wie het meeste scheten kon laten.
Ik voelde me echt vet volwassen tussen die lui. Ik voelde me ook best eenzaam, omdat ik gewoon weigerde met één van hem op te schieten. Toen vond ik ze triest, nu snap ik gewoon dat het bij de leeftijd hoort.
Ik werd niet echt het slachtoffer van pesterijen, iedereen werd namelijk wel gepest. Er was altijd vet veel ruzie met iedereen. Eén jongen werd wel heel erg gepest, zo erg dat hij zelf van school afgegaan is. Ik moet toegeven dat hij wel een beetje anders was. Maar dat is nog geen reden om iemand te pesten.
Ik durfde niet echt voor hem op te komen. Daar heb ik later wel heel erg spijt van gekrgen. Want misschien was hij wel op school gebleven dan, ik weet het niet ook. Maar misschien was het wel beter dat hij ergens anders kon beginnen en niet elke dag de strijd aan hoefde te gaan met die etters bij mij in de klas...

Ik weet niet waarom mensen pesten. Ik snap ook niet waarom niemand bij mij in de klas voor die jongen op kwam. Maar ik denk dat het komt dat iedereen blij was dat hij gepest werd, want dan zouden hen waarschijnlijk niet het slachtoffer van pesterijen.
Pesten is echt totaal overbodig. Je kan je zelf misschien in hoger aanzien zetten ofzo. Maar ik denk dat mensen die pesten zelf ook heel erg onzeker over hun zelf zijn, anders zouden nooit andere mensen zwart maken...
Ach ik weet het niet...
weet iemand eigenlijk waarom mensen pesten?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 01:44
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
killer beeb schreef:
ik vindt pesten echt heel zielig...

Ik ben van de eerste tot halverwegen de 3e (zit nu in de 4e) vreselijk gepest.
Wa mn eigenschuld, ik heb al die tijd met een band/doek om mn hoofd gelopen en werd de hele dag uitgescholden voor Rambo.
Lijkt grappig jah, maar peste maakt iemand kapot!
Blij dat ik er sinds 1,5 jaar vanaf ben
Oud 27-02-2002, 13:38
tacidvs
tacidvs is offline
Ik heb één ding van ~ geleerd: Pak de zwakste pester, zo hard als je kan en zo vaak als je kan. Ze verwachten niet dat je iets terug doet. Kijk alleen wel uit als je ouder dan een jaar of 15 bent, want dan kunnen ze je in het gevang gooien, als je je laat gaan.
Oud 27-02-2002, 15:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
siNix schreef:
invb met school

Ken je mensen die gepest worden? terwijl jij er nix aan kan doen?"om hem te helpen" (of nix tegen durft te doen?)

Of :
Pest je zelf mensen in je klas of op school?
zoja?, waarom?, geef het een kick?"vind je het leuk?"

Of ,wordt je zelf gepest en druf je er niet over te praten, omdat je bang ben dat mensen je uit lachen ? "maby whe or i can help you"

"kennen jullie dit probleem ook?"
Hey siNix dit klinkt serieus
Ik heb niemand gepest, ben ook niet gepest gelukkig.
Ik ging juist om met t meisje dat werd buitengesloten... (Die mij heeft laten stikken, maar goed, dat is niet mijn probleem meer...)
Ik ben eigenlijk heel apart/vaag, maar mij moeten ze nooit hebben...

Be yourself
En laat anderen in hun waarde!
Take Care
xxx's Julia(h)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 07:59
blondie9999
blondie9999 is offline
waar slaaaaaaaaaat deze topic nou weer op tsss
Oud 01-03-2002, 08:06
Sharksy
Sharksy is offline
Ik ben moeten verhuizen omdat mijn zus als enigste was overgegaan van groep zeven naar acht.... We werden daarna zo geterroriseerd (met de dood bedreigd enz.) dat we niet eens meer veilig anar school konden lopen... We zijn verhuisd en nu gaat alles beter gelukkig maar mijn zus heeft er behoorlijke schade aan opgelopen...

greetz Sharky
Oud 05-03-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
blondie9999 schreef:
????
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:53
poki
poki is offline
Citaat:
blondie9999 schreef:
waar slaaaaat deze opmerking op... Ik vind dit een zinvolle topic.. Zelf nooit met pesten te maken gehad zeker
Oud 05-03-2002, 19:18
kafka
kafka is offline
Eminem - brain damage

Ik zou de tekst zelf geschreven kunnen hebben.
Oud 06-03-2002, 23:41
Verwijderd
Citaat:
kafka schreef:
Eminem - brain damage

Ik zou de tekst zelf geschreven kunnen hebben.

welke txt?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 11:11
jenny13
jenny13 is offline
Bij ons op school
worden er ook 2 mensen "gepest"
Ze WERDEN GEPEST
Maar nu worden min of meer buitengesloten
Ik heb er niet zoveel mee te maken eigelijk alleen ik heb wel af en toe het gevoel dat ze er zelf voor zorgen, ik bedoel als je met een wollen broek (lees: gebreid) op school komt of in een gewone spijkerbroek, maakt tog wel wat verschil
En bij ons zijn het niet eens de meiden die het meisje pesten
maar de jongens die schelden en zo
ook op de jongen die wordt "gepest"
Het is nu een stuk minder
Alleen ze horen nog steeds nergens bij
Maar de jongens zijn ook gestopt omdat de school dreeg met schorsing
Dat vond ik wel ver gaan want zo erg was het niet

BIJ ons word ook gedrongen op school dat je iedereen aardig MOET vinden en dat vind ik een verkeerd standpunt, want dat lukt gewoon niet

nou hoop dat het snel overgaat
kuz
Oud 09-03-2002, 11:19
tats
tats is offline
heeeey ik weet waar je over praat echt kut voor je ik heb het gelukkig nu niet meer ik zit nu in een toffe klas
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Ik wordt best vaak echt gepest maar dat is al sinds groep 3 ofzo en ik zit nu in de 3e ik doe net of ik het niet hoor maar van binnen ga ik kapot. Ze vinden dat ik me niet moet aanstellen en niemand komt voor me op help?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:27
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
jenny13 schreef:
Bij ons op school
worden er ook 2 mensen "gepest"
Ze WERDEN GEPEST
Maar nu worden min of meer buitengesloten
Ik heb er niet zoveel mee te maken eigelijk alleen ik heb wel af en toe het gevoel dat ze er zelf voor zorgen, ik bedoel als je met een wollen broek (lees: gebreid) op school komt of in een gewone spijkerbroek, maakt tog wel wat verschil
En bij ons zijn het niet eens de meiden die het meisje pesten
maar de jongens die schelden en zo
ook op de jongen die wordt "gepest"
Het is nu een stuk minder
Alleen ze horen nog steeds nergens bij
Maar de jongens zijn ook gestopt omdat de school dreeg met schorsing
Dat vond ik wel ver gaan want zo erg was het niet

BIJ ons word ook gedrongen op school dat je iedereen aardig MOET vinden en dat vind ik een verkeerd standpunt, want dat lukt gewoon niet

nou hoop dat het snel overgaat
kuz
Dit is geen aanval op jou, maar wil t ff kwijt

Iemand buitensluiten is toch net zo erg?!
Ok, je hoeft niet iedereen aardig te vinden. Dat is wel een rare regel op jullie school...

Mogen mensen niet zelf weten wat ze aan doen?
Misschien hebben de ouders weinig geld of willen ze niet in een spijkerbroek rondlopen?
Als mensen zich niet kleden als de 'normale leerling' worden ze gepest... echt triest...

Nogmaals dit is geen aanval op jou, maar je snapt t wel he...

xxx's Julia
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 23:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 16:34
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
siNix schreef:

jij upt en voegt nix toe

x's J.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 16:35
15 Enrique
15 Enrique is offline
Op de basis school ben ik regelmatig gepest geworden. Op de middel bare alleen in de 1e. daarna eigenlijk niet meer, dat is echt een verademing.
Als ik iemand zie die gepest wordt dan zet ik de perter wel eens voor lul. Duw hem bijvoorbeel in de struiken als ik langs loop ofzo. Dan voelt ie ook eens wat het is om voor schut te staan. Maar ik ga me er niet echt mee bemoeien, het is mijn probleem niet.
Oud 14-03-2002, 17:11
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Ik werd regelmatig in groep 7 en 8 gepest, en nu nog steeds af en toe. Ik snap niet waarom mensen elkaar niet gewoon kunnen accepteren, ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan. Ik heb wel een paar hele goeie en lieve vrienden en vriendinnen maar geen van hen zit bij mij in de klas . Er wordt nog dagelijks over mij geroddeld en ik word buitengesloten en uitgescholden door mijn klasgenoten. Normaal post ik dit soort dingen niet, maar vandaag voelde ik me op school toch wel rot .
Ik zou nooit iemand pesten, het is niet zo dat ik iedereen aardig vind, mensen die ik niet zo mag, daar ga ik gewoon niet close mee om. Dus pest alsjeblieft niet .
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 18:57
Günther
Günther is offline
Citaat:
siNix schreef:
welke txt?
text van het liedje !
Oud 14-03-2002, 19:05
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
siNix schreef:
welke txt?
deze toch?
http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/braindamage.html

x's J.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:40
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Ik ben nooit echt erg gepest.. af en toe maakt iemand wel eens een niet zo aardige opmerking ofzo, dat is helemaal niet gemeen bedoelt maar zoiets kan ik me heel erg aantrekken..

als ik eerlijk antwoord moet geven of ik wel eens gepest heb.. ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb ja. Nooit zo erg dat iemand er niet van naar school durft en zodra diegene het niet leuk meer vind stop ik er gelijk mee, dan heb ik een heel erg schuldgevoel. Eigenlijk is het meer meeloperij.. toen ik een jaar of 12/13/14 was. nu is dat wel over en ik pest niet meer, ik zie eindelijk in hoeveel schade dat kan opleveren (ookal heb ik nooit erg gepest)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:
deze toch?
http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/braindamage.html

x's J.

yess xj back
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik pest niemand, want ik werd op de basisschool zelf gepest. Toen ik net op de middelbare kwam ook, maar nu beginnen ze mij gewoon te accepteren, al zijn er nog wel een paar die door blijven gaan. Maar die zijn ineens niet zo stoer meer als een vriend van mij uit de 3e dr bij is

Er worden wel mensen gepest bij mij op school, en dan doe ik er soms wat aan, want degenen die mensen pesten, pesten mij dus ook soms. Mjah, t is niet echt erg pesten, gewoon irritant. Bijv toen ik met Brackish bij de Mc Donald's zat te eten, volgen dr de hele tijd stukjes happy meal-poppetje voorbij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten