Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb één ding van ~ geleerd: Pak de zwakste pester, zo hard als je kan en zo vaak als je kan. Ze verwachten niet dat je iets terug doet. Kijk alleen wel uit als je ouder dan een jaar of 15 bent, want dan kunnen ze je in het gevang gooien, als je je laat gaan.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb niemand gepest, ben ook niet gepest gelukkig. Ik ging juist om met t meisje dat werd buitengesloten... (Die mij heeft laten stikken, maar goed, dat is niet mijn probleem meer...) Ik ben eigenlijk heel apart/vaag, maar mij moeten ze nooit hebben... ![]() ![]() Be yourself ![]() En laat anderen in hun waarde! Take Care xxx's Julia(h) |
![]() |
|
Ik ben moeten verhuizen omdat mijn zus als enigste was overgegaan van groep zeven naar acht.... We werden daarna zo geterroriseerd (met de dood bedreigd enz.) dat we niet eens meer veilig anar school konden lopen... We zijn verhuisd en nu gaat alles beter gelukkig maar mijn zus heeft er behoorlijke schade aan opgelopen...
greetz Sharky
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bij ons op school
worden er ook 2 mensen "gepest" Ze WERDEN GEPEST Maar nu worden min of meer buitengesloten Ik heb er niet zoveel mee te maken eigelijk alleen ik heb wel af en toe het gevoel dat ze er zelf voor zorgen, ik bedoel als je met een wollen broek (lees: gebreid) op school komt of in een gewone spijkerbroek, maakt tog wel wat verschil En bij ons zijn het niet eens de meiden die het meisje pesten maar de jongens die schelden en zo ook op de jongen die wordt "gepest" Het is nu een stuk minder Alleen ze horen nog steeds nergens bij Maar de jongens zijn ook gestopt omdat de school dreeg met schorsing Dat vond ik wel ver gaan want zo erg was het niet BIJ ons word ook gedrongen op school dat je iedereen aardig MOET vinden en dat vind ik een verkeerd standpunt, want dat lukt gewoon niet nou hoop dat het snel overgaat ![]() kuz
||
![]() |
heeeey ik weet waar je over praat echt kut voor je ik heb het gelukkig nu niet meer ik zit nu in een toffe klas
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand buitensluiten is toch net zo erg?! Ok, je hoeft niet iedereen aardig te vinden. Dat is wel een rare regel op jullie school... Mogen mensen niet zelf weten wat ze aan doen? Misschien hebben de ouders weinig geld of willen ze niet in een spijkerbroek rondlopen? Als mensen zich niet kleden als de 'normale leerling' worden ze gepest... echt triest... Nogmaals dit is geen aanval op jou, maar je snapt t wel he... xxx's Julia |
![]() |
|
![]() |
Op de basis school ben ik regelmatig gepest geworden. Op de middel bare alleen in de 1e. daarna eigenlijk niet meer, dat is echt een verademing.
Als ik iemand zie die gepest wordt dan zet ik de perter wel eens voor lul. Duw hem bijvoorbeel in de struiken als ik langs loop ofzo. Dan voelt ie ook eens wat het is om voor schut te staan. Maar ik ga me er niet echt mee bemoeien, het is mijn probleem niet.
|
Ik werd regelmatig in groep 7 en 8 gepest, en nu nog steeds af en toe. Ik snap niet waarom mensen elkaar niet gewoon kunnen accepteren, ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan. Ik heb wel een paar hele goeie en lieve vrienden en vriendinnen maar geen van hen zit bij mij in de klas
![]() ![]() Ik zou nooit iemand pesten, het is niet zo dat ik iedereen aardig vind, mensen die ik niet zo mag, daar ga ik gewoon niet close mee om. Dus pest alsjeblieft niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/braindamage.html x's J. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nooit echt erg gepest.. af en toe maakt iemand wel eens een niet zo aardige opmerking ofzo, dat is helemaal niet gemeen bedoelt maar zoiets kan ik me heel erg aantrekken..
als ik eerlijk antwoord moet geven of ik wel eens gepest heb.. ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb ja. Nooit zo erg dat iemand er niet van naar school durft en zodra diegene het niet leuk meer vind stop ik er gelijk mee, dan heb ik een heel erg schuldgevoel. Eigenlijk is het meer meeloperij.. toen ik een jaar of 12/13/14 was. nu is dat wel over en ik pest niet meer, ik zie eindelijk in hoeveel schade dat kan opleveren (ookal heb ik nooit erg gepest) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
yess ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik pest niemand, want ik werd op de basisschool zelf gepest. Toen ik net op de middelbare kwam ook, maar nu beginnen ze mij gewoon te accepteren, al zijn er nog wel een paar die door blijven gaan. Maar die zijn ineens niet zo stoer meer als een vriend van mij uit de 3e dr bij is
![]() Er worden wel mensen gepest bij mij op school, en dan doe ik er soms wat aan, want degenen die mensen pesten, pesten mij dus ook soms. Mjah, t is niet echt erg pesten, gewoon irritant. Bijv toen ik met Brackish bij de Mc Donald's zat te eten, volgen dr de hele tijd stukjes happy meal-poppetje voorbij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|