Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga waarschijnlijk N&G doen, met Latijn als KT en Spaans en Geschiedenis 2 als keuzevakken.
Heb eigenlijk meer een talenknobbel, maar de Alpha profielen lijken me allemaal niks aan. Ik ben gek op opstellen schrijven enzo, maar heb echt geen trek in zoveel uur per week zangles, handvaardigheid of aardrijkskunde. |
![]() |
|
Ik doe Cultuur & Maatschappij met Biologie in mijn vrije deel. Ik heb trouwens best wel spijt van die keuze: Biologie is hartstikke moeilijk, ik had veel beter Maatschappijleer.2 kunnen kiezen.
![]() Ripper
||
Citaat:
Danny
||
![]() |
Citaat:
waarom kies je een vak waarvan je niet weet wat het inhoudt?? lijkt me wel handig om te vragen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik doe C&M met Grieks en latijn
en M&O en Tekenen in mijn profieldeel Ik heb trouwens KCV ipv CkV en ik moet zeggen dat het een vak is dat interessant zou kunnen zijn maar in de praktijk echt nergens over gaat dus als je even een beter vak kunt kiezen zoals wiskunde ofzo dan zou ik het doen, alleen als je t per se wil natuurlijk. Het is niet sanders dan elementen uit de klassieke oudheid in de moderne samenleving en hier en daar leer je nog een beetje over bouw- beelhouw- en schilderkunst maar dat is ook schaars. |
![]() |
|
ik ga waarschijnlijk E&M doen
maar ik hoef pas volgend jaar te kiezen maar aangezien ik niet zo heel sterk ben in het wiskunde gedeelte.. hoewel die wiskunde lerares zegt, dat het niet zoveel verschilt op vwo, wis. A en wis. B maar jah het is dus of E&M of C&M ach.. nog 1 jaar de tijd... en kan iemand me even vertellen aub. wat het verschil is tussen E&M en C&M (en wat kan ik later met C&M gaan doen?) thnx bubaajz
|||
Citaat:
Ik kom niet in de 2e fase terecht. ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ik wil na 5havo naar vwo maar met een ander profiel? niekwever | 7 | 29-05-2016 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Verkeerd profiel? koekoekjex | 1 | 27-12-2015 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
CM profiel, wat kun je er precies mee? Viickie | 31 | 27-01-2011 18:41 | |
Studeren |
Profiel kiezen Emma2812 | 16 | 21-01-2009 08:20 | |
Algemene schoolzaken |
Deelcertificaten N&G profiel halen Verwijderd | 13 | 14-07-2006 16:26 | |
Software & Hardware |
[windows] Zwervende <-> lokale profielen Tofke_H | 2 | 29-07-2003 08:53 |