![]() |
|
inlegkruisje lijkt me maandverband.
GurlMeis: de eerste keer vond ik het ook allemaal niet leuk, maar het went vanzelf. Ik denk dat je eerst maar aan het idee ongesteld-zijn moet wennen en daarna aan een tampon moet beginnen. Gebruik gewoon een dun soort maandverband. Die voel je niet zo heel erg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf heb ik altijd maandverband gebruikt, nooit problemen mee gehad. Tja, in het begin voelt het misschien een beetje gek, maar daarna word je wel wat zekerder en voel je het ook niet meer zitten. Ik heb van die dunne dingen van AllWays, zijn echt fijn, vind ik..
Al met al wil ik best eens tampons proberen, heb het al eens gedaan maar toen lukte het niet... Als ik jou was zou ik het gewoon nog even op maandverband houden en daaraan wennen, daarna eens tampons proberen... |
![]() |
|
Ik vind dit niet meer geloofwaardig overkomen, vooral omdat GurlMeis gisteren nog 12 was. Bovendien past maandverband bij iedereen wel.
Dus. Deze topic is gesloten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |