Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, ik bedenk ineens een nieuwe rage. Hele grote schoenen.Van die clownsdingen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en een nieuwe rage: voortaan op je handen lopen. lijkt me toch best praktisch af en toe-->geen last van kramp in je nek door steeds naar boven te moeten kijken als je met iemand praat ![]() |
![]() |
|
voor de meisjes met lange haren: een pijp van een jeans broek door je haren trekken lijkt me super
![]() Een hoed met ingebouwde radio zo loop je er altijd funky bij ![]() Jeans broek binnenste buiten MET ondergoed erover ![]() Zo een hemd dat aan de rechter kan gekreukt is en aan de linker kant niet sportschoenen met zon hak van buffalo ![]() Ow die nieuw collectie van Jamaica Puma(je weet wel die fel gekleurde schoenen met 2 kleuren) maar dan 2 verschillende daarvan ![]() ![]() Ow terwijl ik dit aant typen was kreeg ik een geniale inval ![]() een tatoage van een mens/dier en aan zijn neus, oor, tepels laat je een oorbel schieten!!!! ![]() Zwart, wit, beache, bruin...ZIJN PASSE....Lang leve de flashy kleuren rood, geel, oranje Natuurlijk koop je al die funky kledij in je PUMA winkel lols (behalve jeans want dat hebben ze niet van puma ![]() ![]() laat de Apomes kledingslijn maar beginnen lol
||
[QUOTE]ikkebenikke schreef op 18-03-2003 @ 21:09:
[B] Citaat:
![]() Vet haar word in ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |