Advertentie | |
|
![]() |
|
Dames
beste nieuwkomer : knapste/mooiste Forummer: Dying Bride, Sjerahazade, Hukkie, Wishful dreaming Liefste Forummer: Avelon Meest relaxte forummer: grappigste forummer: Slimste forummer: Meest irriterende forummer: Evil-Cherry Best postende forummer: Rodina over het algemeen Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Rodina Best geklede forummer: Rodina. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Rodina Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Meest interessante forummer: Rodina Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: ... Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Rodina Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Heren beste nieuwkomer : knapste/mooiste Forummer: Effeks Liefste Forummer: Meest relaxte forummer grappigste forummer: a new nose Slimste forummer: Drama Meest irriterende forummer: KmasterK Best postende forummer: Drama Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: substantial Best geklede forummer: forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Meest interessante forummer: ADHD Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Forummer die goeie forumbaas zou zijn:
|
kan hier weinig over zeggen, ben niet echt bekend met de mensen van het forum
vind bertbart een erg leuke, lieve, knappe... jongen, waarmee ik het irl goed kan vinden ![]() en rodina gaat inderdaad voor best geklede forummer nare man , hoe origineel, post het best de knapste forummerdinges... dat haal je uit die fototopics he... nou dat gaat niet op, op foto's kun je geen uitstraling overbrengen ofzo... alhoewel ik die ene foto van li wel erg mooi vond ik vind STP, Evito, Hukkie en... wie stelde er nou voor een fonds voor me op te richten?? ook wel iets positiefs, maar ik weet niet bij wat voor een categorie ![]() nare dingen zeg ik niet, want daarvoor ken ik niemand goed genoeg
|
Dames
beste nieuwkomer : ? knapste/mooiste Forummer: Wishful dreaming heeft mooi gezichtje, Avelon ook trouwens Liefste Forummer: !AmMe (of zo ![]() Meest relaxte forummer: Rodina, blijft altijd kalm grappigste forummer: Hukkie, Cemslut Slimste forummer: weet ik zo niet Meest irriterende forummer: soffietje irriteert me een beetje en nee meisje ga hier maar niet op in ![]() Best postende forummer: ninnoc Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: denk met een boel vd dames wel... Best geklede forummer: Maar forummer die je graag nog eens irl wilt zien: in principe iedereen, jammer alleen dat ik niet aan meetings doe ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: dat weet ik pas als ik ze in het echt zie gnagna... Meest interessante forummer: Jewel Forummer met meeste mensenkennis: zijn er meerdere, kan zo snel niet 1 kiezen meest open-minded forummer: Rodina de style-mixer ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: geen flauw idee Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Jewel Heren beste nieuwkomer : ? knapste/mooiste Forummer: ik weet zo niemand dus nomineer ik Friso die nooit bestaan heeft ![]() ![]() Liefste Forummer: Bliksem Meest relaxte forummer Italianboy, ADHD, Biertjehaprogier, Wim Wok grappigste forummer: a new nose, GRRR, DWJ of whatever je naam tegenwoordig is ![]() Slimste forummer: Drama Meest irriterende forummer: 3307 (nu heb je een nominatie, congrats) en Evito Best postende forummer: zijn er zoveel... Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Bliksem, Rogier, ADHD Best geklede forummer: BertBart, Bliksem (2 uitersten, wel allebei leuk ![]() forummer die je graag nog eens irl wilt zien: zie dames Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ja nu nomineer ik Italianboy terug natuurlijk.. omdat ie vast niet zo stoer is als ie denkt ![]() ![]() Meest interessante forummer: ADHD Forummer met meeste mensenkennis: weet ik niet meest open-minded forummer: a new nose Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Beuk... tussen de mannen in Delft ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: ? Nou nuttige bijdrage ![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 11:10. |
![]() |
|
staan wel namen op grappige plaatsen tussen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 22:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() zie (totaal niet veranderde, heus niet) bericht boven je bericht ![]()
|
vrouw
beste nieuwkomer: sjeherezade knapste/mooiste Forummer: dying bride, eztah, sjeherezade, firefly, antartica, hukkie, diana's acolyte, exploding boy, avelon, moondance, beltaine (en de rest van de fototopiccers) Liefste Forummer: dying bride, hukkie, avelon, diana's acolyte, beltaine, antartica, exploding boy Meest relaxte forummer: avelon grappigste forummer: *gaap* ![]() Slimste forummer: weeknie Meest irriterende forummer: alle mensjes die happen Best postende forummer: wat een stomme vragen Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: iedereen wel Best geklede forummer: avelon, dying bride, expl boy forummer die je graag nog eens irl wilt zien: iedereen diek nog niet gezien heb! Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: *schijnheiligheid* Meest interessante forummer: pfft... zoveel... Forummer met meeste mensenkennis: *zucht* meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: dying bride Forummer die goeie forumbaas zou zijn: man: beste nieuwkomer: aepie knapste/mooiste Forummer: originalmisfit, bertbart, aep Liefste Forummer: Ieme, aep Meest relaxte forummer: *zucht* inspiratieloos grappigste forummer: een nieuwe neus Slimste forummer: ~ Meest irriterende forummer: alle mensjes die happen Best postende forummer: stp Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Best geklede forummer: jongetjes zijn sowieso niet goed gekleed forummer die je graag nog eens irl wilt zien: iederrr!!! Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik lach me hier soms al rot Meest interessante forummer: ik vind mennuz behoorlijk interessant Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: een nieuwe neus Forummer die goeie forumbaas zou zijn:
||
![]() |
Citaat:
En ik vind het wel "true" want ik heb net zoals freakjuh een beetje een hekel aan dat vriendjes-gedoe... Ik ken verder weinig mensen IRL van 't forum, dus niet zo raar dat niemand me noemt... ![]()
||
Citaat:
Ik ken helemaal niemand hier, en toch word ik genomineerd ![]() Het is gewoon pure... JALOEZIE!!!
|
Ooh, ooh, ik vind het heel lief dat ik een paar keer positief genoemd ben...
*bloost Ik ken jullie allemaal niet, een enkele uitzondering daargelaten, dus ik ga geen uitspraken doen over wie ik de leukste en de mooiste vind... dat is niet eerlijk. http://members.home.nl/raterink-huls/M/MARIROZEWIT.jpg |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 | |
Lifestyle |
verkiezingsgedoe cha0s | 257 | 26-04-2003 13:50 | |