Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 14:48
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Wanneer laten ze die film(een OVa is toch een soort van film?) zien? Ik ken Gundam alleen van plaatjes en oude snes games die ik niet kon spelen omdat ze in het Japans waren.
De OVA van GW kwam afgelopen zaterdag...
Oud 03-02-2003, 16:35
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
WHAT THE FUCK, stoppen ze nu met DragonballZ bij Yorin
url?
ik kon het nergens vinden op die site.
en btw vandaag hadden ze het ook gewoon uitgezonden maar dan rond half 4..
teringvaag
hmzz als ze ermee stoppen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 10:38
SuperSanne
SuperSanne is offline
Okay, we gaan er hier van uit dat Yorin zich weer normaal gaat gedragen en dat afgrijselijke Beyblades scrapt en weer DBZ gaat uitzenden . wat zouden jullie dan liever hebben: de "gewone" DBZ om half 5, of 's avonds laat de uncensored versie. (weet niet of hier al een topic over is, maar ik heb het niet gezien)
Oud 05-02-2003, 10:57
Verwijderd
´savonds de uncensored versie, en deze had ook wel in het grote dbz-topic gekregen.

BTW, dat Beyblades zuigt me toch een partij zeg. Hoe kun je van een stom stuk speelgoed een goede tekenfilm maken?? Duidelijk niet dus.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 12:30
Vlooienband
Vlooienband is offline
's Avonds de niet-gecensureerde versie. Hoewel ik het meestal mis...

Plaatsvervanger van nu is echt bagger...
Oud 05-02-2003, 13:15
Verwijderd
Gundam Wing bagger? Dacht ut nie.

De ctie is wat meer straight in your face en de verhaallijn vindt ik nu al beter.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Gundam Wing bagger? Dacht ut nie.

De ctie is wat meer straight in your face en de verhaallijn vindt ik nu al beter.
Het is ook vrij moeilijk om een slechtere verhaallijn te hebben dan dbz
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Het is ook vrij moeilijk om een slechtere verhaallijn te hebben dan dbz

----->Pokemon
----->Digimon
----->Baybledez
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:26
Qimm
Qimm is offline
laten we het er op houden dat hoe slecht misschien ook... DBZ heeft een verhaallijn!
Oud 06-02-2003, 10:55
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
Morridin schreef:
´savonds de uncensored versie, en deze had ook wel in het grote dbz-topic gekregen.
heb ik iets gemist
Oud 06-02-2003, 13:43
Verwijderd
Ja de vraag van Suppersanne recht boven mij. Die had oorspronkelijk een eigen topic geopend toen had een fb hem hierheen verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:16
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
heb ik iets gemist
vraag ik me ook af
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:44
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Okay, we gaan er hier van uit dat Yorin zich weer normaal gaat gedragen en dat afgrijselijke Beyblades scrapt en weer DBZ gaat uitzenden . wat zouden jullie dan liever hebben: de "gewone" DBZ om half 5, of 's avonds laat de uncensored versie. (weet niet of hier al een topic over is, maar ik heb het niet gezien)
Wat bedoel je met uncensored? de Japse versie of die van de FUNimation? (de versie die je nu ziet is van de Ocean)
Oud 08-02-2003, 12:53
Nate
Nate is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
Bebop hoeft van mij niet, hoor...

ik vind ut eigenlijk al een wonder dat ze Gundam niet nederlands hebben nagesynchroniseerd
Jij waardeert Bebop niet?! Schaam je!

Anyway, Bebop is op Cartoon Network geweest. Maar niet bij ons, en niet recentelijk.
Oud 08-02-2003, 13:55
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Nate schreef:
Jij waardeert Bebop niet?! Schaam je!

Anyway, Bebop is op Cartoon Network geweest. Maar niet bij ons, en niet recentelijk.
ik heb andere (betere) series om te waarderen

ik heb veel meer waardering voor Flame of Recca, Rurouni Kenshin, Ayashi No Ceres, Love Hina en dat soort series
Oud 08-02-2003, 16:40
Nate
Nate is offline
'T hoeft toch niet of of... Die vind ik gewoon óók goed

Love Hina is wel totaal het best eigenlijk ofzo
Oud 09-02-2003, 09:15
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Nate schreef:
'T hoeft toch niet of of... Die vind ik gewoon óók goed

Love Hina is wel totaal het best eigenlijk ofzo
love hina is qua komische momenten enzow zeker het beste

kijk, ik heb voor best wat series waardering, maar niet voor bebop

komt trouwens ook omdat iedereen blijft zeggen dat het o zo'n geweldige serie is, daar wordt ik dan opo een gegeven moment zo schijtziek van dat ik de serie sowieso niej meer leuk vindt omdat iedereen het geweldig vindt

ik weet het, ik is vaag
Oud 09-02-2003, 13:05
D@mien
D@mien is offline
Heeft iemand enig idee wanneer de volgende DB eps uitkomen? De releases van DBZ en DBGT zijn al wel bekend (DBGT niet exact, maar goed) maar over DB lees je niets....en dat is erg jammer als je er al een hele tijd op moet wachten...
Oud 09-02-2003, 13:45
Verwijderd
Waar haal je db eigelijk vandaan? Kazaa?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:30
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Waar haal je db eigelijk vandaan? Kazaa?
De anime hubs van Direct Connect...maar kazaa heeft ze gloofik ook wel....
Oud 11-02-2003, 07:31
NeoCJ
NeoCJ is offline
Geef mij maar echte Anime.. Evangelion, Nadesico, Bebop, Gundam, Trigun.. etc.. +)
Oud 11-02-2003, 19:24
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
NeoCJ schreef:
Geef mij maar echte Anime.. Evangelion, Nadesico, Bebop, Gundam, Trigun.. etc.. +)
je vergat Rurouni Kenshin
Oud 11-02-2003, 19:40
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
En Love Hina, Ranma 1/2, .Hack//Sign etc.
Oud 11-02-2003, 19:45
NeoCJ
NeoCJ is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
Note the "Etc."
Oud 12-02-2003, 11:25
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
NeoCJ schreef:
Note the "Etc."
Maar de etc. is niet duidelijk voor mij

In de etc. kunnne ook hele slechte series zitten

Als je goeie anime op gaat noemen, moet je het natuurlijk niet zo abrupt eindigen met een gekke "Etc."
Oud 12-02-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Rufus Lee schreef:
Maar de etc. is niet duidelijk voor mij

In de etc. kunnne ook hele slechte series zitten

Als je goeie anime op gaat noemen, moet je het natuurlijk niet zo abrupt eindigen met een gekke "Etc."
WEL als je zoveel goede anime(smaken verschillen natuurlijk) kent dat het gewoon een half uur zou duren om ze allemaal in te typen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:18
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Morridin schreef:
WEL als je zoveel goede anime(smaken verschillen natuurlijk) kent dat het gewoon een half uur zou duren om ze allemaal in te typen
nouw, dan nog kan jer wel wat meer intypen
Oud 12-02-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Rufus Lee schreef:
nouw, dan nog kan jer wel wat meer intypen
En wat als je haast hebt omdat je ergens heen moet, of omdat je net een ep hebt binnengehaald die je heeeeeeel graag wilt zien?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:30
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Morridin schreef:
En wat als je haast hebt omdat je ergens heen moet, of omdat je net een ep hebt binnengehaald die je heeeeeeel graag wilt zien?
als je haast hebt, zul je gerust niet nog effe snel een berichtje posten, tenzij het op Onzin is natuurlijk

en als je net een ep hebt binnengehaald, kan je desnoods eerst de ep kijken en dan het berichtje verder typen
Oud 20-02-2003, 22:27
D@mien
D@mien is offline
Voor de geinteresseerden: Best Of DBZ Volume 4 is uit, of bijna uit...als iemand em erges kan downen, plz inform me..ik kna em nl nog niet vinden....maar volges www.faulconer.com is ie al uit
Oud 22-02-2003, 11:02
Verwijderd
En wat is dat eigelijk?
Toch niet alleen de beste scenes ofzo hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 11:13
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
En wat is dat eigelijk?
Toch niet alleen de beste scenes ofzo hoop ik?
Et is de soundtrack.
Dr zijn dr nu al 5 uit:

Best Of DBZ Volume 1t/m3 (4 nu dus eigelijk ook)
Trunks compendium 1
Buu: The Majin Sagas
Oud 22-02-2003, 12:51
Verwijderd
dbz is qua verhaal gezien alleen maar in de saiyan saga + frieza saga interessant.

daarna wordt het afgezaagd.
hoewel de buu saga wél weer goed is.
humor enzo
bovendien is het dan behoorlijk goed getekend.
zeker de vegetto-eps.

maar ik volg gundam nu ook meer.
deathscythe ownage
en wu-fei sux.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:38
D@mien
D@mien is offline
volk: 273 en 274 zijn nu te vinden op www.anime-u.nl
veel plsier
Oud 27-02-2003, 11:20
Verwijderd
Helaas werken beide download manieren niet bij mij

Maar ja, ze staan binnenkort toch op kazaa
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 20:28
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
D@mien schreef:
volk: 273 en 274 zijn nu te vinden op www.anime-u.nl
veel plsier
275 staat er inmiddels ook. Nog 1 aflevering voor het absolute einde van DBZ...
Oud 28-02-2003, 12:52
D@mien
D@mien is offline
en nu staat ook 276 er....
Et is nu dus afgelopen...*zucht*
hoe moet ik het enorme gat van een maand overleven om GT te zien..... Nu de laatste CD nog, en dan ben ik ook weer ff blij....
En natuurlijk is Dragonball er ook nog...al weet ik daar geen release dates van...
Oud 28-02-2003, 13:50
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
en nu staat ook 276 er....
Et is nu dus afgelopen...*zucht*
hoe moet ik het enorme gat van een maand overleven om GT te zien..... Nu de laatste CD nog, en dan ben ik ook weer ff blij....
En natuurlijk is Dragonball er ook nog...al weet ik daar geen release dates van...
ach, wat is een maand nou

Ik moet een half jaar wachten tot ik weer iets nieuws kan krijgen!!!
Oud 28-02-2003, 14:11
Verwijderd
heh, Gt gaat hier al best snel. Ik doe het via kazaa want al die anti-leach en netpumper shit werkt niet bij mij. Ik ben nu al een weekje bezig met eps down te loaden en ik heb der al 42. Dat schiet dus redelik op.

Het enige probleem is dat ik niet al teveel schijfruimte meer heb.

Damn, ik moet toch echt eens al die DBZ films en specials ff wegbranden samen met de Transformers eps en Trigun
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 10:52
owlbeer
owlbeer is offline
Damn waarom was ik nou niet in Nederland toen ze de babidi en buu saga aan het uitzenden waren????????
K heb alleen een paar afleveringen in het Spaans gezien, k heb toevallig gezien dat Vegeta zichzelf opblaast (?)
Maarre, hoe zit dat met de ungecensureerde versie en de gecensureerde versie? Wat is het verschil?
Oud 01-03-2003, 12:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
owlbeer schreef:

Maarre, hoe zit dat met de ungecensureerde versie en de gecensureerde versie? Wat is het verschil?
Wat dacht je van bloed en groffere taal?
Oud 01-03-2003, 13:26
SuperSanne
SuperSanne is offline
En vergeet de nudity niet (hint: garlic julior saga -> marron -> badpak)
Oud 07-04-2003, 19:40
D@mien
D@mien is offline
Volk: zoals de die-hards vast al wel weten, is GT al te downen...(eps 1t/m3) op de bekende adressen...

ik zit alleen met een vraag: volges een aantal fora, en de filename van een van de eps, hebben ze de eerste 15 eps van GT geskipped.....heeft iemand enig idee waarom?

Nog een vraagie: Is de muziek nou van Bruce? aangezien ze de japse intro en aftiteling hebben geript...en het niet 100% Bruce-achtig klinkt...
Oud 07-04-2003, 19:46
Verwijderd
Och, ik heb GT al helemaal in het Japans hier staan. Zonder eventuele censuur dus. Ik moet alleen nog ff kijken, maar de 1e 12 a 13 eps zijn zo verdomd saai.

Misschien zijn ze daarom geskipt
Ze willen alleen maar gevechten hebben?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:17
Ou
Ou is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-02-2003 @ 23:27:
Voor de geinteresseerden: Best Of DBZ Volume 4 is uit, of bijna uit...als iemand em erges kan downen, plz inform me..ik kna em nl nog niet vinden....maar volges www.faulconer.com is ie al uit
Mijn god, nee. Je gaat toch geen muziek van Faulconer kopen?! Begrijp me niet verkeerd, hij maakt soms wel mooie muziek, maar hoe het geinfiltreerd is in de serie vind ik niet aan te horen.

DBZ gaat gewoon verder om tien voor half vier, en als ze uiteindelijk de Majin Buu Saga hebben bereikt, gaan ze gewoon verder met de Kid Buu saga. Dat dacht ik tenminste. GT vond ik in het Japans niet echt speciaal, en na het horen van de FUNi intro, hoef ik de FUNi versie ECHT niet te zien. Hoe barbaars. Ik hoop dat als ze hier GT gaan uitzenden, ze de Ocean versie doen. Ik heb daar al een paar eps van gezien, en ik moet zeggen... Het bevalt mij zeer. Het is ook waarschijnlijk dat de Ocean versie hier wordt uitgezonden, aangezien zij hier de rechten hebben, dus dat zal wel lukken.

Als in andere anime... Daar zou ik andere topics over openen. Gundam Wing bevalt mij tot nu toe zeer, en behalve dat ben ik obsessed met nog tig animes, die ik hier maar niet zou noemen. Maar niemand moet Cowboy Bebop badmouthen.

Zou, dat was een portie rantage.
Oud 08-04-2003, 14:24
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
D@mien schreef op 07-04-2003 @ 20:40:
Volk: zoals de die-hards vast al wel weten, is GT al te downen...(eps 1t/m3) op de bekende adressen...

ik zit alleen met een vraag: volges een aantal fora, en de filename van een van de eps, hebben ze de eerste 15 eps van GT geskipped.....heeft iemand enig idee waarom?

Nog een vraagie: Is de muziek nou van Bruce? aangezien ze de japse intro en aftiteling hebben geript...en het niet 100% Bruce-achtig klinkt...
Ze hebben de eerste 15 eps geskipped, omdat die Black Star Dragonball Saga zo verdomd saai is, ze waren bang dat het niet zou verkopen en daarom zijn ze meteen bij de Bebi Saga begonnuh.
Oud 08-04-2003, 16:01
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 08-04-2003 @ 15:24:
Ze hebben de eerste 15 eps geskipped, omdat die Black Star Dragonball Saga zo verdomd saai is, ze waren bang dat het niet zou verkopen en daarom zijn ze meteen bij de Bebi Saga begonnuh.
Aha...ik heb ook gelezen dat ze ze wel alle 64 eps gaan uitbrengen...maar ze zullen van de eerst 15 wel een flashback maken...vinnik ook prima....
Oud 08-04-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
SS2Gohan schreef op 08-04-2003 @ 15:24:
Daar kan ik voor getuigen. Okey, eps 1 en 2 zijn nog goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 23:07
D@mien
D@mien is offline
Ik heb op een ander forum gelezen (kweet nieteens meer welke) dat op de de pas uitgekomen DVDs van GT de episodes niet genummerd zijn...kan iemand dit bevestigen? Als dit nl zo is, dan kan de volgorde nog hersteld worden...als de eerste 15 later nog uitkomen...
Oud 21-04-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 07-04-2003 @ 20:40:
Euhm, ik heb DBGT al helemaal kompleet op m'n schijf staan, in prima kwaliteit DivX? -- Niet om te patsen, maar hij is toch al lang uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten