Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik wou eerst heel erg ingaan op dat Hardstyle vs. Techno-gedoe en Schockers dit-dat maar ik ben vdk. dus trek dat nie.
Gelukkig heb ik een verschrikkelijk brede smaak en bezoek alle soorten feesten, dus ik vind deze combinatie echt niet slecht... ![]() Het probleem is dat ieder elkaars muziekstijl niet respecteerd. ![]() Ik laat me er gelukkig niét me feest om verpesten... ![]() Maar nu over Schockers: harstikke fet. Hardstyle met Showtek live, wat nieuw voor mij gaat zijn, J.T.S. die ik ondanks me'n Italiaanse voorkeur nog nooit live heb meegemaakt en Danielle Mondello, die ik een van de fetste dj's van X-Qlusive Italy vond... De main, Marco V. past er goed tussen vind ik met zijn eigen harde V-sound. Rush aan het einde vind ik geweldig, ik hoopte al dat ID&T dat op Sensation Black deed, Luna ervoor is een stuk beter dan Dana: Luna heeft superskills... (als een van de weinige Hardstyle-dj's...) Speedy J. live nog nooit goed gezien, wat ik nu zeker wil gaan doen. 75 minz. ! ![]() En dan nog de andere 2 zalen, met Ishino (herinneringen aan Mayday... ![]() Kaartje zit in me portemonee... ![]()
|
okeey..waarheen voor de shockers fan-topic?
ik ben per ongeluk in de flame-topic beland... Weet je wat nou het mooie aan shockers is? Er is voor ieder wat wils..wat maakt het nou uit dat je van zaal moet verkassen als er iemand draait die jou niet aanstaat?
||
Citaat:
Ik heb de topic dan wle gestart, maar ondanks alles heb ik nog steeds geen kaartje kunnen kopen ![]() ![]()
|
![]() |
ze hebben dana van de "cpu" afgekickt, ff vergeten waar ze wel staat.. weet niet zo goed welk genre ookal weer waar staat, weten jullie vast wel, wat dana in de eerste plaats op shockers kwam doen?? geen idee.. laat dr optieven met dr smurfenhouse
![]() ![]() site van shockers vind k wel vet, echt veel bijzonders vind je dr niet maar toch vind k t een gave site http://shockers.id-t.com eerst ff de on-schuif omhoog zetten, rechts onder ![]() mzzl |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou er ook niet van opkijken als er na Shockers een CD van ID&T uitkomt met de titel: "ID&T presents: Luna". En dat ieder 15-jarig Breezermeisje opeens Luna "helemaal de bom vind". Kan het ID&T ook niet kwalijk nemen - ze zijn tenslotte ook geen overheidsinstelling. Moet toch geld in het laatje komen
||
Citaat:
|
|
|