Advertentie | |
|
![]() |
|
Even kijken welk programma er beter is: Lowlands, Pukkelpop of Bizarre aangezien ze volgens festivalinfo.nl allemaal hetzelfde weekend zijn. Ik ga dan toch meer voor de bands dan voor de sfeer aangezien ik toch nog nooit op Lola ben geweest. Kijk Pukkelpop was misschien hygienisch beetje smerig en dat vind ik als meisje niet zo leuk, en ze verkochten allen maar bier maar als je je er goed op voorbereid dan kom ik die 5 dagen echt wel weer door. Ik ga echt niet vette bands missen omdat de sfeer zogenaamd kut is
||
Citaat:
|
Ach, festivals zijn een combinatie van de bands en de sfeer. Zonder sfeer zou ik niet gaan, zonder een paar leuke bands ook niet (waldrock daargelaten).
Het totaal is gewoon erg ok, lekker met zijn allen rond de gaslamp (het kampvuurtje was al geblust) een pilsje drinken met wildvreemden. Een paar bandjes kijken een beetje ijlen even een rondje over het terrein lopen en allemaal bekenden tegenkomen. Daar een pilsje mee drinken. Je leert vaak onbekende bands en nieuwe mensen kennen, het is gewoon gezelliger dan in een zaal.
|
Als ik slaag krijg ik een kaartje van me ouders, maarja... als ik die uitslag krijg isset vast al uitverkocht...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
woei!!!! mijn mama komt net binnen en zegt:
'ik ga er gewoon van uit dat jij slaagd (is dat nou met een t of een d ![]() Zal even de andere reacties doorlezen, maare zijn er al meetings opgezet??? oke, ik hebbet al door.. geen meeting, jeez wat zijn jullie negatief magoe. Ik kannet me wel voorstellen, ik bedoel ik zou et zelf ook duur vinden. Maarja, et is toch gezellig??? Als ik met leuke vrienden ben, vind ik et allang best. NAja, ik hoop dat toch tenminste 1 van jullie wil komen, want er zijn voor mij al iets te veel meetings mislukt.... ![]()
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 21:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik wordt ook SCHIJTZIEK van die mensen die lopen te zeiken over 'commercieel' of niet IEDER FESTIVAL EN IEDERE BAND IS COMMERCIEEL; DAT SOMMIGEN DOOR EEN PLATENMAATSCHAPPIJ IN ELKAAR WORDEN GEZET EN/OF HUN SUCCES UITBUITEN HEEFT HIER GEEN ZAK MEE TE MAKEN ![]() maar goed Lowlands dan: de line-up was vorig jaar idd niet al te vernieuwend maar dat kwam oa door de grote concurrentie van andere festivals, mede daarom is het festival dit jaar een week verplaatst. en 107,- euro is vrij goedkoop, if i may... camping, concerten/optredens en gezelligheid voor 5 dagen vind ik helemaal zo gek nog niet |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien kan je overal zuipen blowen en dansen en krijg je niet overal en altijd de kans om vette bands te zien.
||
Citaat:
En wie kent fakkin Cave-In nou niet....Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Maargoed leef maar in je "alternatieve" droomwereld. Alternatief waarvoor zijn die bands eigenlijk? Alternatief voor slechtverkopende muziek ofzo, want de bands die je opnoemt hebben stuk voor stuk een zwik platen verkocht waar je duizelig van word.
|
Nu wil ik ook effe zeiken op al die Uber- Altoooos. Ik word echt schijtziek van dat gezeur, wat nou wel en wat nouw geen goede bands zouden zijn!
Iedereen heeft toch zijn eigen smaak! Je bent echt niet stoer als je allemaal vage namen op schrijft, die ze zelf ook eigenlijk niet kent ofzo grrrr ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier nou een paar keer gelezen dat Lowlands en Pukkelpop en nog wat festivals tegelijk vallen.. maar vlak na Lowlands van vorig jaar werd er toch gezegd dat Lowlands een week zou opschuiven (wat niet zo heel praktisch is, omdat het nu niet meer in mijn vakantie valt
![]() ![]() Maar als al die festivals een week opschuiven heeft het weinig zin lijkt me.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmmmmmzzzzzzzzz........... wie heb ik dat eerder horen zeggen.................
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |