Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kunnen we lang of kort over zijn, maar het is ook niet rechtvaardig om allemaal geld af te pakken van iemand en dat onder andere mensen verdelen. En nogmaals, geld is zowat het enige wat altijd eerlijk moet zijn in de wereld, terwijl en een hoop andere dingen zijn, die ook belangrijk zijn om een leuk leven te hebben en die ook nei gelijk verdeeld zijn. En over die torenhoge schulden: als je gaat studeren, dan heb je later meestal een goede baan en verdien je veel. Daarmee kan je die schulden dan wel afbetalen. En dan zul je uiteindelijk veel meer verdienen dan iemand die op z'n 15e is gekapt met school. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Heel veel mensen hebben ook gewoon niet de intelligentie om te studeren. Is dat eerlijk dan dat hun hun hele rug kapot werken en dan nog geen ene cent verdienen? Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 19:27. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, tis je eigen keuze hoor, of je gaat studeren of niet. Je mag best wat jaren investeren in je toekomst. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bovendien maakt het niks uit of je nou op kamers/op jezelf woont of nog thuis, als je ouders een laag inkomen hebben krijg je meer studiefinanciering |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(mij maakt een (kleine) schuld overigens niet zoveel uit als ik gegarandeerd een goed betaalde baan krijg waarmee ik het kan terug betalen, maar eerder dat er de onzekerheid bestaat of ik wel een goed betaalde baan krijg en ook met het feit dat niet alle ouders zo snugger zijn om hun kinderen _zelf_ te laten werken voor hun leven (en dus niet alles gaan voorschotelen))
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (china is dus niet echt een goed voorbeeld ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, maar timmermannen, afwashulpen of ander minder-betaalde beroepen zijn niet economisch belangrijker dan de Minister-President, zoals jij zei. Citaat:
Citaat:
tja, gelukje voor hem, maar wil niet zeggen dat zijn leven dan beter is. Mijn ouders hebben ook tot twee jaar geleden studieschulden moeten afbetalen (ok, mijn vader begon dan een stuk later dan normaal), maar dat we nou weinig geld hebben thuis. Nee dat kan je niet zeggen, ik vind het wel goed zo. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een econoom (sorry weet zn naam niet meer) durfde zelfs te beweren dat China het meest kapitalistische land was in de wereld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp trouwes niet dat ze daar niet eens zo'n lotingssysteem gaan houden en wat meer plaatsen voor die gezondheidsstudies gaan vrijmaken. Op dat laatste is namelijk wel een tekort aan personeel. Op dat eerste juist een overschot. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik doelde met de 2e vooral op "economische vluchtelingen". en idd. als types als saddam uit de weg geruimd worden; wordt de wereld een stuk leefbaarder. en kom dan niet aan met china; want dat is al aan het afbrokkelen. maar irak... hell; als weals VN-troepenmacht hem het land uittrappen en voor den haag pleuren; doen we alle, ok, BIJNA alle irakezen een plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat leven er toch ook een hoop domme mensen in dit land? ![]() ![]() ![]() ![]() Wrom dit een domme theory is hoef ik niet eens te zeggen, ik neem aan dat wanneer je nuchter bent je het zelf ook wel begrijpt.
||
Citaat:
|
Van allochtonen naar stufi naar communisme en toen vatte ik het niet meer en had ik ook geen zin meer om nog verder te lezen. Links is communistisch? Als we zo gaan beginnen, kan ik het ook: Rechts is asociaal!
![]() En neem deze post niet serieus, net als de rest van dit topic. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Veel mensen willen zich best aanpassen en doen daar hun best voor; je kunt niet een hele groep straffen voor het gedrag van een klein deel onverlaten. Je moet niet zo generaliseren. Het aanpassingsvermogen heeft niks te maken met daar waar je opgroeit. Ik zou niet durven beweren dat ons aanpassingsvermogen bijvoorbeeld groter is; ik denk dat asielzoekers juist met zulke omstandigheden worden geconfronteerd dat ze zich wel moeten aanpassen, en daar hun best voor doen. En: waar een wil is, is een weg. En juist (sommige) mensen die van buiten Europa komen, zijn genoodzaakt elders een bestaan op te bouwen, omdat ze bijvoorbeeld niet veilig in hun eigen land kunnen leven. Beetje vreemd om dan juist hen te weigeren, terwijl mensen die zonder al te veel problemen in hun moederland leven, wel mogen komen. Voor hun is Nederland niet te vol?
|
ik wil wel even zegen dat er natuurlijk ook wel goede linksehipies zijn die niet bommen knuffelen, maar de meeste zijn volgens mij toch echt verantwoordelijk voor alle fouten in de wereld!!! als we een rechte regering heben dan zouden we veel beter voor dit land kunnen zorgen! want nu heben we niet eens genoeg cellen om onze eigen gevangenen in vast te zeten! maar natuurlijk zijn de linkse mensen soms wel nodig om te zorgen dat we niet al terechts worden want adolf hitler was natuurlijk niet een al te aardige persoon maar bush lijkt helemaal niet op hem
e ik word echt schijtziek van mensen die de precident bush altijd maar blijven vergelijken met adolf hitler!!!!!!!!! dat is echt stom!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
linkse politiek is verkeert bezig. xiotin | 14 | 05-09-2005 09:00 | |
Positieve discriminatie Verwijderd | 63 | 19-07-2003 17:13 | |
Wat als... Sjoukie | 136 | 09-05-2003 19:26 | |
ChristenUnie/SGP geen punt. | 285 | 30-04-2003 17:10 | |
'Nederland is vol, dus de grenzen dicht'! Nieuwe Nationale Partij | 150 | 02-03-2002 19:46 |