Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmmm ik ben er achter gekomen dat ie niet brad maar bray heet (van the tribe) maaarbrad pitt is ook lekker ![]() |
![]() |
|
Ik vind Claire Danes echt zooooowwwww knap!!!!
Vind ik trouwens ook een van de beste actrices. Ze speelt niet echt in veel films, maar die rollen en rolletjes die ze doet zijn echt super. VErder vind ik Kirsten Dunst ook echt ![]() EN effe kijken....wie hebben we dan nog meer...... OHJA!!!! tuurlijk. Hoe kan ik haar vergeten. Catherina Zeta Jones!!!!!!! Jsus....wat een godin ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 17:27. |
![]() |
|
ieuw the tribe en steve buscemi (<-- dies alleen grappig
![]() mannen: orlando bloom natuurlijk weer, brad pitt, johnny depp, james franco, james d'arcy, james marsden, christian masterson, brad pitt, edward norton (beste dan he ![]() vrouwen: uhh....naomi watts, jennifer garner, kate beckinsale en nicole kidman |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goed: Sean Connery, Nicholas Cage, Hugh Grant, Tom Hanks, Brad Pitt knap: josh hartnett, heath ledger, ben affleck (zijn trouwens ook goed hoor!)
||
Citaat:
Wat vond je er vaag/apart aan dan? Ik heb me opzich wel vermaakt maar vind hem in reservoir dogs, Fargo en Trees Lounge beter. En wat zijn volgens jou vage films? Filmhuis films?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mooi:
-Johnny Depp -Keanu Reeves -Viggo Mortensen -James Marsters > Spike in Buffy -Ross Caleb > Lex in The Tribe -Heath Ledger -Mark Wahlberg -Brad Pitt -Antonio Banderas Ubergeil..
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 19:06. |
![]() |
|
*johnny depp
*heath ledger *james marsden *>jongen die jed speelt in crush< ![]() ![]() *keanu reeves *edward furlong in AHX > zoo schattig dat kale koppie ![]() *edward norton in AHX *brad pitt > vooral in fightclub... *en vast nog wel wat meer... tja en actrices, daar let ik nooit zo op ![]() o en die actrice die juls speelt in gossip.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Angelina Jolie vind ik eigenlijk best wel heel erg lelijk.
Christina Ricci is wel een zeer mooie dame: ![]() Meestal let ik echter meer op acteurs dan actrices (en nee, ik ben niet homo). Johnny Depp, Brat Pitt en Jude Law zien er alledrie erg goed uit en zijn ook nog eens goede acteurs, en Alan Rickman en Hugo Weaving zijn beiden iets minder knappe maar wel zeer goede acteurs. En Orlando Bloom is een stuk minder knap als hij zijn Legolas-outfit en pruik niet heeft.. Q.
|
|