Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet veel ervaring met om-zich-heen-slaande mensen in skankpits... maar ach, als ze maar op de maat dansen is het vrij simpel om uit hun buurt te blijven lijkt me. Vage omschrijving, maar goed. Wel irritant zijn ritmegevoelloze mensen in skankpits. Vooral als ze groot zijn.
En het heet Schuifelen. Sukkels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
JA MAN!!!!! aaaa daar kan ik echt niet tegen net een 'metal' pit skanken is beetje duwen en gewoon een BEETJE !!!!!!!!!
ik was bij lets quit en die pit was echt te hard en naderhand toen het was afgelopen draaiden mensen r nog ska dus toen ging iedereen weg en toen kon ik een beetje normaal skanken ![]() maar dr waren ook van die skinheads en die waren vaag aan het doen en die sloegen iedereen kei hard ![]()
||
Citaat:
dat maak jij ervan! lees nou eens 4 posts terug dat domme gezeur om niks, daar ben ik pissig om, je komt hier je meld je aan en je begint te zeuren over de stomste dingen. DAT is LAME!
||
Citaat:
|
Doe niet zo stom Tsasil. Dit is duidelijk van aard en suggereert bepaalde dingen. Het woord auto doet dat niet. Maargoed ik hou niet van dit soort idiote dingen dus voor mij is het niet nutteloos. Denk eens na voordat je iets doet...Ik kan heus wel tegen een geintje, maar continu en zelfs dit soort uitwassen vind ik bijzonder smakeloos....
|
brrrr, haat @ linkse zeurpieten die overal wat ergs inzien. Daar gaat de wereld ooit nog es aan ten onder.
Verder is ska gewoon hatig, maar daarom luister ik er ook niet na ![]() (ik ga niet eens mensen de aids toewensen door middel van penetratie door 5 grootgeschapen negers, goed he ![]()
|
|