Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga morgen in Rotterdam shoppen, en deze dingen wil ik sowieso kopen:
- lichtblauwe linnen broek Tommy Hilfiger - lichtblauwe suede instappertjes Tommy Hilfiger of Lumberjack - rood-donkerblauw-witte riem H&M ![]() - lichtblauwe spijkerbroek Polo Ralph Lauren of Polo Jeans - zwarte strapless beha voor onder mijn galajurk - donkerblauw of rood zomerjack Tommy Hilfiger Nu maar hopen dat ze alles in mijn maat hebben ![]() En voor mijn broertje koop ik een hele gave rugbytrui van Polo Land: oranje, donkerblauw en wit. Heb ik zien hangen in Le Ballon Rouge en ik ga 'm gewoon voor hem kopen. Té gaaf ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ga morgen een polo petje kopen, ik weet alleen nog niet welke kleur ![]() ![]() |
![]() |
|
wijde zwarte broek
strak donkergroen vest (naja meer truitje met n rits ![]() rood vest felblauw truitje met n paars boeddhafiguurtje n ring met n steentje in n ring met n soort pijl ofzow en n steentje paar oorbellen met allemaal kleine pijltjes in elkaar gedraaid jeanstasdinges met n heleboel lichtgele sterretjes op ![]() *was vandaag gaan winkelen met dr mama* ![]()
|
Jajaja Rosanne is naar Rotterdam geweest:
Ik heb toch redelijk gevonden wat ik wilde, alleen de witte broek van Tommy Hilfiger (BIJmagazine p.11 geloof ik) was nergens in mijn maat ![]() Wel heb ik dit gekocht: - Lichtblauwe linnen broek Tommy Hilfiger - Lichtrose strak polo'tje met korte mouwen RL - Lichtblauwe suede instappers Tommy Hilfiger - Felblauw ultra-standaard strak t-shirtje Benneton - Edit: donkerblauw ceintuur Tommy Hilfiger En voor mijn broertje: - Oranje/donkerblauwe/witte rugbytrui van Riverwoods. Ben best vrolijk nu ![]() Alleen baal ik wel van die witte broek ![]()
||
Citaat:
![]() Maar die riem hoorde bij een broek, dus ik heb hem niet gekocht. Wat moet ik immers met een foeilelijke broek in maat 152 ![]()
|
afgelopen donderdag:
3 paar sokken van nike lichtblauw shirtje van boss afgelopen vrijdag: spijkerbroek van ecko shirtje van puma zak jellybeans blikje red bull blikje fanta pomelo blikje fristi 3 frikandellen 3 kroketten afgelopen zaterdag: een patatje oorlog een patatje met 2 goulashkroketen 2 ijsjes van 1 euro per stuk 2 draaiende lollies 4 cola 4 7up 2 broodjes hamburgers 1 slaatje 1 broodje kroket
|
Ja hoorrr daar ben ik weer
![]() Dit heb ik net gekregen voor m'n verjaardag van mams: - witte broek Tommy Hilfiger - rood/wit/blauwe riem Tommy Hilfiger - heel mooi donkerblauw truitje met v-hals en 3/4 mouwen van wederom Tommy Hifiger Ben een beetje verliefd op die nieuwe collectie ![]() Oh, en een nieuw luchtje van D&G: Light Blue. Heel lekker fris ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() mie heeft gister weer eens geshopt bij de hema. resultaat: - jip en janneke kniekousen - roze/oranje (die ik stiekem al had maar die ik heb afgeknipt zodat ik ze om mijn armpjes draag) - jip en janneke panty - roze ja. heel lief ![]()
|
![]() |
-een wit knoop bloesje
-kisten -gifgroene veters voor in mn kisten -stof voor: -onder rokje vage nep kilt -onderrokje donkergroene kilt -donkergroene kilt -een rits voor mn zelfgemaakte kiltje -en een katte bandje voor om mn arm ![]() ![]()
|
oh ooooh, dit is moeilijk
![]() eh... -strings -ticket voor crossroads -een mooie rose haarklip -een long island iced tea ![]() -een kadootje voor mn beste vriendin, armbandje -een mouwloos topje met vand ie ruffles (helemaal 'in' hier) -twee schriften voor school -een zwart strak blousje en dat was het volgens mij wel...
|
|