Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*15 februari*
Punk Weekend in de Sfinks, met o.a. Antidote, Human Alert & the Apres, Heerenveen. *20 februari* Agresión in Vera, Groningen. *21 februari* This silence kills, Morning will come, Jetset ready, Abuse & Neglect. Iduna, Drachten *exacte datum nog onbekend* Punkfestival met o.a. Shaggable sluts, the Bips & Anti-soma in Het Syl, Lemmer. *8 maart* Chen Mo & All over. Iduna, Drachten. *16 mei* 8-Ball met: Festina Lenté, Higherside & Skabalters. De Badcuyp, Amsterdam *15 juni* Total Chaos in Het Bolwerk, Sneek *21 juni* Wâldrock in Burgum. *29/30/31 augustus* Lowlands in Biddinghuizen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mmhh, beetje ver... ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom denk ik dan dat het in Brabant ligt...? (als ik dan toch bezig ben om wat aan m'n typen te gaan doen, laat ik dan ook maar wat aan m'n topografie gaan doen)
||
Citaat:
![]() Anyway ff ontopic: zat 15 feb Stone Sour, 013 don 24 apr Guano Apes, 013 zat 1 mrt 88 Circles Above + Carp + Chakra, Rotonde verder vast nog meer lokale bandjes..
||
Citaat:
![]() Maar als het bij Zoetermeer ligt is het inderdaad niet zo ver. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom je weleens in Lst dan? Volgens mij heb ik je nog nooit gezien ![]() ![]() Enne bLaCk BiRd, volgens mij zijn kaartjes nog niet op hoor.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rotonde nog nooit geweest, schijnt wel leuk te zijn, maar ook weer niet zó leuk ![]() |
![]() |
|
|