Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() laatste aanwinst: zwart/witte hoge gympen cd haggard - awaking the centuries forgotten woods- baklengs mot stupet Nehemah - shadows from the past
|
Verwijderd
|
- 6 D&G buttontjes die nu op m'n evisu schoudertasband zitten gepinned
- evisu wollen trui (niet de kasjmiere, want die moest weer zonodig verkocht zijn op 't moment dat ik 't geld ervoor had ![]() - zwarte versace stretch pantalon (moet wel voor m'n grote aars ![]() - evisu all stars, maar ze komen nog niet? :\ (volgens mij ook tijdelijk out-of-stock ofzo) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- 5 pakjes sigaretten Nu ben ik volkomen blut, maar kan ik voorlopig nog even roken... ![]() Meissie en ik maar denken dat ik veel rook ![]() 2 chocolade repen van milka pakje sigaretten vogue en lucky strike kauwgum krijtjes voor kleding zwarte jarettelkousdingen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() euh ontopic: nabestellingen bij het kruidvat waarbij ik moenbloem/rosien tegenkwam ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ze nu allebei :\ Maar niet voor die prijs gekocht natuurlijk, ze waren 160 en 120 euro, die ene heb ik gekocht met d eeerste afsprijsing en was toen 40 euro, en die andere die ik nu heb gekregen was afgeprijs voor 15 (!) euro ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die andere geeft het idee dat er een hoepel in zit, en bestaat uit 6 ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() die ander ken ik geloof ik niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic waterlooplein ![]() -knalroze wijde broek met allemaal linten eraan hangen -zwart/geel gestreepte panty -zwart/roze gestreepte overknees -regenboog overknees of kniekousen (ik ben er nog niet uit) -rode en groene haarverf
|
|