| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

laatste aanwinst: zwart/witte hoge gympen cd haggard - awaking the centuries forgotten woods- baklengs mot stupet Nehemah - shadows from the past 

tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

- 6 D&G buttontjes die nu op m'n evisu schoudertasband zitten gepinned 

- evisu wollen trui (niet de kasjmiere, want die moest weer zonodig verkocht zijn op 't moment dat ik 't geld ervoor had   )- zwarte versace stretch pantalon (moet wel voor m'n grote aars  )- evisu all stars, maar ze komen nog niet? :\ (volgens mij ook tijdelijk out-of-stock ofzo)  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

-------------------------------------------------------------------------------- 5 pakjes sigaretten Nu ben ik volkomen blut, maar kan ik voorlopig nog even roken... ![]() Meissie en ik maar denken dat ik veel rook ![]() 2 chocolade repen van milka pakje sigaretten vogue en lucky strike kauwgum krijtjes voor kleding zwarte jarettelkousdingen 

Freak me baby 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

maar hijs zo duur  en tis zo'n rok die ik zelden aan zou kunnen doen maar wel errug mooi vind  nouja, koel voor jou iig![]() euh ontopic: nabestellingen bij het kruidvat waarbij ik moenbloem/rosien tegenkwam  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb ze nu allebei :\ Maar niet voor die prijs gekocht natuurlijk, ze waren 160 en 120 euro, die ene heb ik gekocht met d eeerste afsprijsing en was toen 40 euro, en die andere die ik nu heb gekregen was afgeprijs voor 15 (!) euro  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik bedoel idd die van 160.. echt teveel toch...vandaar dat ze d'r alle 7 nog hangen  maar ik ga nog wel eens langs, wie weet heb ik net  zoveel geluk  (15euro arghh  )
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Die andere geeft het idee dat er een hoepel in zit, en bestaat uit 6   lagen, met onderaan verstijft tule waardoor die helemaal rond gaat staan  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

toen ik um zag dacht ik: wauw  (en dat bij de superstar) kheb um zelfs nagetekend  niet dat ik kleren kan maken maar wie weet komt et nog es van pas![]() die ander ken ik geloof ik niet   maar ik ga wel even beter kijken 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ontopic waterlooplein -knalroze wijde broek met allemaal linten eraan hangen -zwart/geel gestreepte panty -zwart/roze gestreepte overknees -regenboog overknees of kniekousen (ik ben er nog niet uit) -rode en groene haarverf 

StrippenvoorManon                                              {lj: mahi_mahi} 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

|