Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tering< als je er zo focking moe van word waarom reageer je dan< waarom open je dan uberhaupt mijn topic waarom dan???
laat andere mensen dan hun antwoord geven ipv telkens blijven zeiken dat ik erop door ga mag ik misschien?? ik mag het toch posten hiero< dit is toch een forum < en als je het niet leuk vind< dan reageer je niet simpel als dat< |
![]() |
|
Tuurlijk is het forum voor iedereen. Maar hoe zou jij het vinden dat ik voor de 3457e keer zou posten dat mijn laptopscherm ZUIGT omdat-ie maar 800x600 aankan?
![]() Daar wordt je toch moe van.... De oplossing ligt dus voor de hand, jij vergeet je vriendje, sterker nog je denkt er gewoon niet meer over.. Tussen haakjes als je um persé wilt terugpakken verlaag je je tot zijn niveau. Maar doe wat je niet laten kan. En ik koop een beter scherm voor m'n notebook of een hele nieuwe, dan ben ik van 't probleem af. Klaar! |
![]() |
|
MSN heeft een heel mooi blokkeer knopje...
en met hotmail kan je ook mail blokkeren... spreek die flippo gewoon lekker een maandje niet en ga je lekker ergens anders om druk maken... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet zelf toch wel dat het vette bullshit is wat die leuke exvriend van je loopt te verzinnen? Waarom vraag je het dan steeds weer. En ja, dit is wel aandacht vragen, bevestiging die we al zo vaak hebben gegeven. De vorige paar keer bedoelde ik het nog enigzins goed, maar ik word nu echt strontziek van dit gezeur. Hang niet zo aan hem, vergeet hem. En vooral, stoor ons er niet meer mee... GET A LIFE! Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 17:44. |
![]() |
|
je moet die jongen gewoon met rust laten, ga niet weer heel de tijd contact met hem zoeken (ook al is het via de account van een ander)...
Je hebt hem er gewoon zelf in laten lopen.. Je moet hem maar eens met rust laten en in zn eigen sop gaar laten koken.. Ga jezelf nou ook niet onnodig pijn doen door al die dingen steeds weer op te rakelen.. Heb je uiteindelijk alleen je zelf mee, en schiet je niks mee op.
||
![]() |
Citaat:
domme opmerking. ik ken die gozer al vanaf de basisschool, weet ik veel dat ie zo uitgroeit. en dark voice, misschien moet ik maar tegen jou zeggen "stoor mij niet " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan nog moeilijk doen ook.. Tip: Probeer eens een ander VrIenDjUhH uit waarvan je zeker weet dat hij NIET zo is, dan ben je zo van deze gevoelens af.. En laat Dark Voice ff lekker ze maakt meer tactische opmerkingen dan jij en ze zegt zoals 't is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okee, vanaf nu gaan hier alleen nog maar mensen reageren die devilcat vriendelijk willen helpen. Ik heb liever dat dit topic drastisch naar beneden zakt dan dat het hoog blijft staan, met alleen maar ruzie.
Ik denk dat devilcat inmiddels wel doorheeft hoe de meeste forummers over de relatie denken. Natuurlijk komt het heel hard over, wat "wij" erover zeggen. We kennen die hele jongen niet en daardoor natuurlijk ook niet z'n lieve kanten. We horen alleen wat jij erover vertelt en daaruit kunnen we opmaken dat hij niet echt te vertrouwen is. Natuurlijk kun je misschien over een tijd weer "normaal" met 'm omgaan, vriendschappelijk ofzo... maar je moet er eerst écht voor zorgen dat je je niet meer op zo'n obsessieve manier met hem bezighoudt. Het is voorbij tussen jullie, accepteer dat. Laat hem lekker met andere meisjes klooien, blijkbaar is ie nog niet aan een relatie toe. En je mag best een topic openen en de mening van forummers vragen, maar het grote probleem is, dat dit over precies hetzelfde gaat als je vorige topic... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enne...ik heb nog ff teruggezocht, wat voor topics je hier allemaal hebt geopend. Een jaar geleden had je al veel problemen met die jongen! En nu ben je er nog steeds zo mee bezig.
Je moet echt eens je eigen topics hier teruglezen, misschien krijg je dan wat duidelijkheid over dat je hem écht uit je gedachten moet bannen, want het is echt niet normaal. |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor je normale reacties alicia,
Ik snap mezelf ook niet, het gaat wel iets beter maar , op de een of andere manier heeft ie er altijd voor gezorgd dat niet ik het slachtoffer was van de dingen, maar dat hij het slachtoffer was en dat ik medelijden met hem moest krijgen. Ook zit ik dan te denkene dat ie nu zielig thuis zit om mij, maar dat is neit zo, ik weet dat ie dat nooit heeft gedaan, maar toch, dan denk ik ook weer van " hij hoort bij me, wat dan ook " Ik moet die gedachtes uit mijn hoofd zien te krijgen, ik moet proberen om te WETEN dat ie met me gespeeld heeft, hm.. dan zit er weer zo'n stemmetje die zegt "hij heeft wel van je gehouden " en daar kan ik dan niet tegen, wan t, ik merkte dat houden van er niet in zat, hij zei het alleen maar doen, ho maar... HMm... OK , ik vind het best als de topic sluit, ik heb nu wel genoeg reacties gekregen, duidelijk dat niemand hem gelooft, trouwens, 3 dagen terug ofzo had ie nog bevestigt dat dat eerste verhaal van dat ie niet is vreemdgegaan, gelogen is , hij zei dat het 2de verhaal waarheid was. NU geloof ik hem HELEMAAL niet meer, want ik deed alsof ik hem toen geloofde, en gelijk vroeg ie "kom je dan langs ?" dat was de de reden van die smoesjes, om mij weer te lokken. Bedankt voor iedereen die gerageerd heeft, ik wil 1 ding rechtzetten, Ik kom hier niet om aandacht te bedelen, maar om er met jullie [ mensen die er buiten staan en die alles beter zien dan een nog verliefd iemand ] te discussieren, ik vind het jmmer dat ik telkens geschetst word als iemand die aandacht vraagt Ik geef toe, ik maal te veel over hem, en open te veel zeur topics, maar, ik weet nie hoe het komt, waarschijnlijk omdat ik zo verdomd onzeker ben, ik moet bij wijze van spreke van 1000000 mensen het antwoord "ik geloof hem niet " krijgen, ik weet ook niet waarom. Ik zie gewoon niet meer wat waarheid en fictie is. Maar anyway bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het zal waarschijnlijk ook wel komen, omdat die player mij 1,5 jaar in mijn hoofd het zinnetje "ik hou van je "er duizend keer ingeramd heeft,
Zodoende denk ik nu dus dat ie zoVEEL van me houd, al sie niet meer van me hield zou ik hem makkelijk loskunnen laten, [ als ie het lettelrijk tegen me zegt ] maar ik weet dat dus nie t.. argg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het maakt niet uit of ie nou nog "van je houdt" of niet, hij heeft het gewoon verpest. Als jullie echt zo voor elkaar bestemd zijn, komen jullie over een jaar of 5 wel weer opnieuw bij elkaar, als hij weet wat ie wil.
Moet je luisteren, je hebt nu al 1 jaar van je leven vergooid om die eikel. (Dit heb ik al een keer gezegd: ) ga leuke dingen doen, leuke kleren kopen, nieuwe spulletjes, make-up, weet ik veel. Zorg dat je blij wordt met jezelf, ga lekker uit enzo. Hoe kan hij nou 3 dagen geleden nog wat tegen je gezegd hebben, je ging toch niet meer met 'm om? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|