Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 09:50
Rioto
vind ik niet kunnen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 09:54
machtigespa
machtigespa is offline
hmm lijkt me wel dat je wakker wordt na een tijdje als je in je slaap diep geneukt wordt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:00
Studentje
Studentje is offline
Iedereen heeft het over neuken, maar, ik denk niet dat ik hem erin krijg bij mijn vriendin zonder dat ze wakker wordt...
Oud 14-02-2003, 10:44
machtigespa
machtigespa is offline
ach met een beetje duwen lukt dat echt wel hoor

bietje tuf werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:05
kastdeur
kastdeur is offline
NU EVEN NIET!!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Iedereen heeft het over neuken, maar, ik denk niet dat ik hem erin krijg bij mijn vriendin zonder dat ze wakker wordt...
ligt eraan hoe vast ze slaapt he
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:34
Verwijderd
Kan wel geil zijn ja
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:38
Verwijderd
en dan word je wakker en dan denk je echt van ehm...oke??
lijkt mij echt niets, net of je met een lijk bezig bent ofzo, ze werkt niet eens mee, saai toch
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:42
Verwijderd
Je wordt toch vrij snel wakker.. En dat is beter wakker worden dan door het geluid van de wekker!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
jij vind altijd alles geil geile slet
Yeah!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:07
henrie
henrie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als God niet wilde dat wij woorden als

GODVERREDOMME GODBRANDENDEDUIVELSE TYFUS TERING HOERENZOOI

konden zeggen, dan had Hij ons wel een slot op ons mondje gegeven.
Oud 14-02-2003, 13:25
Miracle
Miracle is offline
hmzz, ik zou me enorm betrapt voelen + dat ik het niet geweldig vind om wakker gemaakt te worden.. Ik zou denk ik ook wel best wel boos worden

als m'n vriend vraagt om hem een keer te pijpen terwijl hij slaapt, zou ik daar geen problemen mee hebben
Oud 14-02-2003, 14:53
Verwijderd
hmm ik zou het wel voelen en ik zou em een knal geven.. nieamnd komt aan mij zonder toestemming..ook hij niet.. vooral niet als ik lig te slapen..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:
Voor de meisjes, je ligt te slapen, en je word wakker en je vriend is je aan het neuken/beffen.

Wat is je reactie? Knap je hierop af, of vind je het geil ?
Ik geef hem een schop.
Heb het wel eens meegemaakt met mijn vriend en hij kan het ook best leuk vinden, maar ik moet gewoon de eerste tien minuten als ik wakker aan het worden ben met rust gelaten worden... anders is het op eigen risico!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:44
Bubba
Bubba is offline
wel eens meegemaakt...wel apart maar je bent wakker hoor als et eenmaal gebeurt
Oud 14-02-2003, 17:01
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
rock gek schreef:
haha jij bent echt grappig meen je dit echt? als er 2 verkering hebben dan is dat toch geen verkachting meer als je gewoon een vriendin is die blijft slapen oke dan is het niet normaal maar als je bij elkaar in bed ligt enzo is dat toch vrij normaal en ff over dit forum (ex misty niet lezen) tis geweldig om zo wakker gemaakt te worden
"gelovig"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik vraag me überhaupt af of je wel een stijve krijgt als je slaapt
Oud 14-02-2003, 17:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohhww, wacht effe.....de situatie was juist andersom

Is toch niks boeiends aan. BEn je bezig met een levenloos iets
Oud 14-02-2003, 18:02
LoneLover
LoneLover is offline
Veel bekromen gedachten lees ik hier, en ook mensen die duidelijk nog niet weten wat een goeie relatie is.

Ik geloof trouwens NOOIT dat er aan neuken gedaan kan worden zonder wakker te zijn. Je kan je vriendin of vriend nooit in de juiste positie manouvreren zonder die wakker te maken. Lijkt me ook niet echt opwindend en een beetje zielig.

Elkaar wakker vingeren/strelen/beffen/pijpen is een heel ander verhaal en uitermate opwindend en lief als het met de juiste intentie is

Zelf heb ik het al meerdere keren gedaan en dat is altijd zeer goed ontvangen geworden En dan spreek ik over iemand met een crimineel zwaar ochtendhumeur en nooooooit zin in ochtendsex. Zelf zij vond het fantastisch om zo te ontwaken.

En de mensen die schermen met termen als verkrachting ... Tjah, dan moet je je eigen relatie eens nakijken, als je zulk een goed bedoeld initiatief zo opneemt sta je bij mij dezelfde dag op straat.
Oud 14-02-2003, 18:32
SounD
SounD is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
En de mensen die schermen met termen als verkrachting ... Tjah, dan moet je je eigen relatie eens nakijken, als je zulk een goed bedoeld initiatief zo opneemt sta je bij mij dezelfde dag op straat.
Je bent zeker nog nooit gedwongen tot iets dat je NIET wilde. Ook nooit meegemaakt dat iemand je "vergeten" was om te vragen of je iets wel wilde? Het gaat om er mee instemmen en over gerespecteerd worden van je wensen en je wil. Om iemand iets op te dringen en daarmee voor het gemak de wil van die persoon te negeren is ALTIJD fout. Ook al zou de handeling zelf lekker zijn kan dat toch eenheel vervelend gevoel achterlaten omdat je niet gekend was.. je hebt zelf niet mee kunnen beslissen. Het kan dus inderdaad als aanranding of verkrachting gezien worden als je partner zoiets met je doet en je hebt er nooit over gepraat of toestemming voor gegeven.

>wakker beffen/pijpen
Omdat jij het geweldig vind, hoef je je mening nog niet op anderen toe te passen. Kun je je neit voorstellen dat mensen dat gewoon niet graag hebben?
Oud 14-02-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Veel bekromen gedachten lees ik hier, en ook mensen die duidelijk nog niet weten wat een goeie relatie is.

Ik geloof trouwens NOOIT dat er aan neuken gedaan kan worden zonder wakker te zijn. Je kan je vriendin of vriend nooit in de juiste positie manouvreren zonder die wakker te maken. Lijkt me ook niet echt opwindend en een beetje zielig.

Elkaar wakker vingeren/strelen/beffen/pijpen is een heel ander verhaal en uitermate opwindend en lief als het met de juiste intentie is

Zelf heb ik het al meerdere keren gedaan en dat is altijd zeer goed ontvangen geworden En dan spreek ik over iemand met een crimineel zwaar ochtendhumeur en nooooooit zin in ochtendsex. Zelf zij vond het fantastisch om zo te ontwaken.

Jij denkt teveel als een jongen die wakker wordt met een erectie. Als ik wakker word ben ik nog niet eens in de stemming voor praten, laat staan sex. Dat is gewoon echt het laatste dat in me opkomt dan. En een jongen kan en mag er niet vanuit gaan dat ik dan zomaar zin heb, zelfs al was het regelmatig zo. Ik wil van te voren kunnen zeggen dat ik iets niet wil, niet als hij al bezig is.

En initiatief nemen is laten merken dat je zin hebt om iets te doen, niet al beginnen voor je weet of de ander wel wil.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 19:52
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
SounD schreef:
Je bent zeker nog nooit gedwongen tot iets dat je NIET wilde. Ook nooit meegemaakt dat iemand je "vergeten" was om te vragen of je iets wel wilde? Het gaat om er mee instemmen en over gerespecteerd worden van je wensen en je wil. Om iemand iets op te dringen en daarmee voor het gemak de wil van die persoon te negeren is ALTIJD fout. Ook al zou de handeling zelf lekker zijn kan dat toch eenheel vervelend gevoel achterlaten omdat je niet gekend was.. je hebt zelf niet mee kunnen beslissen. Het kan dus inderdaad als aanranding of verkrachting gezien worden als je partner zoiets met je doet en je hebt er nooit over gepraat of toestemming voor gegeven.
Ik ben idd nog nooit gedwongen tot iets wat ik niet wil, net zoals de overgrote meerderheid van de wereldbevolking. Als ik "zin" heb dan laat ik dat merken en dan wordt daar OF positief OF negatief op gereageerd. Dat bepaald dan of het gebeurd of niet. Ik ga zeker niet beginnen met letterlijk vragen "heb jij zin in sex?". Spontaniteit 0 dan en dan hoeft het voor mij al niet meer.

De dingen die jij omschrijft gebeuren niet in een gezonde relatie en sorry als ik voor de gemakkelijkheid er van uit ga dat de meeste mensen een gezonde relatie hebben.

Citaat:
SounD schreef:

>wakker beffen/pijpen
Omdat jij het geweldig vind, hoef je je mening nog niet op anderen toe te passen. Kun je je neit voorstellen dat mensen dat gewoon niet graag hebben?
Wel, ik heb eht nog nooit mogen meemaken daar ik veel minder slaap nodig heb dan m'n ex (we zijn net uit elkaar, mar wel nog goeie vrienden) en zij dankzij een ontzettend ochtendhumeur nooit op zulke id'en zou komen. Spijtig maar helaas en ik lig er niet wakker van. Ik ken dus enkel de kant van "gever" in deze situatie. En dus ondanks dat m'n ex absoluut geen ochtendmens is vond ze het al elke keer schitterend.
Oud 14-02-2003, 19:58
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jij denkt teveel als een jongen die wakker wordt met een erectie. Als ik wakker word ben ik nog niet eens in de stemming voor praten, laat staan sex. Dat is gewoon echt het laatste dat in me opkomt dan. En een jongen kan en mag er niet vanuit gaan dat ik dan zomaar zin heb, zelfs al was het regelmatig zo. Ik wil van te voren kunnen zeggen dat ik iets niet wil, niet als hij al bezig is.

En initiatief nemen is laten merken dat je zin hebt om iets te doen, niet al beginnen voor je weet of de ander wel wil.
Ik respecteer je menig met veel plezier, en als jij dat zo ervaart kan ik daar niks op zeggen, immers het is 100% persoonlijk. Maar schermen met het woord verkrachting vind ik flauw. Er zijn genoeg mensen die zulke situaties zalig vinden. Ook al is er geen letterlijke instemming met de situatie, maar lichaamstaal spreekt boekdelen. Als je je vriendin hoort kreunen en druipnat worden weet je ook wel dat ze het erg leuk vind.
Oud 14-02-2003, 20:04
SounD
SounD is offline
>Ik ben idd nog nooit gedwongen tot iets wat ik niet wil
Lucky you.

>Als ik "zin" heb dan laat ik dat merken en dan wordt daar OF >positief OF negatief op gereageerd. Dat bepaald dan of het >gebeurd of niet.
Ow?
Schat zal ik je beffen...
snurk...
Ow, nou ja wie zwijgt stemt toe.. dus ja.

>De dingen die jij omschrijft gebeuren niet in een gezonde relatie >en sorry als ik voor de gemakkelijkheid er van uit ga dat de >meeste mensen een gezonde relatie hebben.
De meeste relaties kennen wel eens problemen, hoeft het niet gelijk een ongezonde relatie voor te zijn. Met die problemen loop je niet te koop. Ik ga er van uit dat zeker de helft van de relaties niet altijd perfect lopen op het gebied van de sex. Maar daar kan je aan werken. Moet je dan niet gelijk als ongezonde relatie gaan afschilderen lijkt me omdat het niet gelijk perfect is.

>Wel, ik heb eht nog nooit mogen meemaken daar ik veel
>minder slaap nodig heb dan m'n ex en zij dankzij een >ontzettend ochtendhumeur nooit op zulke id'en zou komen.
Hier doe je het weer.
Je hebt een mening over jezelf en een relatie die jij gehad hebt.
Dus omdat dat werkte voor jou is het goed, dat lijkt de conclusie te zijn die je trekt.
Ik probeer je duidelijk te maken dat wat voor jou en jouw relatie werkt, voor anderen misschien wel helemaal niets is.
Meningen verschillen, dus denk ook eens aan de meningen van anderen.
Oud 14-02-2003, 20:35
beija_flor
beija_flor is offline
whahaha dan is ie wel heeel zielig nee maar van mij hoeft dat niet zo en als ie t zou doen, oh yuk
Oud 14-02-2003, 20:37
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ohhww, wacht effe.....de situatie was juist andersom

Is toch niks boeiends aan. BEn je bezig met een levenloos iets
Offtopic: iets doods dan altijd nog. Als je een steen neukt, neuk je iets levenloos
Oud 14-02-2003, 23:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Offtopic: iets doods dan altijd nog. Als je een steen neukt, neuk je iets levenloos
ja ok....maar ja, je begreep wat ik bedoelde
Oud 14-02-2003, 23:58
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
SounD schreef:
>Ik ben idd nog nooit gedwongen tot iets wat ik niet wil
Lucky you.
Wat is dat nu voor een opmerking? Mensen zijn veel te kleinzierig tegenwoordig. Als mijn vriendin heel erg veel zin heeft in iets waar ik neit zo voor warm loop dan doe ik dat mischien toch uit liefder voor haar en loop ik niet rond met het gevoel dat ik verkracht ben. Dan schep ik plezier uit het feit dat zij geniet Geen probleem. Als het iets is dat ik ECHT niet zie zitten dan gebeurd het niet. Simpel en ook geen probleem.

Veel mensen meten zich iets te makkelijk een slachtofferrolletje aan. Een beetje "ballen aan je lijf" en je komt veel gelukkiger het leven door.

Citaat:
SounD schreef:

>Als ik "zin" heb dan laat ik dat merken en dan wordt daar OF >positief OF negatief op gereageerd. Dat bepaald dan of het >gebeurd of niet.
Ow?
Schat zal ik je beffen...
snurk...
Ow, nou ja wie zwijgt stemt toe.. dus ja.
Wil je de situatie begrijpen dan moet je het even meegemaakt hebben, echte actie zal niet plaatsvinden als de andere partij nog slaapt. Enkel de aanleiding en een beetje voorspel lukt tijdens dat 1 vd 2 slaapt. Lang voor het serieus wordt zijn beide partijen wakker en kan er een einde aan gemaakt worden. Geloof je nu echt dat je lekker doorslaapt als er iemand je echt aan het beffen is ???????

Citaat:
SounD schreef:

>De dingen die jij omschrijft gebeuren niet in een gezonde relatie >en sorry als ik voor de gemakkelijkheid er van uit ga dat de >meeste mensen een gezonde relatie hebben.
De meeste relaties kennen wel eens problemen, hoeft het niet gelijk een ongezonde relatie voor te zijn. Met die problemen loop je niet te koop. Ik ga er van uit dat zeker de helft van de relaties niet altijd perfect lopen op het gebied van de sex. Maar daar kan je aan werken. Moet je dan niet gelijk als ongezonde relatie gaan afschilderen lijkt me omdat het niet gelijk perfect is.
idd, elke relatie heet wel eens problemen dat hoort er nu eenmaal bij. Je kan niet verwachten dat het altijd rozegeur en maneschijn is he. Maar dat maakt het nog lang geen slechte relatie. Dat heb ik ook nooit gezegd. Maar als je het gevoel hebt verkracht te zijn dan moet je eens goed met jezelf in het reine komen en er een einde aan maken en/of hulp zoeken. Zoals ik al zei zijn veel mensen maar al te graag slachtoffer. Zeker niet altijd, maar soms wel. Iig, als je dat gevoel hebt (terecht of niet) dan is er "iets" mis met jezelf of je partner. En al zeker iets met de relatie.

Citaat:
SounD schreef:

>Wel, ik heb eht nog nooit mogen meemaken daar ik veel
>minder slaap nodig heb dan m'n ex en zij dankzij een >ontzettend ochtendhumeur nooit op zulke id'en zou komen.
Hier doe je het weer.
Je hebt een mening over jezelf en een relatie die jij gehad hebt.
Dus omdat dat werkte voor jou is het goed, dat lijkt de conclusie te zijn die je trekt.
Ik probeer je duidelijk te maken dat wat voor jou en jouw relatie werkt, voor anderen misschien wel helemaal niets is.
Meningen verschillen, dus denk ook eens aan de meningen van anderen.
Ik vecht aleen het gebruik van het woord verkrachting aan. Als mijn vriendin dit niet zou appreciëren dan is er geen probleem omdat het nouwelijks verschilt van voorspel in wakkere toestand.

Immers, de bedie partijen hebben ruim de tijd om het spelletje een halt toe te roepen voor het ernstig vind. En dan kan je zijn of haar initiatief aleen maar als lief beschouwen. Hij wou je tenslotte eens lekker verwennen. Absoluut niet egoïstisch zoals wel typerend is voor een verkrachting.

Niemand moet dit lekker vinden maar het woord verkrachting is absoluut niet op zijn plaats.
Oud 15-02-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Ik respecteer je menig met veel plezier, en als jij dat zo ervaart kan ik daar niks op zeggen, immers het is 100% persoonlijk. Maar schermen met het woord verkrachting vind ik flauw. Er zijn genoeg mensen die zulke situaties zalig vinden. Ook al is er geen letterlijke instemming met de situatie, maar lichaamstaal spreekt boekdelen. Als je je vriendin hoort kreunen en druipnat worden weet je ook wel dat ze het erg leuk vind.
Dat is zo, maar je kunt er niet zomaar vanuit gaan. Als je van te voren ooit zegt van 'dat lijkt me wel wat,' prima, dan kun je het proberen. Maar als je niet wéét of ze het leuk vindt of niet, begin er dan niet aan.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 13:09
Justice
Justice is offline
In je slaap geneukt worden...

Volgens mij zit daar van nature geen gat hoor... in je slaap...
Oud 15-02-2003, 13:40
toto
toto is offline
hahahahaha

nou ik heb het van te voren aan mijn vriend gevraagd dus bij mij is het geen verkrachting vind ik....
en ik hem ook duidelijk tegen hem gezegd dat ik beffen niet erg zou vinden maar om nou wakker geneukt te worden dat dat me niks lijkt....

nou dan is iedereen te vreden en weet je wat je aan elkaar hebt
maar ik geef de mensen wel gelijk die zeggen als je het niet zeker weet of de ander het wil begin er dan niet aan je kan dan een hoop vertrouwen in 1 keer weg vagen denk ik
Oud 15-02-2003, 14:19
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Voor de meisjes, je ligt te slapen, en je word wakker en je vriend is je aan het neuken/beffen.

Wat is je reactie? Knap je hierop af, of vind je het geil ?
geil!!!

(maar neuken alleen als ik al wakker ben hoor !!!!)
Oud 15-02-2003, 14:28
SounD
SounD is offline
Citaat:
toto schreef:
nou dan is iedereen te vreden en weet je wat je aan elkaar hebt
maar ik geef de mensen wel gelijk die zeggen als je het niet zeker weet of de ander het wil begin er dan niet aan je kan dan een hoop vertrouwen in 1 keer weg vagen denk ik
Daar sla je de spijker op zijn kop : VERTROUWEN.
Je op je gemak voelen, het idee hebben dat je mening telt en dat je je partner kan vertrouwen.
Dat is heel belangrijk.

LoneLover schijnt dat neit te willen zien of te begrijpen.
Als je je neit op je gemakt voelt dan is dat geen kleinzerigheid. Uit zijn woorden over het graag slachtoffertje willen spelen blijkt dat hij absoluut GEEN idee heeft van aanranding of verkrachting.
Veel slachtoffers zoeken namelijk de schuld bij zichzelf.. helemaal als het in een relatie gebeurd is door iemand waar ze van houden.
Ze zijn dan niet kleinzerig.. ze doen vaak naar de buitenwereld toe of het wel mee valt.

Verder ga ik hierna niet meer op de zo hier en daar botte en vrij macho uitspraken van LoneLover reageren. Het heeft namelijk weinig zin heb ik het idee zijn ideeen over wat anderen moeten voelen staan kennelijk al vast en zijn lekker simpel.
Oud 15-02-2003, 17:50
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Deze vraag doet me denken aan Kids. Ik weet niet of iemand die film gezien heeft (ik heb hem in de 2e klas gezien geloof ik, bij levensbeschouwing d8 ik), maar daar komt ook zo'n stukje in voor waarin een meisje, om het maar eens lekker plat te zeggen, in haar slaap geneukt wordt.

Outcome of the story: het meisje had aids, de jongen die haar even wilde scoren op de vroege morgen dus ook.

Moraal: don't do it
Oud 15-02-2003, 17:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Deze vraag doet me denken aan Kids. Ik weet niet of iemand die film gezien heeft (ik heb hem in de 2e klas gezien geloof ik, bij levensbeschouwing d8 ik), maar daar komt ook zo'n stukje in voor waarin een meisje, om het maar eens lekker plat te zeggen, in haar slaap geneukt wordt.

Outcome of the story: het meisje had aids, de jongen die haar even wilde scoren op de vroege morgen dus ook.

hahaha, lekkere reden !!!
Oud 15-02-2003, 18:08
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mij lijkt het wel geil als ik eerlijk moet zijn......
Oud 15-02-2003, 18:17
angel_girl
angel_girl is offline
Lijkt me dus niks.
Oud 15-02-2003, 21:47
Roxy
Roxy is offline
lijkt me ook nie echt vervelend wakker worden maar ik denk nie dat ik lang slaap als iemand aan me zit
Oud 15-02-2003, 23:54
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:

En jij bent 18 ?

Wat een belachelijke vergelijking, we hebben het hier over mensen die een relatie hebben en slapen/dommelen. De scene die jij aanhaalt gaat over een meisje en een jongen die geen relatie hebben whatsoever. Enkel kennisen. Zij is zwaar gedrogeerd en probeert zich toch DUIDELIJK te verzetten.

Je moet geen uitgesproken verkrachtingsscene gaan linken met een spelletje tussen geliefden.
Oud 16-02-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
En jij bent 18 ?

Wat een belachelijke vergelijking, we hebben het hier over mensen die een relatie hebben en slapen/dommelen. De scene die jij aanhaalt gaat over een meisje en een jongen die geen relatie hebben whatsoever. Enkel kennisen. Zij is zwaar gedrogeerd en probeert zich toch DUIDELIJK te verzetten.

Je moet geen uitgesproken verkrachtingsscene gaan linken met een spelletje tussen geliefden.
En jij moet er niet automatisch van uit gaan dat het een spelletje is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:02
Verwijderd
lonelover, jij zei dat je het niet hebt over echt seks hebben terwijl de ander slaapt. In dat geval zit je in het verkeerde topic, want dat is nu juist precies waar dit topic over gaat.

je zegt ook dat in een gezonde relatie geen verkrachtingen voorkomen. Maar vind je dan wel dat in een gezonde relatie je zomaar seks begint te hebben met iemand terwijl diegene daar niets vanaf weet? Als iemand niet eens weet dat jij sex begint te hebben, hoe kun je er dan vanuit gaan dat diegene jou er toestemming voor zou geven?

natuurlijk, in een relatie is het normaal om ook zo nu en dan iets te doen dat je wat minder leuk vindt, omdat de ander dat wel erg leuk vindt en je diegene graag een plezier wilt doen. Maar iets doen dat je absoluut helemaal echt niet wilt, omdat de ander het wel wil, dat is niet normaal... dan heb je geen evenwichtige relatie.

Je zegt ook dat je, 'net zoals de overgrote meerderheid van de wereldbevolking', nooit gedwongen bent om iets te doen dat je niet wilt. Gefeliciteerd, je hebt hier echt ontzettend veel geluk mee, want de overgrote meerderheid van de wereldbevolking wordt regelmatig gedwongen tot iets dat ze niet willen, en hier heb ik het dan even niet over seks.
Als jij iets uit liefde doet voor je vriendin, dat zij erg graag wil maar waar jij niet zo warm voor loopt, dan kun je dat niet vergelijken met gedwongen worden tot iets dat je niet wilt. Je wilt dat dan namelijk wél, alleen is je reden dan niet dat je dat leuk vindt, maar dat je haar graag een plezier doet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:56
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
En jij bent 18 ?

sorry hoor, ook alweer 5 of 6 jaar geleden dat'k hem gezien heb. Maarja, als jij het beter weet, waarom niet
Oud 16-02-2003, 14:37
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Morgan schreef:
En jij moet er niet automatisch van uit gaan dat het een spelletje is.
Ik ga daar wel van uit, in een relatie doe ik nooit iets bewust slechts bedoeld. Zulk iets HOORT een spelletje te zijn. Als het dat niet is schort er iets aan je relatie.

Als ik dat doe is dat met 1 achterliggende gedachte, genot schenken aan degene die ik graag zie en niet iets in de aard van 'ze slaapt dus kan ik mijn gang gaan'.

En het op voorhand vragen is geen optie want dan is de verassing ttoaal weg, maar in een gezodne open relatie weet je toch ongeveer hoe je partner denkt of niet soms ? Moest ik ook maar gedacht hebben dat ze dat niet kon appreciëren zou ik het nooit gedaan hebben. Logisch ook, doelstelling was haar plezier verschaffen omdat ik haar graag zie.
Oud 16-02-2003, 14:44
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
lonelover, jij zei dat je het niet hebt over echt seks hebben terwijl de ander slaapt. In dat geval zit je in het verkeerde topic, want dat is nu juist precies waar dit topic over gaat.

je zegt ook dat in een gezonde relatie geen verkrachtingen voorkomen. Maar vind je dan wel dat in een gezonde relatie je zomaar seks begint te hebben met iemand terwijl diegene daar niets vanaf weet? Als iemand niet eens weet dat jij sex begint te hebben, hoe kun je er dan vanuit gaan dat diegene jou er toestemming voor zou geven?

natuurlijk, in een relatie is het normaal om ook zo nu en dan iets te doen dat je wat minder leuk vindt, omdat de ander dat wel erg leuk vindt en je diegene graag een plezier wilt doen. Maar iets doen dat je absoluut helemaal echt niet wilt, omdat de ander het wel wil, dat is niet normaal... dan heb je geen evenwichtige relatie.

Je zegt ook dat je, 'net zoals de overgrote meerderheid van de wereldbevolking', nooit gedwongen bent om iets te doen dat je niet wilt. Gefeliciteerd, je hebt hier echt ontzettend veel geluk mee, want de overgrote meerderheid van de wereldbevolking wordt regelmatig gedwongen tot iets dat ze niet willen, en hier heb ik het dan even niet over seks.
Als jij iets uit liefde doet voor je vriendin, dat zij erg graag wil maar waar jij niet zo warm voor loopt, dan kun je dat niet vergelijken met gedwongen worden tot iets dat je niet wilt. Je wilt dat dan namelijk wél, alleen is je reden dan niet dat je dat leuk vindt, maar dat je haar graag een plezier doet.
Het topic is op zich wat dwaas, neuken kan echt NIET als 1 van de 2 partijen slaapt hoor.

Voor de rest heb je totaal gelijk, maar ik vind dit niet toepasbaar op deze situatie. Je spreekt hier over bewust iemand dwingen tot iets. En zo zie ik het niet.

Nu hoop ik dat de meerderheid die zulke dingen doet (aka je vriendin of vriend wekken op een sexuele manier) uit liefde en niet uit een of andere perverse motivatie.
Oud 16-02-2003, 14:46
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
sorry hoor, ook alweer 5 of 6 jaar geleden dat'k hem gezien heb. Maarja, als jij het beter weet, waarom niet
Ik ben zeker van wat ik zeg, en dat had je ook moeten zijn. Een vage herinnering van 6 jaar oud is niet iets wat je moet posten he. Zeker niet als je er sterke conclusies gaat uit trekken.
Oud 16-02-2003, 15:14
machtigespa
machtigespa is offline
Citaat:
dreen schreef:
hmzz, ik zou me enorm betrapt voelen + dat ik het niet geweldig vind om wakker gemaakt te worden.. Ik zou denk ik ook wel best wel boos worden

als m'n vriend vraagt om hem een keer te pijpen terwijl hij slaapt, zou ik daar geen problemen mee hebben
aan een slappe lul zuigen? ieder zo z'n hobby
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Ik ga daar wel van uit, in een relatie doe ik nooit iets bewust slechts bedoeld. Zulk iets HOORT een spelletje te zijn. Als het dat niet is schort er iets aan je relatie.

Als ik dat doe is dat met 1 achterliggende gedachte, genot schenken aan degene die ik graag zie en niet iets in de aard van 'ze slaapt dus kan ik mijn gang gaan'.

En het op voorhand vragen is geen optie want dan is de verassing ttoaal weg, maar in een gezodne open relatie weet je toch ongeveer hoe je partner denkt of niet soms ? Moest ik ook maar gedacht hebben dat ze dat niet kon appreciëren zou ik het nooit gedaan hebben. Logisch ook, doelstelling was haar plezier verschaffen omdat ik haar graag zie.
JIJ niet. Je schijnt het verschil tussen JOUW relatie en die in de rest van de wereld niet te kunnen zien. Dat het bij JOU goed is, wil niet zeggen dat dat overal zo is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
machtigespa schreef:
aan een slappe lul zuigen? ieder zo z'n hobby
Ik weet niet hoeveel anatomische kennis jij bezit, maar je hoeft heus niet wakker te zijn om een stijve te kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:50
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Morgan schreef:
JIJ niet. Je schijnt het verschil tussen JOUW relatie en die in de rest van de wereld niet te kunnen zien. Dat het bij JOU goed is, wil niet zeggen dat dat overal zo is.
Idd, maar wat jij doet is het categoriek afkeuren omdat het MOGELIJK niet goed is.
Oud 16-02-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Idd, maar wat jij doet is het categoriek afkeuren omdat het MOGELIJK niet goed is.
Ik keur het voor MEZELF af, en voor alle mensen die van te voren niet hebben gezegd dat ze zoiets wel zouden willen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten