![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Veel bekromen gedachten lees ik hier, en ook mensen die duidelijk nog niet weten wat een goeie relatie is.
Ik geloof trouwens NOOIT dat er aan neuken gedaan kan worden zonder wakker te zijn. Je kan je vriendin of vriend nooit in de juiste positie manouvreren zonder die wakker te maken. Lijkt me ook niet echt opwindend en een beetje zielig. Elkaar wakker vingeren/strelen/beffen/pijpen is een heel ander verhaal en uitermate opwindend en lief als het met de juiste intentie is Zelf heb ik het al meerdere keren gedaan en dat is altijd zeer goed ontvangen geworden En dan spreek ik over iemand met een crimineel zwaar ochtendhumeur en nooooooit zin in ochtendsex. Zelf zij vond het fantastisch om zo te ontwaken. En de mensen die schermen met termen als verkrachting ... Tjah, dan moet je je eigen relatie eens nakijken, als je zulk een goed bedoeld initiatief zo opneemt sta je bij mij dezelfde dag op straat.
||
Citaat:
>wakker beffen/pijpen Omdat jij het geweldig vind, hoef je je mening nog niet op anderen toe te passen. Kun je je neit voorstellen dat mensen dat gewoon niet graag hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En initiatief nemen is laten merken dat je zin hebt om iets te doen, niet al beginnen voor je weet of de ander wel wil. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
De dingen die jij omschrijft gebeuren niet in een gezonde relatie en sorry als ik voor de gemakkelijkheid er van uit ga dat de meeste mensen een gezonde relatie hebben. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
>Ik ben idd nog nooit gedwongen tot iets wat ik niet wil
Lucky you. >Als ik "zin" heb dan laat ik dat merken en dan wordt daar OF >positief OF negatief op gereageerd. Dat bepaald dan of het >gebeurd of niet. Ow? Schat zal ik je beffen... snurk... Ow, nou ja wie zwijgt stemt toe.. dus ja. >De dingen die jij omschrijft gebeuren niet in een gezonde relatie >en sorry als ik voor de gemakkelijkheid er van uit ga dat de >meeste mensen een gezonde relatie hebben. De meeste relaties kennen wel eens problemen, hoeft het niet gelijk een ongezonde relatie voor te zijn. Met die problemen loop je niet te koop. Ik ga er van uit dat zeker de helft van de relaties niet altijd perfect lopen op het gebied van de sex. Maar daar kan je aan werken. Moet je dan niet gelijk als ongezonde relatie gaan afschilderen lijkt me omdat het niet gelijk perfect is. >Wel, ik heb eht nog nooit mogen meemaken daar ik veel >minder slaap nodig heb dan m'n ex en zij dankzij een >ontzettend ochtendhumeur nooit op zulke id'en zou komen. Hier doe je het weer. Je hebt een mening over jezelf en een relatie die jij gehad hebt. Dus omdat dat werkte voor jou is het goed, dat lijkt de conclusie te zijn die je trekt. Ik probeer je duidelijk te maken dat wat voor jou en jouw relatie werkt, voor anderen misschien wel helemaal niets is. Meningen verschillen, dus denk ook eens aan de meningen van anderen.
|||||
![]() |
Citaat:
Veel mensen meten zich iets te makkelijk een slachtofferrolletje aan. Een beetje "ballen aan je lijf" en je komt veel gelukkiger het leven door. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Immers, de bedie partijen hebben ruim de tijd om het spelletje een halt toe te roepen voor het ernstig vind. En dan kan je zijn of haar initiatief aleen maar als lief beschouwen. Hij wou je tenslotte eens lekker verwennen. Absoluut niet egoïstisch zoals wel typerend is voor een verkrachting. Niemand moet dit lekker vinden maar het woord verkrachting is absoluut niet op zijn plaats.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hahahahaha
nou ik heb het van te voren aan mijn vriend gevraagd dus bij mij is het geen verkrachting vind ik.... en ik hem ook duidelijk tegen hem gezegd dat ik beffen niet erg zou vinden maar om nou wakker geneukt te worden dat dat me niks lijkt.... nou dan is iedereen te vreden en weet je wat je aan elkaar hebt maar ik geef de mensen wel gelijk die zeggen als je het niet zeker weet of de ander het wil begin er dan niet aan je kan dan een hoop vertrouwen in 1 keer weg vagen denk ik
||
Citaat:
(maar neuken alleen als ik al wakker ben hoor !!!!)
||
Citaat:
Je op je gemak voelen, het idee hebben dat je mening telt en dat je je partner kan vertrouwen. Dat is heel belangrijk. LoneLover schijnt dat neit te willen zien of te begrijpen. Als je je neit op je gemakt voelt dan is dat geen kleinzerigheid. Uit zijn woorden over het graag slachtoffertje willen spelen blijkt dat hij absoluut GEEN idee heeft van aanranding of verkrachting. Veel slachtoffers zoeken namelijk de schuld bij zichzelf.. helemaal als het in een relatie gebeurd is door iemand waar ze van houden. Ze zijn dan niet kleinzerig.. ze doen vaak naar de buitenwereld toe of het wel mee valt. Verder ga ik hierna niet meer op de zo hier en daar botte en vrij macho uitspraken van LoneLover reageren. Het heeft namelijk weinig zin heb ik het idee zijn ideeen over wat anderen moeten voelen staan kennelijk al vast en zijn lekker simpel.
|
![]() |
Deze vraag doet me denken aan Kids. Ik weet niet of iemand die film gezien heeft (ik heb hem in de 2e klas gezien geloof ik, bij levensbeschouwing d8 ik), maar daar komt ook zo'n stukje in voor waarin een meisje, om het maar eens lekker plat te zeggen, in haar slaap geneukt wordt.
Outcome of the story: het meisje had aids, de jongen die haar even wilde scoren op de vroege morgen dus ook. Moraal: don't do it
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat een belachelijke vergelijking, we hebben het hier over mensen die een relatie hebben en slapen/dommelen. De scene die jij aanhaalt gaat over een meisje en een jongen die geen relatie hebben whatsoever. Enkel kennisen. Zij is zwaar gedrogeerd en probeert zich toch DUIDELIJK te verzetten. Je moet geen uitgesproken verkrachtingsscene gaan linken met een spelletje tussen geliefden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lonelover, jij zei dat je het niet hebt over echt seks hebben terwijl de ander slaapt. In dat geval zit je in het verkeerde topic, want dat is nu juist precies waar dit topic over gaat.
je zegt ook dat in een gezonde relatie geen verkrachtingen voorkomen. Maar vind je dan wel dat in een gezonde relatie je zomaar seks begint te hebben met iemand terwijl diegene daar niets vanaf weet? Als iemand niet eens weet dat jij sex begint te hebben, hoe kun je er dan vanuit gaan dat diegene jou er toestemming voor zou geven? natuurlijk, in een relatie is het normaal om ook zo nu en dan iets te doen dat je wat minder leuk vindt, omdat de ander dat wel erg leuk vindt en je diegene graag een plezier wilt doen. Maar iets doen dat je absoluut helemaal echt niet wilt, omdat de ander het wel wil, dat is niet normaal... dan heb je geen evenwichtige relatie. Je zegt ook dat je, 'net zoals de overgrote meerderheid van de wereldbevolking', nooit gedwongen bent om iets te doen dat je niet wilt. Gefeliciteerd, je hebt hier echt ontzettend veel geluk mee, want de overgrote meerderheid van de wereldbevolking wordt regelmatig gedwongen tot iets dat ze niet willen, en hier heb ik het dan even niet over seks. Als jij iets uit liefde doet voor je vriendin, dat zij erg graag wil maar waar jij niet zo warm voor loopt, dan kun je dat niet vergelijken met gedwongen worden tot iets dat je niet wilt. Je wilt dat dan namelijk wél, alleen is je reden dan niet dat je dat leuk vindt, maar dat je haar graag een plezier doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik dat doe is dat met 1 achterliggende gedachte, genot schenken aan degene die ik graag zie en niet iets in de aard van 'ze slaapt dus kan ik mijn gang gaan'. En het op voorhand vragen is geen optie want dan is de verassing ttoaal weg, maar in een gezodne open relatie weet je toch ongeveer hoe je partner denkt of niet soms ? Moest ik ook maar gedacht hebben dat ze dat niet kon appreciëren zou ik het nooit gedaan hebben. Logisch ook, doelstelling was haar plezier verschaffen omdat ik haar graag zie.
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest heb je totaal gelijk, maar ik vind dit niet toepasbaar op deze situatie. Je spreekt hier over bewust iemand dwingen tot iets. En zo zie ik het niet. Nu hoop ik dat de meerderheid die zulke dingen doet (aka je vriendin of vriend wekken op een sexuele manier) uit liefde en niet uit een of andere perverse motivatie.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |
Elkaar bespringen terwijl je slaapt! x-spekkie-x | 55 | 29-06-2005 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |