Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is er leuk aan mij...als ik mezelf beoordeel kan ik zeggen dat ik erg veel voor anderen over heb, snel dingen voor mensen doe zonder dat ik er iets voor terug hoef...kben best altruïstisch. Verder vind ik mezelf best trouw en als ik dingen in de emotionele sfeer zeg meen ik die ook. Ik weet van mezelf dat ik 100% zeker kan zeggen dat ik sommige dingen nooit zal doen, ook niet onder de meest extreme omstandigheden...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Als je mij iets vraagt over school, ben ik bereid het wel 10 keer uit te leggen.
- Ik probeer te luisteren en advies te geven als mij iets over een serieus onderwerp wordt gevraagd. - Ik ben rechtvaardig d.w.z. dat ik niet automatisch een kant kies. - Als iemand naar mijn mening vraagt, zeg ik deze ook eerlijk (wel kijken per geval natuurlijk ![]() - Ik ben zeer goed in Engels. - Ook ritmisch ben ik zeer sterk. He lekker zo'n feel good topic ![]() |
![]() |
|
Ehm let me think
- eerlijk - spontaan - intelligent - doorzettingsvermogen - hulpvaardig - vriendelijk - humoristisch - respect voor de medemens Wat een waslijst damn! Ok dan ga ik maar opbiechten dat ik jaren geen enkele positieve eigenwaarde had, maar sinds dit jaar dit steeds beter wordt (gelukkig) Uiteraard kan ik een nóg grotere waslijst negatieve eigenschappen opsommen ![]() |
![]() |
|
euh
ik heb extreem veel voor anderen over ik ben ontzettend lief. slim, kunstzinnig, weet veel, heb een stoer t-shirt ![]() nu wil ik voor het evenwicht (ik lijk wel erg leuk zo) wel wat andere dingen opnoemen, maar dat doe ik lekker niet! hehe ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() * Zorgzaam * Lief * Grappig * Literair * Hypocriet ( ![]() * Eigen mening! * Kan niet tegen onrecht Zo dat waren er een paar...ben je nu ook blij??? ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() je bent eerlijk, lief, luisterd goed, wil mensen (soms teveel) helpen, lievvige ogen, inderdaad mooie haartjesz, en een harde buik ja ![]() ja en onse intresses zitte zowat op 1 lijn toch ![]() ![]() en een wenkbrauwpiercing gaat je supergoed staan ook ![]() ok iedereen is nu op de hoogte van lieve roenieboenie ![]() En kmeenut ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 |