Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
mja, misschien heb je gelijk... ik weet het gewoon niet... het zou kunnen dat hte vanzelf goed komt enzow, en dat ik hem daar niet bij moet helpen.. maar ik ben bang dat als hij langer wacht, dat tie z'n vrienden niet (snel) meer terug krijgt... maarja aan de andere kant, als hij er zelf geen zin in heeft om er weer aan te werken, dan kan ik ook niks doen... iig bedankt voor je mening
Is hij zijn vrienden dan KWIJTGERAAKT omdat hij dikker is geworden? Tering, dan ben je beter af zonder hen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 13:10
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Is hij zijn vrienden dan KWIJTGERAAKT omdat hij dikker is geworden? Tering, dan ben je beter af zonder hen.
Tja, of Dreen denkt dat het daardoor is. Ik denk eerder dat het is omdat hij niet meer zo actief is als eerst. Evengoed lullig natuurlijk, maar zo gaat het wel vaak. Mensen zijn vrienden tot een van hen ziek wordt en dan loopt het stuk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:14
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Morgan schreef:
neej, sorry zo bedoelde ik dat niet. Maar doordat hij minder actief is geworden en minder sociaal enzow.. hij besteeds weinig tijd een hen. Dus ja, ergens is het wel logisch.
Hij verwaarstloost ze, en ook zichzelf... daar maak ik me zorgen over...
Oud 16-02-2003, 22:05
foogy
foogy is offline
oke, had ooit een vriend die heeeeeeeeeeeeel erg dik was (rond de 100 kg!!) in het begin was ik verliefd, dus stoorde ik me er niet aan...
maar na een tijdje ging het me aardig dwars zitten. als hij iets te veel at zei ik, zou je dat nu wel doen...
ik ben zelf ook niet de magerste geweest, maar ben heel erg afgevallen (al voor dat ik iets met hem kreeg) was niet dun toen ik wat met die dikke jongen kreeg, maar zeker niet te dik. ik vertelde hem waarom ik was afgevallen, nl. omdat ik ging walgen van mezelf. hij vond dat allemaal wel erg overdreven en snapte dat niet... het leek soms of hij trots op zijn buik was... wat moet je dan???
aangezien ik niet echt zeker was van mezelf begon ik me ook te dik te vinden... ging (ipv hem) afvallen, met alle gevolgen van dien...(geen uitleg nodig)
ik kwam na een jaar (ben soms een beetje laat van begrip) erachter dat er iets goed fout zat en heb het uitgemaakt. hij is aangekomen en met mij gaat het weer de goede kant op (qua eten dan)

mijn conclussie was: als ik echt van hem houd hoeft hij niet persee afte vallen als hij dat niet kan of wil. maar dat deed ik dus gewoonweg niet genoeg. mocht het je vriendje zijn... denk dan goed na of je hem wel echt leuk vind! of dat je door die dikke buik or what ever heen kunt kijken...

is het niet je vriendje... zou ik zeggen dat te dikke mensen in veel gevallen jonger sterven dan anderen met een normaal gewicht...

hou het niet voor je zelf, maar zeg het tegen de ander!!!
liefs foogy

er waren nog een hoop andere dingen hoor, dus heb het niet enkel en alleen uitgemaakt omdat hij te dik was...
ook hij verwaarloosde oa zijn vrienden ed. heb ruim 1 jaar wat met deze jongen gehad en heb 1 keer een vriend van hem gezien (en dan te bedenken dat we elkaar heel veel zagen...)
en of je dik bent of dun. als vrienden echte vrienden zijn blijven ze je opzoeken en steunen...
bevind me nu helaas in een situatie dat ik leer zien wie echte vrienden zijn en wie niet. degene waarvan je het dacht, zijn het niet... met mensen vanwie je het niet verwacht steunen je soms nog het meeste...

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:04
Verwijderd
Makkelijk zat, mits het een man is natuurlijk:

Je bent te dik.

Als het om een vrouw gaat zal ze uit zichzelf wel vragen of ze te dik is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:57
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
eXo schreef:
Makkelijk zat, mits het een man is natuurlijk:

Je bent te dik.

Als het om een vrouw gaat zal ze uit zichzelf wel vragen of ze te dik is.
Verzin dan maar eens een goed antwoord .
Oud 17-02-2003, 23:27
Yamyam
Yamyam is offline
Hoe dik is hij/zij dan dreen? Ik zou toch eerst ff zeker weten of dat ook echt zo is.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 02:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dreen schreef:
idd, na een tijdje is het genoeg geweest natuurlijk. en bij jou is het gewoon zoals je bent, ik ben ook niet één van de dunsten, maar t zit gewoon in de familie
Tis heel makkelijk voor een anderen om daar iets van te zeggen, maar je zei het zelf, je kunt er niks aan doen.. Mja zoals je al zei, zij moeten jou zo maar accepteren, maar heb je jezelf al zo geaccepteerd?
Tja, ik heb het maar te accepteren. Zit in de stofwisseling
Oud 18-02-2003, 09:40
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Hoe dik is hij/zij dan dreen? Ik zou toch eerst ff zeker weten of dat ook echt zo is.
mja, hij is zwaarder geworden, dat heeft tie me zelf verteld.. en je ziet het gewon aan hem, dikker hoofd, en armen/benen en een buikje... k weet nie hoe ik dat uit moet leggen... maar opzich heeft hij niet meteen een over gewicht ofzow... tenmiste dat denk ik. maar in verhouding tot een half jaar geleden is tie gewoon ontzettend aangekomen.
of het echt schadelijk voor z'n gezondheid is weet ik niet.. maarja voor z'n sociale/emotienele (?) gezondheid wel
Oud 18-02-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:

of het echt schadelijk voor z'n gezondheid is weet ik niet.. maarja voor z'n sociale/emotienele (?) gezondheid wel
heb je al gevraagd of dr msschien iets anders mis is???

srry als het al gevraagd is.. ik had geen zin om het hele topic door te lezen

ik ben flink aangekomen toen het even wat minder ging.. nu werk ik het er wel weer af maar je blijft de littekens zien omdat ik te snel aankwam.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:04
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ligt er maar net aan wie het is.
Je moeder, zus, vriend, ex-vriend, vriendin, oma, etc.

Maakt wel verschil uit natuurlijk
Oud 18-02-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ligt er maar net aan wie het is.
Je moeder, zus, vriend, ex-vriend, vriendin, oma, etc.

Maakt wel verschil uit natuurlijk
het is gewoon een vriend van dr
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
Maar ik vind het gewoon jammer, t was echt een geweldig iemand... en nu valt hij een beetje weg.. ik denk dat hij net nu nog terug kan draaien.. als hij langer wacht niet meer...
En nu hij dik is, is hij ineens geen geweldig iemand meer?
Dat maakt toch helemaal niets uit voor je karakter?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:09
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ik vind dat je een lekkere kont hebt
Alleen het word wel een beetje ERG veel kont!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
******** schreef:
heb je al gevraagd of dr msschien iets anders mis is???

srry als het al gevraagd is.. ik had geen zin om het hele topic door te lezen

ik ben flink aangekomen toen het even wat minder ging.. nu werk ik het er wel weer af maar je blijft de littekens zien omdat ik te snel aankwam.
mja, ik weet het dus niet.. ik vraag er soms wel naar... maar er komt niet echt iets uit... helaas
ik denk dat het er wel mee te maken heeft. want het is niet voor niks dat hij nu gewoon z'n vrienden verwaarloost en niet echt aardig doet de laatste tijd.
Oud 18-02-2003, 15:59
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
En nu hij dik is, is hij ineens geen geweldig iemand meer?
Dat maakt toch helemaal niets uit voor je karakter?
naja, voor z'n karakter misschien niet. maar wel voor z'n gedrag. Het is meer dan dat hij alleen maar te dik is... hij is negatief verandert. en ik hoop/denk dat als hij weer meer gaat bewegen en sporten... dat de rest dan ook weer komt... dus dat hij dan wel weer moeite gaat doen voor vrienden. dat hij weer wat socialer wordt. Omdat ik dus merk dat de laatste tijd iedereen genoeg van hem had, vind ik het gewoon sneu worden... maar ik ga het niet voor hem opnemen... hij doet zelf zo lullig... dus vandaar...
ik hoop dat je het snapt, vraag anders nog maar een keer
Oud 18-02-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
ik hoop dat je het snapt, vraag anders nog maar een keer
Yepz...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:44
Imke_BF
Imke_BF is offline
Je bent mijn knuffelbeertje