![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben 1.75... ik ben daar ontevreden mee...
heel mijn familie is namlijk echt heel lang... ik ben het kleintje zeg maar... ook al ben ik in vergelijking met meisjes uit mijn klas normaal tot groter... ik voel mezelf altijd een ukje ![]() maarja.. aan de andere kant, er zit ook een meisje bij mij in de klas en die is 1.90 en doodongelukkig omdat ze te lang is, ik heb het misschien toch niet zo slecht getroffen
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Waar koopt Heavinly der broeken nouw? ik ben wel benieuwd, ze zei dat ze een merk had gevonden.
Voor de Breezah-meisjes onder ons: Miss Sixty heeft vaak wel vrij lange broeken. Voor de Alto's: Knetter in R'dam aan de nieuwe binnenweg heeft wel vrij lange (en wijde) broeken ![]()
|
1.66 en ik ben er redelijk tevreden mee.
Ik ben wie ik ben en het past gewoon bij mij. Het is alleen zo jammer dat mijn vriend 2.07 is want het verschil is dus wel irritant. Maar goed dan zeggen we gewoon dat hij te lang is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind het mooi als vrouwen er...hmm...vrouwelijk uitzien. Dus met brede heupen, volle borsten, etc, alles mollig. Zo wil ik er dus ook graag uitzien. En ik vind klein schattig, ik vind het lengteverschil tussen een meisje en een jongen mooi. En als ik nu hoge hakken aan zou doen, ben ik toch alweer aardig groot (vind ik zelf dan). Ik wil met hakken nog steeds klein zijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben 1.75.. vindt et wel klote dat 9 van de 10 keer broeken te KORT zijn.. ik kan daar echt niet tegen.. maar verder heb ik nergens problemen mee
![]()
||
Citaat:
Met 1.58 was ik vaak even lang/kleiner (!) dan bruggers, en word soms nog steeds als 13-jarige gezien. ![]() (ben toch al bijna 16.. :\) En met jongens.. niet leuk als de ander 1.86 is. :\ (want ook al doe je hakken aan, dan nog loopt hij verdacht schuin als hij z'n arm om je heen slaat. ![]() Ruilen? Dan hoef je nog maar 3 cm eraf.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Liefde & Relatie |