Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 09:33
Noisecrew
Noisecrew is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 04-10-2001 @ 11:58:
Ik heb een groot aantal keren 's zomers rare dingen aan de lucht gezien, van die "ster van Bethlehem" dingen, sterren die zich voortbewegen, stil blijven staan, bochten maken etc.

Zag ook een keer iets vreemds toen ik uit het raam kijk in mijn flat. Heb het gecaptured.
[afbeelding]
Dan is het wel raar dat de resolutie van de "ufo" hoger is als die van een auto, die op zich ook nog dichterbij zou moeten zijn geweest... Let ook maar eens op het witte vlekje linksboven de "ufo" > slecht uitgesneden?

Oud 02-05-2003, 09:39
pompiethom
hoezo aliens bestaan niet? xie bijna het hele jaar er 1 voor de klas staan!
Oud 02-05-2003, 10:20
Tjaslon
Tjaslon is offline
LOL Noisecrew . Netjes
Oud 02-05-2003, 20:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik geloof wel dat er meer leeft in het heelal dan alleen mensen, dieren en planten, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Wie zegt dat aliens een soort vreemde 'mensen' zijn? Misschien zijn het wel heel kleine diertjes die rare geluiden maken.
Oud 02-05-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 29-04-2003 @ 17:52:
Zoeken wij geen contact? Wij zoeken we degelijk contact op allerlij manieren, zoals berichten de ruimte insturen enzo. De verandering van de kwoot vind ik eigenlijk ook nergens op slaan...
*geeft gevoel voor humor* Hier, blijkbaar mis je er wat van
Oud 03-05-2003, 11:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Cobra schreef op 04-10-2001 @ 21:25:
Er is ook een theorie, heb ik ergens gelezen, dat de wezens die 'gezien'zijn door mensen wel echt waren, en dat dat mensen uit de toekomst zijn... Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, maar het leek me een redelijk logische verklaring.
deze vind ik op zich ook best logisch. mensen in de toekomst zullen hoogst waarschijnlijk wel in staat zijn om terug naar t verleden te reizen (vliegtuigen en dergelijke zijn nou eenmaal al uitgevonden, en ze moeten toch groeien )
en mensen uit de toekomst zullen geen oorlog e.d. beginnen met de wereld van vroeger, omdat het enkel alleen vroeger is.
als die aliens echt van een andere planeet komen, snap ik niet waarom ze ál die jaren alleen maar hier rondvliegen en alleen toekijken. dat is gewoon niet logisch. ook al zijn er verhalen van mensen die ontvoerd zijn, die zijn er niet zoveel.

mja, k vind t wel een goede.
Oud 03-05-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 03-05-2003 @ 12:42:
deze vind ik op zich ook best logisch. mensen in de toekomst zullen hoogst waarschijnlijk wel in staat zijn om terug naar t verleden te reizen (vliegtuigen en dergelijke zijn nou eenmaal al uitgevonden, en ze moeten toch groeien )
en mensen uit de toekomst zullen geen oorlog e.d. beginnen met de wereld van vroeger, omdat het enkel alleen vroeger is.
als die aliens echt van een andere planeet komen, snap ik niet waarom ze ál die jaren alleen maar hier rondvliegen en alleen toekijken. dat is gewoon niet logisch. ook al zijn er verhalen van mensen die ontvoerd zijn, die zijn er niet zoveel.

mja, k vind t wel een goede.
Mja, behalve dan dat tijdreizen volgens mij echt onmogelijk is. Tijd is geen substantie. Tijd is niet iets dat stil blijft staan, iets wat je weer kunt vinden. Hoe kun je er dan ooit in reizen?
Oud 03-05-2003, 17:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2003 @ 15:11:
Mja, behalve dan dat tijdreizen volgens mij echt onmogelijk is. Tijd is geen substantie. Tijd is niet iets dat stil blijft staan, iets wat je weer kunt vinden. Hoe kun je er dan ooit in reizen?
jawel, in de ruimte is er verschil van tijd en etc. k weet alleen niet hoe t precies zit, maar t is niet onmogelijk. als er een slimmerik is die weet de ruimte te doorboren (net zoals die theorie dat je na een tijdje aan de andere kant weer uit komt) dan moet t wel kunnen denk k.
Oud 03-05-2003, 18:08
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik denk dat er wel buitenaards leven is of was of zal zijn, niet die zogenaamde ufo foto's en zo, maar wel iets.
Het helal is zo enorm groot, het lijkt me gek als wij de enige zijn, maar of we ze ooit tegen zullen komen, de kans lijkt me klein
Oud 04-05-2003, 00:58
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 03-05-2003 @ 18:46:
jawel, in de ruimte is er verschil van tijd en etc. k weet alleen niet hoe t precies zit, maar t is niet onmogelijk. als er een slimmerik is die weet de ruimte te doorboren (net zoals die theorie dat je na een tijdje aan de andere kant weer uit komt) dan moet t wel kunnen denk k.
Ehm.. huh?? Ruimte doorboren? Zeg ben ik in een cliche aflevering van startrek terecht gekomen of weet ik nog minder van natuurkunde dan ik verwacht had?
Oud 04-05-2003, 17:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 04-05-2003 @ 01:58:
Ehm.. huh?? Ruimte doorboren? Zeg ben ik in een cliche aflevering van startrek terecht gekomen of weet ik nog minder van natuurkunde dan ik verwacht had?
haha, k kan niet op t goede woord komen. of iig niet de goede uitleg. maar er is wel zo'n theorie dat t logisch zou kunnen maken dat t ooit eens zou kunnen...
Oud 04-05-2003, 23:57
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 04-05-2003 @ 18:50:
haha, k kan niet op t goede woord komen. of iig niet de goede uitleg. maar er is wel zo'n theorie dat t logisch zou kunnen maken dat t ooit eens zou kunnen...
Ghehe bedoel je een papiertje: die dubbel vouwen en er een gat in boren?? Das geen startrek, maar het zelfde idee (sorry ik heb er nooit van gehoort)
Oud 07-05-2003, 13:18
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Ik denkd at er wel degelijk buitenaards leven is. Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige levensvormen zijn op heel deze wereld. Waar ze zijn en hoe ze eruit zien weet ikniet.

Wat iemand ergens zei over dat aliens wezens uit de toekomst zijn is wel grappig. Wetenschappers hebben proberen te construeren hoe wij eruit zien over een heleboel 10000en jaren. En dan zien we eruit als aliens zoals ze nu meestal weergegeven worden (grote hoofden, met grote zwarte ogen). Het zou naatuurlijk kunnen dat ze uit een toekomst komen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon al zooooooooooo oud en wijs zijn dat ze gewoon al vaker en beter geevolueerd zijn...

maja tis en blijft een raadsel natuurlijk
Oud 07-05-2003, 14:24
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Wetenschappers hebben proberen te construeren hoe wij eruit zien over een heleboel 10000en jaren. En dan zien we eruit als aliens zoals ze nu meestal weergegeven worden (grote hoofden, met grote zwarte ogen). [/B]
LOL, sorry maar wat een onzin . Je kan niet de loop van een evolutie voorspellen. Tis geen pokemon
Oud 08-05-2003, 09:13
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 07-05-2003 @ 15:24:
LOL, sorry maar wat een onzin . Je kan niet de loop van een evolutie voorspellen. Tis geen pokemon
ze weten het ookniet zeker, maar ze hebben gekeken naar veranderingen van vroeger tot nu en zo hebben ze verder gekeken. Misschien zien we er strax wel uit als honden, maar dat van die aliens is het beeld wat ze er nu van hebben.

k geloof dat het op discovery was laatst (of ja tijdje geleden alweer)
Oud 08-05-2003, 16:19
Tjaslon
Tjaslon is offline
Heb je een link?? wat het klinkt erg sterk

(wat is het nut van die ogen? waarom zo`n vreemde hoofd? Waarom zo`n rare huid??
Oud 09-05-2003, 06:35
Verwijderd
Mja, heb ik ook gehoord. Ons hoofd wordt inderdaad steeds groter, we worden steeds minder harig...
Oud 13-05-2003, 20:57
!f@ll3n-flow3r!
!f@ll3n-flow3r! is offline
Ik denk wel dat ze bestaan ,gelukkig heb ik ze nog nooit gezien.
Ik weet niet of ze kwaad in zich hebben.
Oud 14-05-2003, 10:16
pe51
pe51 is offline
Wie weet zijn onze lichamen een kruising tussen chimpansee en alien? De homo (hoe was het ook weer?) kwam volgens wetenschappers onverklaarbaar plotseling op aarde, opeens was ie er...

who knows?

- maar waar kwamen die aliens dan weer vandaan?
Oud 14-05-2003, 12:47
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Ik geloof wel in aliens. Er zijn zoveel planeten en het heelal is zo groot, we kunnen niet in ons eentje zijn. Maar we zijn allemaal aliens voor andere aliens.
Oud 16-05-2003, 02:02
Shade
Shade is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 04-10-2001 @ 11:58:
Ik heb een groot aantal keren 's zomers rare dingen aan de lucht gezien, van die "ster van Bethlehem" dingen, sterren die zich voortbewegen, stil blijven staan, bochten maken etc.

Zag ook een keer iets vreemds toen ik uit het raam kijk in mijn flat. Heb het gecaptured.
[afbeelding]
Heey! Die film heb ik ook gezien!
Ga weg man....dit is niet echt....een vliegende schotel....kan het nog voorspelbaarder?Bovendien zou ik nog wel een stuk op 10 UFO's in dat plaatje kunnen EDITEN hoor
Oud 16-05-2003, 09:54
pe51
pe51 is offline
Als je de vorm van een vliegende schotel (van opzij gezien) vergelijkt met de vorm van een melkwegstelsel, dan komen ze aardig overeen.

dit zijn sterrenstelsels ('galaxies')

de echte vliegende schotels moeten wat breder zijn

Misschien is deze vorm de meest natuurlijke vorm in het heelal? Of zou er een bepaald sterrenstelsel in te herkennen zijn?
Oud 16-05-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
pe51 schreef op 14-05-2003 @ 11:16:
Wie weet zijn onze lichamen een kruising tussen chimpansee en alien? De homo (hoe was het ook weer?) kwam volgens wetenschappers onverklaarbaar plotseling op aarde, opeens was ie er...

who knows?

- maar waar kwamen die aliens dan weer vandaan?
Mja, er zijn botten gevonden van alle homo's terug tot aan de chimpansee en onze gezamelijke voorouder, maar van die eerdere idd geen complete skeletten.
Ik ken die theorie ook wel, dat aliens naar de aarde zouden zijn gekomen voor grondstoffen en onze voorouders genetisch gemanipuleerd hebben zodat wij mensen mooi het zware werk konden doen. Verklaart gelijk de reuzen, zonen van God die in de bijbel genoemd worden, de annunaki, etc. Ik geloof niet dat het waar is, maar ik vind de theorie heel leuk. *heeft nog een heleboel informatie die ze nog moet lezen hierover*
Oud 16-05-2003, 10:31
pe51
pe51 is offline
Morgan schreef:
Citaat:
Mja, er zijn botten gevonden van alle homo's terug tot aan de chimpansee en onze gezamelijke voorouder, maar van die eerdere idd geen complete skeletten.
Ik ken die theorie ook wel, dat aliens naar de aarde zouden zijn gekomen voor grondstoffen en onze voorouders genetisch gemanipuleerd hebben zodat wij mensen mooi het zware werk konden doen. Verklaart gelijk de reuzen, zonen van God die in de bijbel genoemd worden, de annunaki, etc. Ik geloof niet dat het waar is, maar ik vind de theorie heel leuk. *heeft nog een heleboel informatie die ze nog moet lezen hierover*
die theorie is de mijne niet, dat vind ik weer speculaties en persoonlijke invulling.

Maar de homo sapiëns (zo heette die) kwam vrij onverwacht, dat geeft een echte reden om te denken dat ie half import is. Dat is een technische kijk op hoe onze lichamen hier zo gekomen zijn in deze vorm. Kan misschien ook verklaren dat het DNA van een chimpansee 98% hetzelfde is als het onze.

Maar hoe en wat precies, zou ik niet invullen. Die bijbelcitaten (reuzen op aarde, zonen van god (enz.) zijn aanwijzingen voor andere mogelijkheden dan we gewend zijn te denken - maar mensen verzinnen daar veel te snel verhalen bij, omdat iedereen het natuurlijk heel graag wil weten, is een geruststellend idee. Want onwetendheid kan angst geven. (wat te verwachten van aliëns bijv.). Een goeie wetenschapper geeft liever toe in zichzelf en voor anderen, dat hij het niet weet. In plaats van te kiezen voor een persoonlijk 'veilig' idee of een sociaal 'veilig' idee.

Of we (gedeeltelijk) van aliëns afstammen, weten we niet. Alle aardbewoners kunnen import van andere planeet zijn, dat weet je niet, en daarom moet je het openhouden. - lijkt me dan.
Oud 16-05-2003, 11:30
Shade
Shade is offline
Lijkt me sterk...waarom zouden we dan niks van die aliens vinden die hier zijn gekomen?
En waarom zijn ze nooit teruggekomen....
Oud 17-05-2003, 20:48
pe51
pe51 is offline
Ja, jij wilt dit soort dingen gewoon niet geloven. Dan heeft het weinig nut om te gaan discussieren. Ik zeg niet dat ik alles over aliens geloof, maar ik ga het ook niet zomaar onzin vinden omdat ik het zelf niet gezien heb. Ik denk erover na, zogezegd.
Oud 17-05-2003, 22:20
Isa
Isa is offline
God moet wel saai zijn als hij alleen maar de aarde als bewoonde planeet schept. wetenschappelijk gezien is het onwaarschijnlijk dat er slechts hier leven is.
Oud 17-05-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 17-05-2003 @ 23:20:
God moet wel saai zijn als hij alleen maar de aarde als bewoonde planeet schept. wetenschappelijk gezien is het onwaarschijnlijk dat er slechts hier leven is.
Waarom? Weet je hoe onwaarschijnlijk de kans is dat leven ontstaat?
Oud 18-05-2003, 00:22
Shade
Shade is offline
Let op van m'n vader geleerd:

Stel je voor:
-Per sterrenstelsel een miljoen zonnestelsels.
-Per sterrenstelsel 10 leefbare planeten (Zo ongeveer het gemiddelde).
-5 op de 10 planeten leven.
-10% van die 5 intelligent leven

Dus: 0,5 x laten we zeggen 1 miljard (Waarschijnlijk veel meer hoor)= 0,5 miljard planeten met intelligent leven

Klopt echt ongeveer. Het is zo goed als zeker dat we niet alleen zijn
Die anderen zijn alleen zo onvoorstelbaar ver weg dat we geen contact kunnen krijgen.
Oud 18-05-2003, 00:23
Verwijderd
http://home.studenten.net/~mutant/Calvin.gif
deze uitspraak vind ik wel super .

En ja, ik geloof dat het wel heel erg pretentieus van ons is te stellen dat wij de enige vorm van leven in het hele heelal zouden zijn. Kijk hoe weinig wij nog maar weten en kunnen zien en van datgene wat wij kunnen zien, is er nog minder wat we kunnen onderzoeken... De wetenschap op dit gebied is te onderontwikkeld om echt onderzoek hiernaar te doen, als wij een ander lichtstelsel willen bereiken met uitgezonden boodschappen, zal het daar jaren over doen en voordat een intelligente levensvorm erop zou antwoorden zou nog eens zoveel jaar duren en hoe lang zijn ze nu eigenlijk aan het uitzenden, een veel te korte periode om echt resultaat te boeken, denk ik.
Daarbij ben ik ervan overtuigd dat er dingen achtergehouden zijn.
Oud 18-05-2003, 00:38
Shade
Shade is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-05-2003 @ 01:23:
http://home.studenten.net/~mutant/Calvin.gif
deze uitspraak vind ik wel super .

En ja, ik geloof dat het wel heel erg pretentieus van ons is te stellen dat wij de enige vorm van leven in het hele heelal zouden zijn. Kijk hoe weinig wij nog maar weten en kunnen zien en van datgene wat wij kunnen zien, is er nog minder wat we kunnen onderzoeken... De wetenschap op dit gebied is te onderontwikkeld om echt onderzoek hiernaar te doen, als wij een ander lichtstelsel willen bereiken met uitgezonden boodschappen, zal het daar jaren over doen en voordat een intelligente levensvorm erop zou antwoorden zou nog eens zoveel jaar duren en hoe lang zijn ze nu eigenlijk aan het uitzenden, een veel te korte periode om echt resultaat te boeken, denk ik.
Daarbij ben ik ervan overtuigd dat er dingen achtergehouden zijn.
Als de boodschap het red, en als ze het kunnen traceren en vertalen, en als ze slim genoeg zijn. Tsja....small chance im afraid

Enne gelijk hebben die aliens
Ze zijn veel slimmer
"Dom ras die mensen, alleen maar oorlog maken en elkaar afmaken enzo, primitief hoor
Oud 18-05-2003, 21:04
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
M'n moeder is d'r eentje
Oud 18-05-2003, 21:26
AngelLena
AngelLena is offline
Ik hou het een beetje in het midden. Er zijn dingen die men nog niet heeft kunnen verklaren zoals die leeggezogen beesten etc. Of het aliens zijn of iets anders durf ik niet te zeggen.
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen dat wij de enige zijn in dit heelal maar aan de andere kant is er ook nooit enige reactie geweest op onze oproepen ed. Maar het heelal is groot en wie weet wat de toekomst brengt?
Voor nu blijf ik het lekker in het midden houden: als ze er wel zijn verbaast het me niks, zijn ze er niet, dan verbaast het me ook niet.

En over die foto: van welke site heb je die geplukt?
Oud 18-05-2003, 21:32
Shade
Shade is offline
geef die aliens 1 reden om dieren leeg te zuigen....
Onderzoek? Ja dag, als ze idd rond de aarde zouden vliegen waren ze allang gezien door: radars, sattelieten andere mechanismen.

Maar nog NOOIT is er bewijs gevonden, wel een heleboel nep foto's en filmpjes waar bewezen is dat het iets anders was of gewoon gefaked

Als ik een alien was zou ik niet stiekem de aarde onderzoeken maar JUIST contact leggen. Dieren leegzuigen is alleen maar agressief, daar lok je oorlog mee uit....dat zouden ze nooit doen.

Bovendien hoe zouden ze hier dan komen? Als er echt een ruimteschip in de buurt van de aarde was geweest was dat allang gezien....
Oud 18-05-2003, 21:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 18-05-2003 @ 22:32:
geef die aliens 1 reden om dieren leeg te zuigen....
Onderzoek? Ja dag, als ze idd rond de aarde zouden vliegen waren ze allang gezien door: radars, sattelieten andere mechanismen.

Maar nog NOOIT is er bewijs gevonden, wel een heleboel nep foto's en filmpjes waar bewezen is dat het iets anders was of gewoon gefaked

Als ik een alien was zou ik niet stiekem de aarde onderzoeken maar JUIST contact leggen. Dieren leegzuigen is alleen maar agressief, daar lok je oorlog mee uit....dat zouden ze nooit doen.

Bovendien hoe zouden ze hier dan komen? Als er echt een ruimteschip in de buurt van de aarde was geweest was dat allang gezien....
Sommige mensen die te veel naar star-trek hebben gekeken hoor ik al gillen: en camouflage dan???

Maar ik moet zeggen, ik ben het aardig met je eens. Alleen dat dieren leegzuigen gedoe blijf ik vreemd vinden, natuurlijk is de helft tot 3 kwart nep, maar er zijn ook dingen die ze niet kunnen verklaren zoals een aantal van die leegzuig gevallen.
Oud 18-05-2003, 21:57
Shade
Shade is offline
Ja das raar maar wil niet zeggen dat het met aliens te maken heeft
Ik denk eerder dat ziek gestoorde mensen het hebben gedaan ofzo.....

Hoewel het idd vreemd blijft
Oud 18-05-2003, 22:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 18-05-2003 @ 22:57:
Ja das raar maar wil niet zeggen dat het met aliens te maken heeft
Ik denk eerder dat ziek gestoorde mensen het hebben gedaan ofzo.....

Hoewel het idd vreemd blijft
Is erg vreemd. Ik geloof niet dat er een techniek bestaat die dieren leeg kan zuigen zonder wonden te veroorzaken en verder hun skelet en huid intact te laten... Als die wel bestaat, laat het me weten... Er zijn genoeg psycho's die voor de lol dieren vermoorden en als ik ooit die klootzak in mijn handen krijgt die mijn beestje heeft vermoord, dan sta ik niet voor mezelf in, maar in dit geval weet ik het zo zeker nog niet.
Oud 18-05-2003, 23:08
Shade
Shade is offline
zonder wonden zeker niet nee....
Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit veel info over dat soort gevallen gehoord dus mischien is et ook wel nep?....
Oud 19-05-2003, 18:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 19-05-2003 @ 00:08:
zonder wonden zeker niet nee....
Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit veel info over dat soort gevallen gehoord dus mischien is et ook wel nep?....
Genoeg documentaires, berichten etc etc... Maar nogmaals, ik zeg niet dat het meteen aliens zijn, maar ik sluit de mogelijkheid ook niet uit.
Oud 23-05-2003, 09:00
mainsupreme
mainsupreme is offline
ze hadden laatst toch sporen gevonden dat op amrs ooit bacterieen leefde? dus daar heb je je aliens al
Oud 23-05-2003, 19:28
Shade
Shade is offline
ja dat zijn aliens
Maar als ze niet intelligent zijn heb je er weinig aan
Oud 24-05-2003, 01:40
Verwijderd
Toch wel, want het bewijst dat we niet de pretentie moeten hebben dat alleen onze planeet leefbaar is. Daarbij zijn wij ook ooit eens onintelligente vage cellen geweest
Oud 24-05-2003, 08:25
Shade
Shade is offline
das waar
maar ik weet ook wel bijna zeker dat er verder in de ruimte veeeelen planeten met leven zijn en ook sommigen met intelligent leven
ze zitten alleen te ver weg om contact te kunnen hebben
Oud 24-05-2003, 10:19
Upke
Upke is offline
Stond in de krant dat er het SARS-virus misschien wel een buitenaards virus was dat via meteorieten op Aarde is terechtgekomen.
Oud 24-05-2003, 11:03
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Tuurlijk geloof ik in buitenaards leven

Ik praat dagelijks met ze. Super gezellig hoor!! Altijd ff bijkletsen! Ze zijn meestal heel geinterreseerd in de voetbal uitslagen.

Ook praat ik heel veel met ze over filosofie enzo. Waarom het leven zo mooi is! En of Sars wel echt van Mars komt! Daar hebben ze goede informatie over hoor!
Oud 24-05-2003, 11:18
Verwijderd
Waarom vinden mensen het een goed argument dat buitenaards leven niet bestaat, omdat ze niet proberen met ons in contact te komen. Wij zijn toch ook intelligent (dat menen we althans) en wij kunnen toch ook niet in contact komen met ander leven. Misschien proberen ze dat ook wel alleen lukt het ze gewoon nog niet, omdat ze even 'intelligent' zijn of maar iets intelligenter als wij.
Oud 24-05-2003, 14:09
Verwijderd
De afstand blijft t grootste probleem denk ik...
Oud 25-05-2003, 11:47
HET schatje
HET schatje is offline
Als ik ooit een buitenaardse vriendin krijg dan zal het denk ik een lat-relatie worden, want de afstand is toch wel het grootste probleem.
Oud 04-06-2003, 08:29
martooh
martooh is offline
ik geloof wel in aliens maar ik heb ze nog nooit gezien
Oud 04-06-2003, 08:37
Shade
Shade is offline
Citaat:
martooh schreef op 04-06-2003 @ 09:29:
ik geloof wel in aliens maar ik heb ze nog nooit gezien
hoe geloof je in ze?

dat ze er verder in het heelal dus leven is behalve hier (duh dat is namelijk al 95% zeker)
of dat er UFO's met aliens boven aarde rondvliegen?

Regels voor berichten