![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en mensen uit de toekomst zullen geen oorlog e.d. beginnen met de wereld van vroeger, omdat het enkel alleen vroeger is. als die aliens echt van een andere planeet komen, snap ik niet waarom ze ál die jaren alleen maar hier rondvliegen en alleen toekijken. dat is gewoon niet logisch. ook al zijn er verhalen van mensen die ontvoerd zijn, die zijn er niet zoveel. mja, k vind t wel een goede. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat er wel buitenaards leven is of was of zal zijn, niet die zogenaamde ufo foto's en zo, maar wel iets.
Het helal is zo enorm groot, het lijkt me gek als wij de enige zijn, maar of we ze ooit tegen zullen komen, de kans lijkt me klein
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denkd at er wel degelijk buitenaards leven is. Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige levensvormen zijn op heel deze wereld. Waar ze zijn en hoe ze eruit zien weet ikniet.
Wat iemand ergens zei over dat aliens wezens uit de toekomst zijn is wel grappig. Wetenschappers hebben proberen te construeren hoe wij eruit zien over een heleboel 10000en jaren. En dan zien we eruit als aliens zoals ze nu meestal weergegeven worden (grote hoofden, met grote zwarte ogen). Het zou naatuurlijk kunnen dat ze uit een toekomst komen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon al zooooooooooo oud en wijs zijn dat ze gewoon al vaker en beter geevolueerd zijn... maja tis en blijft een raadsel natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k geloof dat het op discovery was laatst (of ja tijdje geleden alweer)
||
Citaat:
Ga weg man....dit is niet echt....een vliegende schotel....kan het nog voorspelbaarder?Bovendien zou ik nog wel een stuk op 10 UFO's in dat plaatje kunnen EDITEN hoor
|
Als je de vorm van een vliegende schotel (van opzij gezien) vergelijkt met de vorm van een melkwegstelsel, dan komen ze aardig overeen.
![]() ![]() ![]() dit zijn sterrenstelsels ('galaxies') ![]() ![]() de echte vliegende schotels moeten wat breder zijn Misschien is deze vorm de meest natuurlijke vorm in het heelal? Of zou er een bepaald sterrenstelsel in te herkennen zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken die theorie ook wel, dat aliens naar de aarde zouden zijn gekomen voor grondstoffen en onze voorouders genetisch gemanipuleerd hebben zodat wij mensen mooi het zware werk konden doen. Verklaart gelijk de reuzen, zonen van God die in de bijbel genoemd worden, de annunaki, etc. Ik geloof niet dat het waar is, maar ik vind de theorie heel leuk. *heeft nog een heleboel informatie die ze nog moet lezen hierover* |
![]() |
||
Morgan schreef:
Citaat:
Maar de homo sapiëns (zo heette die) kwam vrij onverwacht, dat geeft een echte reden om te denken dat ie half import is. Dat is een technische kijk op hoe onze lichamen hier zo gekomen zijn in deze vorm. Kan misschien ook verklaren dat het DNA van een chimpansee 98% hetzelfde is als het onze. Maar hoe en wat precies, zou ik niet invullen. Die bijbelcitaten (reuzen op aarde, zonen van god (enz.) zijn aanwijzingen voor andere mogelijkheden dan we gewend zijn te denken - maar mensen verzinnen daar veel te snel verhalen bij, omdat iedereen het natuurlijk heel graag wil weten, is een geruststellend idee. Want onwetendheid kan angst geven. (wat te verwachten van aliëns bijv.). Een goeie wetenschapper geeft liever toe in zichzelf en voor anderen, dat hij het niet weet. In plaats van te kiezen voor een persoonlijk 'veilig' idee of een sociaal 'veilig' idee. Of we (gedeeltelijk) van aliëns afstammen, weten we niet. Alle aardbewoners kunnen import van andere planeet zijn, dat weet je niet, en daarom moet je het openhouden. - lijkt me dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Let op van m'n vader geleerd:
Stel je voor: -Per sterrenstelsel een miljoen zonnestelsels. -Per sterrenstelsel 10 leefbare planeten (Zo ongeveer het gemiddelde). -5 op de 10 planeten leven. -10% van die 5 intelligent leven Dus: 0,5 x laten we zeggen 1 miljard (Waarschijnlijk veel meer hoor)= 0,5 miljard planeten met intelligent leven Klopt echt ongeveer. Het is zo goed als zeker dat we niet alleen zijn Die anderen zijn alleen zo onvoorstelbaar ver weg dat we geen contact kunnen krijgen.
|
Verwijderd
|
http://home.studenten.net/~mutant/Calvin.gif
deze uitspraak vind ik wel super ![]() En ja, ik geloof dat het wel heel erg pretentieus van ons is te stellen dat wij de enige vorm van leven in het hele heelal zouden zijn. Kijk hoe weinig wij nog maar weten en kunnen zien en van datgene wat wij kunnen zien, is er nog minder wat we kunnen onderzoeken... De wetenschap op dit gebied is te onderontwikkeld om echt onderzoek hiernaar te doen, als wij een ander lichtstelsel willen bereiken met uitgezonden boodschappen, zal het daar jaren over doen en voordat een intelligente levensvorm erop zou antwoorden zou nog eens zoveel jaar duren en hoe lang zijn ze nu eigenlijk aan het uitzenden, een veel te korte periode om echt resultaat te boeken, denk ik. Daarbij ben ik ervan overtuigd dat er dingen achtergehouden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne gelijk hebben die aliens ![]() Ze zijn veel slimmer "Dom ras die mensen, alleen maar oorlog maken en elkaar afmaken enzo, primitief hoor ![]()
|
Ik hou het een beetje in het midden. Er zijn dingen die men nog niet heeft kunnen verklaren zoals die leeggezogen beesten etc. Of het aliens zijn of iets anders durf ik niet te zeggen.
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen dat wij de enige zijn in dit heelal maar aan de andere kant is er ook nooit enige reactie geweest op onze oproepen ed. Maar het heelal is groot en wie weet wat de toekomst brengt? Voor nu blijf ik het lekker in het midden houden: als ze er wel zijn verbaast het me niks, zijn ze er niet, dan verbaast het me ook niet. En over die foto: van welke site heb je die geplukt?
|
geef die aliens 1 reden om dieren leeg te zuigen....
Onderzoek? Ja dag, als ze idd rond de aarde zouden vliegen waren ze allang gezien door: radars, sattelieten andere mechanismen. Maar nog NOOIT is er bewijs gevonden, wel een heleboel nep foto's en filmpjes waar bewezen is dat het iets anders was of gewoon gefaked Als ik een alien was zou ik niet stiekem de aarde onderzoeken maar JUIST contact leggen. Dieren leegzuigen is alleen maar agressief, daar lok je oorlog mee uit....dat zouden ze nooit doen. Bovendien hoe zouden ze hier dan komen? Als er echt een ruimteschip in de buurt van de aarde was geweest was dat allang gezien....
||
Citaat:
Maar ik moet zeggen, ik ben het aardig met je eens. Alleen dat dieren leegzuigen gedoe blijf ik vreemd vinden, natuurlijk is de helft tot 3 kwart nep, maar er zijn ook dingen die ze niet kunnen verklaren zoals een aantal van die leegzuig gevallen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Tuurlijk geloof ik in buitenaards leven
Ik praat dagelijks met ze. Super gezellig hoor!! Altijd ff bijkletsen! Ze zijn meestal heel geinterreseerd in de voetbal uitslagen. Ook praat ik heel veel met ze over filosofie enzo. Waarom het leven zo mooi is! En of Sars wel echt van Mars komt! Daar hebben ze goede informatie over hoor! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom vinden mensen het een goed argument dat buitenaards leven niet bestaat, omdat ze niet proberen met ons in contact te komen. Wij zijn toch ook intelligent (dat menen we althans) en wij kunnen toch ook niet in contact komen met ander leven. Misschien proberen ze dat ook wel alleen lukt het ze gewoon nog niet, omdat ze even 'intelligent' zijn of maar iets intelligenter als wij.
|
![]() |
||
Citaat:
dat ze er verder in het heelal dus leven is behalve hier (duh dat is namelijk al 95% zeker) of dat er UFO's met aliens boven aarde rondvliegen?
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |