Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nu jij weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oke soms mist een bom zijn doel, shit happens....dat gebeurt in ELKE oorlog, maar ik snap NIET waarom iedereen in godsnaam denkt dat daar 10.000en doden gaan vallen...onlogisch? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je gaat voorbij aan de stelling.
|
Verwijderd
|
De meerderheid heeft (had) voor de regering gestemd, dus dan moet je ook niet gaan zeiken, wannaar hun bepalen dat ze de transporten accepteren.Ja je mag er natuurlijk wel over zeuren, maar om te zeggen dat 'ze gek zijn geworden' slaat nergens op. Ze hebben alleen een andere mening over de oorlog dan jou.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kun je zo testen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo kun je trouwens ELKE oorlog wel tegenhouden omdat er 'burgerslachtoffers vallen' , he goh, je meent het, dat heb je wel eens in een oorlog... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waar ik op doelde toen ik het over een demissionair kabinet was, was dat ik vond dat het niet zomaar een beslissing mag nemen zonder de Tweede Kamer te informeren, zeker niet als het demissionair is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De "silent majority" wil wel degenlijk een oorlog tegen Irak; Linkse extremisten (die 70.000 man) hebben echter altijd een grote bek. Daarom krijgen al die links-extremistische organisaties nota bene subsidie en betaald de staat in feite de actievoerders. We zouden de neo-nazis eens subsidie moeten geven; kan je lachen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat erom dat: moet je een navo-bondgenoot ALTIJD helpen ook als deze zich schuldig maakt aan massaslachtingen/mensenrechtenschendingen?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar er pas achterkomt als de eerste transporten al geweest zijn?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het betreft hier onvoorwaardelijke steun aan een navo-bondgenoot. Blijft deze ook onvoorwaardelijk als er mensenrechten geschonden worden door 1 bondgenoot?
||
Citaat:
ALs je het niet meer kan volgen, moet je even teruglezen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
noem mij 1 oorlog, op vietnam na, dat is een geval apart, waar amerika dat deed???? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar vreemde nuance echter. Net zo'n vraag als "De duitsers waren, afgezien van de holocaust, best wel ok" ONTOPIC: Nederland is, net als alle andere Europese landen, als lid van de NAVO, ook verplicht om mee te helpen
||
Citaat:
(voor de in mijn ogen onbetrouwbaarheid van de VS, wat overigens niks met de hypothetische stelling van mij te maken had ![]() Lees ook: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=380467
||
Citaat:
http://www.nato.int/docu/basictxt/treaty.htm
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het gaat erom of Irak Nederland aanvalt en om dat te voorkomen moet de navo elkaar helpen. Niet om andere landen te gaan bombarderen terwijl de dreiging van dat bepaalde land nog niet eens aangetoond is. (wat dat betreft was afghanistan een misselijkmakende actie, want de taliban had gezegd dat ze bereid waren om alqaida geen onderdak meer te geven, maar toen wilde men er niks meer over horen......zoek de archieven maar op)
||
Citaat:
![]() Westerse landen hebben onderling afgesproken GEEN wapens te leveren aan oorlogsvoerende landen of landen waar conflicten zijn (zoals Israel). Nederlands reactie hierop: onze bondgenoten moeten daar zelf op toezien of wapens de deur uitgaan, dat gaan we niet hier op Schiphol nog een keer controlleren. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk niet dat zijn eigen troepen orders tot het doden van burgers opvolgen. militairen hebben ook een "code of honor". en er is nog iets dat de conventie van geneve heet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er staat toch ook "als"?
||
Citaat:
![]() Ohja: wil iemand die voor de oorlog is, zoals deltaone of havock misschien eens een rijtje met argumenten neerzetten waarom ze een oorlog steunen? Ik begin het overzicht een beetje te verliezen in die wirwar van texten...
||
Citaat:
zulke mensen hebben een te kleine pik en hebben soldier of fortune te vaak gespeeld. ze denken dat als je dood gaat bij een oorlog je op restart drukt en weer leeft
|
![]() |
|
|