Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ik weet niet waar deze vragen voor nodig zijn maar goed,voilá....
1)Zo lang ik me kan herinneren eigenlijk al. 2)Toen ik naar de middelbare school 3)Hmm ik kan ff niet zo 1,2,3 wat opnoemen. Ik durf laatste tijd wel redelijk veel,de verlegenheid word wat minder. 4)Ja 5)Normaal,ligt aan m'n bui natuurlijk. Ik kan heel chagerijnig kijken,maar af en toe ook vrolijk hoor ;-) Al was dat vroeger wel anders,dan keek ik nooit vrolijk,was het ook niet. 6) Nee,ik drink amper,en vooral niet om minder verlegen te zijn ofzo 7) Ik zit niet meer op school maar nee,ik voelde me altijd de domste 8) Deze vraag sla ik maar over ![]() 9) Nee |
![]() |
|
![]() |
1) Sinds wanneer ben je verlegen? sins altijd al 2) Sinds wanneer stoort het je? ook sins altijd 3) 1 Kort voorbeeldje van wat je zou willen durven maar niet durft. spontaan zijn, en meepraten, met een groep, in plaats van alleen te luisteren 4) Vind je jezelf lelijk? neej niet echt 5) Is je neutrale gezicht blij/normaal/nors. heel verschillend, hoek me voel is bijna altijd van me gezicht af te lezen. 6) Is het als je drink veel minder? ja, maar dan zegk allemaal lompe dingen. kvoel me altijd wel veel fijner dan 7) Voel je je slimmer dan de gemiddelde klasgenoot? nee 8) Zijn je vrienden/vriendinnen ook verlegen? heb er niet veel.. maar me beste vriendin ook wel een beetje, als we samen zijn, zijn we helemaal niet verlegen.. mijn vriend is ook helemaal niet verlegen 9) Heb je een vriend of een vriendin? jaa maaare wat is nou eigenlijk t nut van dit topic, of is dat al verteld, heb nameljik niet t hele topic gelezen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1) Sinds wanneer ben je verlegen?
Altijd al geloof ik 2) Sinds wanneer stoort het je? Als ik met mensen die ik nie ken praat, en verlegen ben, als ik voor de klas moet staan etc... 3) 1 Kort voorbeeldje van wat je zou willen durven maar niet durft. Mensen aanspreken in bijv discotheek enzow 4) Vind je jezelf lelijk? Nah niet ontzettend lelijk maar zeker niet knap.. 5) Is je neutrale gezicht blij/normaal/nors. Verveeld 6) Is het als je drink veel minder? Neej niet veel, maar ik drink ook nie vaak 7) Voel je je slimmer dan de gemiddelde klasgenoot? Neej eerder stommer 8) Zijn je vrienden/vriendinnen ook verlegen? Neej de meesten niet 9) Heb je een vriend of een vriendin Neej
|
![]() |
Mijn hele leven 2) Sinds wanneer stoort het je? De laatste 2 jaar pas erg 3) 1 Kort voorbeeldje van wat je zou willen durven maar niet durft. Gewoon iemand bellen besides school, doe namelijk alleen msn-en omdat het indirect is... 4) Vind je jezelf lelijk? OH ja ![]() 5) Is je neutrale gezicht blij/normaal/nors. tussen blij en normaal in.. 6) Is het als je drink veel minder? Ik drink nooit (soms biertje maar das bij eten) 7) Voel je je slimmer dan de gemiddelde klasgenoot? Nee niet echt, doe vwo dus ehm tja... Maar soms heb ik zoiets van doe tog nie zo kinderachtig! 8) Zijn je vrienden/vriendinnen ook verlegen? Ja sommigen maar niet zo erg 9) Heb je een vriend of een vriendin? Nope geen vriend... En nu een vraagje van mij aan jou... Wat schiet je hier mee op?
|
Uhm.. zolang ik me kan herinneren eigelijk. 2) Sinds wanneer stoort het je? Ik geloof niet dat het me ECHT stoort, alleen is het af en toe wel eens vervelend. Bijvoorbeeld als je wordt voorgesteld aan de ouders van je vriendje ![]() 3) 1 Kort voorbeeldje van wat je zou willen durven maar niet durft. Uhm.. wat spraakzamer zijn tegenover vreemde mensen. 4) Vind je jezelf lelijk? Nee, niet echt. ![]() 5) Is je neutrale gezicht blij/normaal/nors. Normaal. 6) Is het als je drink veel minder? Yup ![]() 7) Voel je je slimmer dan de gemiddelde klasgenoot? Uhm.. nee. 8) Zijn je vrienden/vriendinnen ook verlegen? Mijn beste vriendin niet, maar mijn vriend weer wel. ![]() 9) Heb je een vriend of een vriendin? Ja dus ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |