Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mooi Mooi mooi
![]() En geweldig begin van het seizoen, al had ik liever M Schumacher eerste gezien ![]() Maar niettemin heb ik erg genoten ![]() Jammer van jos dat wij niet van zijn start hebben mogen kunnen genieten, maar wie weet komt dit goed in sepang ![]() Heb ook maar 5 uurtjes geslapen, en ben dus bekaf ![]() ![]() Op naar de vele tropische regens, of warme hitte oftewel Sepang! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet echt betrouwbaar deze race, eigenlijk. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Echt genoten, had wel moeite wakker te blijven. Ik was de enige van de 5 lambekken die het volhield, voornamelijk dankzij de geniale race!
Lekker veel battles en leuke top 3!! (geen ferrari) Als dit een voorbode is (grotendeels dankzij de regels) van wat er nog komt, wordt dit een uiterst interessant seizoen! stiekem reed josje ff 8e
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar eigenlijk is het nog erg vroeg in het seizoen om conclusies te trekken, misschien na een race of 4 a 5 kan je wel zien waar ze staan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|