Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij mag niet aan je zitten, waar dan ook, en hij mag je dus ook niet slaan. Elke school heeft idd een vertrouwenspersoon, of een leraar die je vertrouwt, of is er echt niemand? Stap dan naar het RIAGG ofzo, die weten vast wat ze moeten doen. En kom verder voor jezelf op, trek je mond open. Als hij zegt dat je het niet mag vertellen moet je zeggen dat hij het dan maar niet had moeten doen.
|
De Riagg, ga ik nooit meer naar toe. Stelletje klootzakken daar, hebben me eerst een halfjaar getest, voordat ze zeiden: oké, je bent depressief, het is nu fijn officieel, terwijl ik toen niet meer zo depressief was. Leuke hulp dan.
Ik heb komende week pw-week, dat kan betekenen dat ik hem helemaal niet meer zie, of dat ik de rest van de dag met hem moet doorbrengen (bij ons heb je bij pw-week 2 uur, dan mag je naar huis om te leren). We zullen zien, we zullen zien... Love |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Meis, láát het niet gebeuren! Hij doet alsof hij sterk staat, maar hij staat zwak, heel zwak. En daar is hij bang voor. Één woord van jou, en hij is zijn baan kwijt, zijn reputatie, en misschien zelfs zijn vrijheid. Maak misbruik van zijn situatie, zeg hem dat je niet wilt en dat je wilt dat hij je laat gaan omdat je nu zo ver bent dat je hulp durft in te roepen en dat hij dan de zak is (ook als je nog niet zo ver bent dat je dat durft, kun je het toch tegen hem zeggen.) Nogmaals: Jij bent de enige die dit kan stoppen! Haal er alsjeblieft iemand bij, want hij maakt je kapot. Neem de verantwoordelijkheid...zorg voor jezelf! Heel veel succes...ik denk aan je! -xx- Stelo |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Love |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb zo'n gevoel dat hij morgen iets gaat proberen ![]() Love |
![]() |
|
Volgens je profiel ben je vandaag jarig...
Gefeliciteerd meis! Zou je jezelf namens mij een cadeau willen geven en jezelf beloven dat je het komende jaar (en de jaren daarna natuurlijk) goed op jezelf gaat passen en voor jezelf gaat zorgen door het op te laten houden? Want dát zou pas een cadeau voor jezelf zijn.... Blijf aan je denken... Liefs, Stelo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Er is nog wel wat gebeurd, maar dat vertel ik later nog wel... Love |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ach... er is niet zoveel verandering in gekomen. Helemaal geen, eigenlijk. Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey
Ik weet voor een groot deel hoe je je voelt. Zelf ben ik jaren misbruikt geweest door iemand van mijn familie. Je moet echt zorgen dat er een einde aan komt anders blijft het je achtervolgen. Dan gaat het je in de toekomst steeds blijven achtervolgen en het je moeilijk maken voor andere jongens graag te zien. Als je wilt praten mag je steeds mailen naar hugmeken86@hotmail.com Liefs Hugmeken PS: sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meis, wat iedereen voor mij ook al zei: het kan zo toch niet doorgaan? Hij mag niet aan je zitten, hij weet dat hij foute dingen doet en het is gewoon het beste dat je er iets aan doet, hoe moeilijk die stap ook zal zijn. Ik weet niet of je nog les van hebt, ik geloof het niet, maar probeer hem in ieder geval zo veel mogelijk te ontwijken! En een vertrouwenspersoon... iedere school heeft er één, maar ik kan begrijpen dat je daar niet naar toe wil. Misschien omdat je je schaamt, misschien om andere reden. Zelf wilde ik ook niet naar een vertrouwenspersoon (oké, ik zat in een andere situatie) omdat ik me niet kon voorstellen dat hij mijn problemen interessant zou vinden en ik wilde niet dat hij zich daar mee bezig zou houden, omdat het toch niet de moeite waard was. Maar geloof me, [I]dit[I] is wel de moeite waard. Je kunt hier niet mee rond blijven lopen in je eentje en gelukkig heb je de stap gezet om er op het forum over te beginnen. Dat is de eerste stap, nu de volgende nog... Als je me wilt mailen ofzo (ikbenanneee@hotmail.com)... ik sta altijd voor je klaar, ook al kennen we elkaar niet! Probeer alsjeblieft met iemand, die je kan helpen, hierover te praten enne... sterkte... ![]() ![]() Kus, Anne
|
Dankjewel, allemaal.
Elke keer denk ik: nu ga ik er iets van zeggen, hij kan mij verdomme niets doen, maar als hij voor me staat, kan ik niets meer doen, omdat ik zo bang ben voor hem. Het meest logische gevoel wat ik zou krijgen, is natuurlijk woede, maar op een vreemde manier voel ik toch iets... ik weet niet... medelijden? In het begin, voor dít begon, vond ik hem heel aardig, was ik zo blij dat hij mij ook aardig vond, maar daarna.... Ik ben mijn respect voor hem kwijt, denk ik. Love |
![]() |
|
*denkt heel zachtjes "KILL"*
Als ik jou was zou ik gewoon gaan gillen als ie het weer doet... Gewoon hysterisch worden... Iemand hoort je zeker, en komt binnen, en dan is hij de lul...
||
Citaat:
Thinking of you!
|
![]() |
Ik dacht nog terug aan dit topic (goed forumgeheugen... en vooral bij dit soort zaken...)
Hoe gaat dit alles nu? Is er al iets verandert? We horen hier niets meer over... En het zit nog wel in m'n hoofd, dit topic. Mja, sorry dat ik een 2 maanden (eigenlijk zelfs 4 maanden) oud topic weer omhoog haal, maar ik dacht er gewoon weer aan... en hoe dit onderwerp gewoon naar pagina 10 is verdwenen... zonder dat er een oplossing is, zonder dat het is gestopt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is... soort van, betrapt, toen hij wat deed. Door een van mijn leraren. Hij is geschorst en ik heb een week in de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis gelegen. Ik durf nu ook niet zo goed te klagen hier, maar toch... het gaat nu niet echt goed. Ik kan niets anders meer zien dan hem en zijn handen en zijn kracht en ik ben bang voor alles. En die gekken die bij mij op school rondlopen hebben hun mond niet kunnen houden, zodat nu de hele school weet wat er is gebeurd. En wat ze niet weten, vullen ze zelf wel in, tot in de details. Het hele naar school gaan is zoveel, ik moet aan zoveel dingen denken, en dan word ik aangesproken door de coördinatoren of ik soms drugs gebruik, want "je loopt er zo dood bij". Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat je hier ook onder een andere naam komt... anders zou je na 2 maanden, als iemand een reply geeft, niet meteen dezelfde avond nog een reply geven hierop. Maar je hoeft niet te zeggen wie, natuurlijk... Mja, of zit je elke dag hier, om te kijken of dit topic nog omhoog is gehaald? ![]() Wil je me adden op MSN...: vandalen@dolfijn.nl Of email: usn_commander@hotmail.com Ik ken nog wel wat mensen die heel wat dingen hebben meegemaakt, wil je graag helpen... Na 3 maanden, wist ik nog steeds precies waar dit over ging... ![]() Gelukkig ben je er nog... omdat we zolang niets hoorden was ik al bang dat jij, mja, je weet wel, wég was... op de definitieve manier... ![]() Mja, wil je me adden op MSN? Of stuur eens een mailtje? |
![]() |
|
Ik kom hier niet onder een andere naam, ik kom hier, zeg maar, een keer in de week om te kijken hoe hier alles verder gaat enzo. Soms wil ik wel wat posten, maar het lijkt nooit echt iets toe te voegen aan de discussie.
Ik ben wel, bijna, helemaal weg geweest... maar daar hebben we het wel een andere keer over. Ik heb nu even geen email of MSN, maar zodra ik dat wel heb, zouden we wel kunnen gaan mailen. Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je wilt, mag je me altijd bellen: ****** (zet ik nu maar even op het forum, maakt niet uit of iemand het ziet). Ik weet hoe het is om bijna dood te zijn... Mja, je kan een email-adres maken bij www.hotmail.com of http://dolfijn.ilse.nl ofzo... Ben wel blij dat je er nog bent... ![]() Edit by Leonoor: Ze zal dat telnr wel opgeschreven hebben, anders moet je d'r maar ff mailen. Dat had je ook kunnen doen de eerste keer, telnrs op het forum mogen niet, ook al wil je het nog zo graag. |
![]() |
|
Hallo, Laurie,
Zojuist heb ik de hele topic door zitten lezen. Je bent hem begonnen op 28 november en het is nu 26 mei, wat inhoudt dat we al een half jaar verder zijn sinds je melding maakte van wat die leraar met je deed. In je reply van 21 maart gaf je aan dat hij was geschorst omdat hij door een collega was betrapt. Persoonlijk had ik liever gezien dat hij met onmiddellijke ingang uit het leraarsambt was gezet omdat ik vind dat hij een aantal normen heeft overschreden die nooit overschreden hadden moeten worden. Hij heeft je niet alleen betast terwijl hij zich waarschijnlijk heel goed realiseert dat hij zoiets als leraar niet behoort te doen, maar hij heeft je ook geďntimideerd en geslagen. Dat betekent dat je hem bij de politie aan kunt klagen op 3 gronden: ongewenst sexueel gedrag naar jou toe, intimidatie en mishandeling, waarbij het eerste naar mijn mening nog wel het zwaarst weegt. Ik begrijp dat deze man zijn vrouw aan kanker heeft verloren. Ik weet niet in hoeverre hij dat heeft kunnen verwerken, maar afgaande op wat hij doet kan ik alleen maar vermoeden dat hij zich sinds de dood van zijn vrouw geen raad meer weet met zichzelf, en wat sex betreft komt dat er helaas op neer dat hij zichzelf niet meer onder controle heeft, wat niet alleen voor jou, maar mogelijk ook voor andere meisjes onaangename gevolgen heeft. Juist daarom is het van belang dat anderen er van weten wat er gaande is. Deze man moet hoe dan ook met zijn praktijken stoppen voordat hij nog meer slachtoffers maakt. Ik weet dat leraren sexuele gevoelens kunnen hebben voor de meisjes waaraan ze les geven, maar ik weet ook dat ze op een voor hen en hun omgeving acceptabele manier daarmee om dienen te gaan. In plaats van sexuele toenadering tot zo'n meisje te zoeken kan zo'n leraar beter een keer masturberen om zo zijn sexuele spanning te ontladen zodat hij toch sexueel bevredigd wordt zonder dat anderen daar hinder van hebben. Ik weet niet of hij je nu nog steeds lastig valt. Indien dat wel zo is kan ik je alleen maar adviseren om bij de politie aangifte tegen hem te doen op grond van de 3 punten die ik straks noemde. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help ik weet geen titel voor boek Mort'n | 10 | 22-11-2015 07:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Geen titel maarte | 11 | 10-08-2006 10:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Geen titel Verwijderd | 0 | 03-06-2005 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Geen titel Ieke | 0 | 05-04-2004 20:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog geen titel... CoveredEyes | 13 | 04-10-2003 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[geen titel] (geďnspireerd door een lied) de Duif met de Bijl | 2 | 06-03-2003 19:50 |