Advertentie | |
|
![]() |
|
Les Miserables, Sound of Music (vond ik wat minder maar de film vind ik vet) en The West Side Story.... Verder heb ik er geloof ik geen gezien, k heb wel heel veel muziek (Miss Saigon, The Phantom of the Opera) en dat vind ik ook heel gaaf....
En natuurlijk de muziek van Andrew Lloyd Webber is gaaaaaf!
|
Echt??? gaaaaaaaaff! Annemieke is echt z'on lief mens! Ze is echt geweldig goed enzo!!!
als je haar ziet doe maar de groeten hahah ze kent me toch niet meer ![]() 12 Mei zie ik haar waarschijnlijk bij de musical awards! ![]() wieeej
|
![]() |
Ik ben niet erg ondersteboven van musicals. Ik vind het te vergelijken met tv kijken, het is ontspannend. Je hoeft er meestal niet erg bij na te denken, het verhaal is ondergeschikt. Het is een spektakel, dat absoluut. Dus af en toe voor een feelgood-gevoel is het leuk, maar ik ben geen echte liefhebster. Ik kijk liever naar toneel waar 'veel achter zit'. Om het maar even zo te zeggen. Maar ik heb toch aardig wat musicals gezien (vooral toen ik jonger was), mijn favoriet is Rent.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, dat was 'k toch al van musicals. de enige musical die ik níet leuk vond was a chorus line.
||
Citaat:
Mijn zussen zijn in Londen naar Starlight Expresse geweest. We hebben de cd en die is ook erg mooi!!
||
Citaat:
nee, ik vond d'r weinig aan. ze gingen stuk voor stuk zichzelf voorstellen en hun levensverhaal vertellen en dat werd echt heel langdradig. verder gebeurde er ook niet veel in.
|
The Phantom of the Opera absoluut. Ik heb toen hij draaide mijn ouders de kop gek gezeurt dat ik daar heen wou en we zijn er dus heen geweest. Ik wil nu heel graag nog een keer, maar helaas is hij weg. Elisabeth was ook wel leuk, miss saigon vond ik minder maar the phantom vond ik absoluut de mooiste. Van cats heb ik een video gezien met de musical. wel grappig, maar niet de beste. Misschien dat ik nog naar de drie musketiers ga, maar weet niet of dat door gaat
![]()
|
Chicago!! Echt geweldig... ik hou sowieso al van jazz enzo... en ik heb m in London gezien, en dat was echt geweldig gewoon...
![]() ik heb ook de cd van The original Londan Cast, en natuurlijk de film gezien.. ook geweldig... verder ben ik nog niet naar veel musicals geweest, omdat ze in Nederland erg duur zijn.. ![]() Maar de Cats ken ik van video, en cd en die blijft ook wel erg mooi (vooral de muziek)
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
|
Ik vond Saturday Night Fever super, en Sound of music ook!!!
![]() ![]() ![]() Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik alle musicals super vind ![]() ![]()
|
Alhoewel het de enigste musical is die ik gezien heb, vind ik Aida de mooiste! Alles is gewoon geweldig, het decor, het verhaal, de muziek
![]() (K heb ook meteen de cd gekocht! Echt leuke liedjes!) Maar als de leeuwenkoning naar Nederland komt, ( ergens volgend jaar geloof ik) ga ik daar ZEKER heen! ![]() Ik heb beelden uit de amerikaanse gezien, en als de ned net zo mooi wordt, nou dan komt die echt bovenaan mijn lijstje! ![]()
|
ik ben geweest naar:
* titanic --> mooi decor, goede cast * les miserables --> veruit mijn favoriet, goede cast, mooi verhaal, mooi decor, formidable! * miss saigon --> lang geleden, goede cast, slecht decor * oliver! --> btje kinderachtig, wel geinig * west side story --> trekt mij niet zo * evita! --> super * elizabeth --> mooie kostuums * aida --> mwah, greep me nie aan * saturday night fever --> hebbik in t duits gezien ![]() * chicago --> heerlijk! * hair --> op video van vroger, wel geinig * cats --> leuke muziek * drie musketiers --> gaaaaaaf! * sound off music --> vreselijk, doe mij maar de cd * nijntje --> met mijn nichtje ![]() maar mijn favoriete is les miserables!
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 21:40. |
|
|