Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil dan dat de muziek zich in mijn wereld, mijn verhaal komt; niet andersom, dat ik in de wereld, het verhaal van de muziek kom. Want dan ben ik niet meer bij de tijd, en dan kan ik niet goed meer programmeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
------------------ Raar is zo gek nog niet.......... [Dit bericht is aangepast door Celesta (20-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De muziek kan voor mij stimulerend werken en wordt deel van mijn 'programmeerwereld' ![]() ![]() ![]() Wat je dan krijgt, is zoiets als: "every day hurts a little more" <-> "waarom werkt dit gvd niet" "money making is a wonderful thing" <-> "deze routine is cool" Alles heeft dan een secundaire betekenis bij mij ![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, aan het einde van elk lied kom ik kort tot bezinning en dat zijn dan de momenten waar ik, of verder ga, of controleer hoe het zit met de reeele wereld om mij heen. Bijvoorbeeld: "heb ik honger?" .. "moet ik naar de wc?" .. "wie is die persoon in mijn kamer die tegen mij staat te lullen?" .. enz .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarschijnlijk omdat het energie en macht geeft. tenslotte is woedde en agressie een emotie die bij jezelf macht/vreugde opwekt als je het eenmaal uit, in gedachten of in daden. Je luistert naar die muz8ek omdat je je er goed bij voelt. sommige mensen (heel erg veel mensen eigenlijk) voelen zich goed als er energie door hun lichaam stroomt, opgewekt door dergelijke muziek. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wordt er helemaal niet agressief van,het geeft me geen energie of macht,ik wordt er rustig van.... |
![]() |
|||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet dat als ik die muziek luister dat ik denk nou laat ik maar iemand in elkaar rammen,ofzo. Bij mij heeft het juist de tegenovergestelde werking |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hee, misschien is er een verband met 'uitblokken' en het soort muziek dat iemand luistert .. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik m'n energie er niet in kwijt raak,want het kalmeert me dus op zich wel. Maar niet op de manier zoals net werd gezegd dat ik er agressief van word,me machtig voel,of wat dan ook |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja .. ik ben vaag ![]() Mailtje beantwoord ik vanavond wel ff .. ben zo weg *gaat vandaag weer trainen* ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder kun je het gevoel van de muziek tot je laten komen, je kunt je er echter ook voor afsluiten en jouw gevoel in de muziek gooien. Vooral vrolijke melodien laat ik bijv. toe tot mij. En muziek richting gothic kan erg mooie melodien hebben ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Jazeker, dat heb ik met de hele familie gezien onder het genot van een pilsje.. heb dan ook helemaal in een scheur daarom gelegen ![]() Citaat:
||
Citaat:
Gewoon alles bij elkaar de muziek,de teksten (oke niet altijd,maar meestal),is gewoon erg kalmerend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ------------------ Neither a lofty degree of intelligence nor imagination nor both together go to the making of genius. Love, love, love, that is the soul of genius [Dit bericht is aangepast door Marcade (20-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
aaaaaaaaaarg!! grrrrrrr!! ik zit me egt dood te ergeren hier!! waarom heeft iedereen het over metal-jochies!! ik ben een meisje, en vind metal egt cool!! en nee, ik wordt er niet agresief van!! als ik kwaad ben ga ik het juist luistern om te kalameren!! whaaa!! had je niet verwacht he!! en als iemand zijn moedergaat vermoorden omdat een of andere metal gast daar over krijst, dan is hij ontzettend gek in zijn hoofd!! en willen alle leken op het gebied van metal ff hun krijsbek houden?? jullie kramen egt onzin uit!! je hebt egt geen idee waar je over klept geloof ik!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |