Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 18:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Hehe, maar je dacht: ik vertel het toch maar, je weet maar nooit wat er gebeurt?
kdacht doe eerlijk. Kan niet tegen liegen enzo eigenlijk. Maar ja hun zo van kan gebeuren. Je krijgt gewoon een nieuwe. Ik had echt zoiets van wat? Ja je krijgt een nieuwe, En ik zo van oh wat lief van u. Toen moest ie lachen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 23:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
kdacht doe eerlijk. Kan niet tegen liegen enzo eigenlijk. Maar ja hun zo van kan gebeuren. Je krijgt gewoon een nieuwe. Ik had echt zoiets van wat? Ja je krijgt een nieuwe, En ik zo van oh wat lief van u. Toen moest ie lachen
Hehe goed geregeld dan
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 20:36
NielZ
NielZ is offline
Het lastige is; mensen verwachten altijd maar dat je van álles álles weet. MyCom heeft een paar honderd producten, waarvan er enkele tientallen 'veelgevraagd' zijn. IMHO is het praktisch onmogelijk van al die producten alle ins en outs te weten. Vaak is het zo dat een klant zich al compleet verdiept heeft in het object wat hij wil gaan kopen (IE een webcam), en er dus al een paar uurtjes over heeft zitten lezen. Wij niet. Dus dan weet de klant meer dan wij
(Software is al helemaal een ramp; ze komen aanzetten met een vage windowsklacht en verwachten dan dat wij gelíjk weten wat er aan de hand is en een pasklare oplossing kunnen leveren)

Een objectief oordeel kan ik niet geven; ik ben al helemaal gebrainwashed hoe geweldig 'ons' bedrijf wel niet is
Ik probeer iig altijd aardig te zijn, maar als je van 10:00 tot 17:00 met 20 minuten (opgetelde brokjes van 2/3 min) pauze aan één stuk door hebt staan verkopen, heb je het wel eens gehad. Als mensen dan om 16:50 nog aan komen zetten met "ik wil een offerte" denk ik bij mezelf "sodemieter toch een eind op man, ik wil toch naar huis".

@ CW: dat is een fout van Eindhoven. Je hebt nog complete recht op garantie, hij zou ter plekke moeten zijn omgeruild. Testen is helemaal niet aan de orde.
@ Locutus: we hebben idd de Alpha Sparc 12345AB niet; we zijn een 'gemiddelde' consumenten winkel

(nu krijg ik vast een boel shit over me heen )
Oud 23-02-2003, 20:50
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
NielZ schreef:
@ Locutus: we hebben idd de Alpha Sparc 12345AB niet; we zijn een 'gemiddelde' consumenten winkel
(nu krijg ik vast een boel shit over me heen )

Alpha != SPARC

Alpha == DEC , en het is 21164B !

/me rent

/me valt die Size=1 op *ggg* *
Oud 24-02-2003, 16:07
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Even nogmaals mijn gal spugen op Mycum:
Ik moest vandaag een printcartridge halen, fotopapier, en rounded IDE kabels, ik kwam aanlopen, en zag de rijen al weer staan, ben direct omgedraait.

Ik wilde dus echt nooit iets meer kopen bij Mycom, maar ik had deze dingen nodig, en ik kon alleen bij Mycom op die website zien dat ze die dingen hadden.

Ik snap echt niet wat die mensen daar nou doen, dat ze zo gek zijn om altijd in de rij te gaan staan.

Ik zal even wat dingen opnoemen:

Defecte CD-fikker
Een jaar of 2 geleden had ik een Aopen CD fikker daar gekocht, na bijna een jaar kapte hij er mee (geen noot, ik had garantie), dus ik moest eerst 30 minuten wachten bij die service balie, hij ging dat ding testen, hij doet idd vreemd, hij nieuwe zoeken in magazijn, hadden ze niet, ik moest wachten totdat ze binnen waren, ik 2 weken wachten, was eindelijk die brander binnen, ik ophalen, ik bouw hem in... Dood... Hij deed dus eigenlijk niks, alleen het ledje bleef branden, ik dus weer pech, ik terug naar de winkel, weer 30 minuten wachten, vent test brander, doet niks, en ze waren weer op, toen moest ik weer 2 weken wachten op een brander, ik denk, geef dan gewoon een andere, een ander merk oid.

CPU Slot 1/Socket 370 converter dinges
Een aantal jaren geleden had ik een volledig nieuwe computer gekocht, met een Slot1, maar met een Socket 370 processor, na bijna een jaar viel de PC steeds plotseling uit, ik wist toen niet wat dat was (was toen nog n00b), ik woonde toen in Heesch, en had de PC in Eindhoven gekocht, heel die PC moest dus terug naar Eindhoven, dus moest ik mijn pa bellen, ik had geen auto, dus heel die kut PC terug naar Mycum, ze konden niet vinden wat het was, de PC deed het prima, ik moest geloof ik 100 gulden kosten betalen, ik kreeg de PC weer terug, ik kom thuis, PC doet gewoon helemaal niks... Na een maand uitzoeken kwam ik erachter dat het de coverter kaart was, die was niet helemaal lekker, na dit vervangen te hebben werkte de PC weer prima.

Defecte CPU
Tijdje terug CPU gekocht, was dood in mijn PC, ik terug naar die hoerentent, met PC en al, 45 minuten wachten, ik was aan de beurt, die vent begint al gelijk dat ik geen garantie heb omdat ik hun dat ding niet in heb laten bouwen, toen bekeek hij mijn PC case, daar hingen de kabels los in, had hem namelijk half gedemonteerd, om die CPU er in te kunnen zetten, zegt die lul van "bouw jij altijd zo je PC's?", dat sloeg dus al nergens op, en toen zei hij "ik moet deze PC innemen, want ik krijg die CPU er zo niet uit (het was bijna 6 uur ), ik zeg, draai hier een schroefje los, en je kunt zo het hele mainboard er uit schuiven, hij doet dat, mainboard er uit, hij pakt een kruiskop schroevendraaier, en wil de koeler van mijn CPU halen, hij schiet dus echt zo uit met die schroevendraaier over mijn mainboard, ik dus kwaad, doe je dat altijd ofzo??? Wat een klote n00b zeg! UIteindelijk bleek de CPU te werken, in zijn PC, niet in de mijnes, ik had wel al BIOS geflashed etc, maar goed ik moest 15 euro lappen voor die 1e minuut werk van die gast, en ik moest daarvoor dus 45 minuten wachten, ik terug naar huis, bouw CPU in, en hij werkt ineens, dus ok, de PC werkte wel weer, niet dankzij Mycum.
Ik had die vent echt in elkaar willen slaan met zijn opmerkingen, en al helemaal nadat hij gewoon uitschoot over mijn moederbord! Dan ben je toch gewoon seniel als je met een kruiskop die koeler er af wil halen?

Ik hoop dat het een beetje leesbaar is, ben nml. een klein beetje pissed op Mycom (Eindhoven).

Dit waren een aantal zaken, zo heb ik nog wel meer dingen, als je ze wilt horen laat maar weten, ik typ hier graag over Mycum. :r

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 16:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten