Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeld: die zogenaamde vroegere "vrienden" van me,die wilden niks meer met me te maken hebben omdat ik wat problemen kreeg,zo'n onzin. En zo is iedereen die ik ken. Wanneer heb ik hun ooit lastig gevallen met mijn "problemen",nooit want ik mocht nooit over mezelf praten,en nog moeten ze niks meer van je weten om die redenen. Dus tja,als ik dit dan zo hoor denk ik van laat maar,tis goed met je... Interesseerd me verder ook niet hoor,je moet het zelf weten,tis jouw leven,maar als ik jou was zou ik echt proberen wat te veranderen in dat opzicht. Blegh,ik brabbel ook weer,tis het weer hé,ik moet echt nodig naar buiten zo want dit is niet normaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben toch al niet zo in m'n beste bui,ik heb eens lopen nadenken vandaag over dingen,en ik kom gewoon tot de conclusie dat ik een stomme naieve trut ben die steeds over zich heen laat lopen. En die zich laat gebruiken door mensen. Ik wordt alleen maar door mensen opgebeld als mensen me nodig hebben,en wat doe ik dan?Ja hoor ik ga er meteen naar toe,dom dom dom. Ben gewoon 'n domme rund hoe ik me laat behandelen door mensen.... (Oke is ff helemaal off topic maar moet m'n frustratie's kwijt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En van al die jongens, hebben er twee sowieso al helemaal geen inhoud, die hebben mij niks te melden dus oprotten ermee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van het goede uitgaan. Je hebt de capaciteiten. Je bent een goed mens. Zo ook met een meeting met een leuke dame. Niet denken van het wordt niks. Gewoon zien. Gezellig samen hebben, leuke dag maken. En daarna zie je 't vanzelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Melk is slecht voor elk! TechXP | 92 | 07-06-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie Merande | 500 | 20-01-2005 10:27 | |
Verhalen & Gedichten |
misleid door mijn hoofd Vlekje | 9 | 27-12-2003 00:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende is ongeschikt als premier van Nederland. Alexander | 103 | 22-03-2003 20:55 | |
Psychologie |
Misleiding volhouden... Rerisen Phoenix | 16 | 05-09-2002 17:24 | |
Seksualiteit |
genomen worden alpenjungen | 63 | 12-07-2002 19:49 |