Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
maar maar hij gaat 45 km/h
Pfff zondagsrijder.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 20:53
S
S is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
maar maar hij gaat 45 km/h
45 Km/u is écht achterhaald .

Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:55
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
eXo schreef:
Pfff zondagsrijder.
hou-op, hij's
oud

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:07
mylentje
mylentje is offline
Ik woon in een sjonscheit buurt, de ene helft is kak, de andere zijn sjonnies en anitas, en de kinders van de sjonnies en anitas kunnen mn kleren niet waarderen, en roepen me dan ook geregeld na, kijken na, ect. Terwijl het allemaal best meevalt, maa rik kijk gwn op mn arrogantst trug, lol...
Oud 19-02-2003, 21:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben vaak Nagewezen, uitgelachen, uitgescholden, bedreigd en zelfs in mekaar geslagen omdat ik te dik ben en er een beetje raar uit zie. Nu gelukkig niet zo vaak meer, want veel mensen op school kennen me, maar vroeger op de basisschool was het best erg.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef:
Ben vaak Nagewezen, uitgelachen, uitgescholden, bedreigd en zelfs in mekaar geslagen omdat ik te dik ben en er een beetje raar uit zie. Nu gelukkig niet zo vaak meer, want veel mensen op school kennen me, maar vroeger op de basisschool was het best erg.
Zulk soort mensen zijn intriest imho.

Urm.. ontopic:

Waar ging dit topic ook alweer over?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:28
June bug
June bug is offline
Mjah, ben wel wat gepest ja... Op de basisschool in het begin een beetje, wat volgens mijn moeder lag aan het feit dat ik verbaal voorlag op m'n klasgenootjes ( ) en aangezien ik enig kind ben, heb ik dus ook nooit broertjes en zusjes gehad waartegen ik een grote bek open kon trekken, dat heb ik vroeger dus niet echt geleerd.. Daardoor denk ik dat ik zwakjes overkwam, en sja, de mensen met zwakke plekken, die pakken ze Maar tegen de tijd dat ik in groep 8 zat was dat allemaal wel over... Toen in de 1e klas werd ik weer gepest, dat zal ook met dat "zwakke" te maken hebben, omdat het toen thuis ook vrij k*t ging.. Ben toen blijven zitten, en in m'n nieuwe klas ging het erg goed.. (in de vakantie daartussen heb ik mezelf dan ook erg op lopen fokken zo van "ze maken me niks meer". Als je zo denkt, straal je dat ook uit, en dat werkte voor mij zeker. Toen ik van de havo naar de mavo ging begon het gezeik opnieuw een beetje, dit keer omdat ik me wat begon te onderscheiden van de rest. Men noemde me "kankerhippie" en van allerlei andere dingen die de moeite niet waard zijn om te onthouden. Gelukkig stond ik er voor mezelf boven en is het niet uit de hand gelopen. Nu ik op het MBO zit, gaat het helemaal goed. Leuke klasgenoten die me allemaal gewoon accepteren. Ze noemen me "stinkalto" maar met een humoristische ondertoon. Dan noem ik hun kuddedieren vinden ze leuk
Oud 19-02-2003, 21:33
Stevill
Stevill is offline
*was vroeger bully*

Oud 19-02-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*was vroeger bully*

Toch ben je lief hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 22:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef:
Toch ben je lief hoor!
nu gelukkig wel.
Oud 20-02-2003, 10:14
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
We zouden een praatgroep moeten oprichten.. "Hoe om te gaan met het feit dat je de leukste bent, volgens de vierdelinge zelfhelpmethode van de M-clan"
It's lonely at the top

Het meest frustrerende is nog dat jij ziet wie jou uit zit te lachen; vanmorgen was dat een jongen (hij had een wortelbroek aan ) die 1x in de 3 jaar naar de kapper gaat (het matjes-idee op in de non-fashionable way)
Oud 20-02-2003, 13:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Is er dan een fashionable way van matjes dragen?!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 13:45
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ja, op de basisschool werd ik regelmatig in elkaar geslagen, achternagezeten etc.... Toen ik naar de middelbare school ging was dat allemaal over
Oud 20-02-2003, 13:48
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Nee, ik ben nooit echt gepest gelukkig.
Oud 20-02-2003, 15:32
sweet dreams
sweet dreams is offline
ja... omdat ik rode lippenstift draag Die leugd ven tegenwoordig..
Oud 20-02-2003, 16:08
PlasTuut
PlasTuut is offline
yup, bij mij is ´t meestal nawijzen/nakijken enz enz, soms komt er ook een lompe opmerking uit zo´n leeghoofd die al 2 jaar weet dat je er zo uit ziet maargoed.....voor de rest valt het best wel mee...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:10
Qamra
Qamra is offline
Owja... Ben nou al honderden keren vergeleken met Dewie uit Idols (nu zeker, omdat me nepdreads er weer in zitten..)...
Oud 20-02-2003, 16:18
S
S is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Is er dan een fashionable way van matjes dragen?!
Haha, ik begin er ook een te krijgen .
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:21
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wazige titel....

Ja, dus.. Wie niet? Bedoel; tis toch nooit goed..
Precies zijn nooit tevreden. wat je ook doet, altijd wel weer iemand die je niet kan ''uitstaan''. Lacht om je gestylde haar etc....
Oud 21-02-2003, 11:03
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik ben harstikke lief.

ik ook

vroeger zij men "heksheksheksheks"
omdat ik iedereen krabte. dus dan mocht dat
Oud 21-02-2003, 13:46
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Het meest frustrerende is nog dat jij ziet wie jou uit zit te lachen;
Haha, ja, net alsof ZIJ zo fijn zijn.
Gisteren stond ik bij de bushalte en toen kwam er een scholierenbus langs die stopte om mensen te laten uitstappen. Je zag duidelijk dat een ventje (die dus in die bus zat) zei: "Kijk, da's een homo." En dat sletje naast em kijken, dus zoals gewoonlijk trek ik een rotkop, maar bedacht tegelijk dat ik moest doen zoals Avelon zei, doe lief. Dus ik lach lief tegen de jongen en hij begint een geile bek te trekken. Ik denk, dan kun je het krijgen ook en begin op een zeer nichterige manier te zwaaien en met mn tong te lebberen. Toen keek ie erg vreemd op en spontaan keek de halve bus (vol sletjes) toen ze de boch om gingen. Ik gierde het uit.
Oud 21-02-2003, 14:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ja, op de basischool omdat ik er uit zag als een kakker zijden ze, maar dat viel wel mee ik had gewoon geen trainingspak aan.
Owja en ik praatte ook als een kakker want ik heb geen twents accent.

Kreeg ik zaterdag te horen dat ik juist zo'n westersaccent heb, soms geloven mensen niet eens dat ik echt altijd in Enschede heb gewoond maar het is maar net met wie je omgaat.
Ging toevallig met mensen om die wel heel lang in het westen of midden nederland hebben gewoond.

Achja allemaal van die stomme redenen om niet lief gevonden te worden.

Owja ik was ook niet lief omdat ik goed kon leren en omdat ik twee ouders had die allebij nog thuis woonden en omdat ik zo'n mooi nieuw gympakje had.
Oud 21-02-2003, 14:04
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Haha, ja, net alsof ZIJ zo fijn zijn.
Gisteren stond ik bij de bushalte en toen kwam er een scholierenbus langs die stopte om mensen te laten uitstappen. Je zag duidelijk dat een ventje (die dus in die bus zat) zei: "Kijk, da's een homo." En dat sletje naast em kijken, dus zoals gewoonlijk trek ik een rotkop, maar bedacht tegelijk dat ik moest doen zoals Avelon zei, doe lief. Dus ik lach lief tegen de jongen en hij begint een geile bek te trekken. Ik denk, dan kun je het krijgen ook en begin op een zeer nichterige manier te zwaaien en met mn tong te lebberen. Toen keek ie erg vreemd op en spontaan keek de halve bus (vol sletjes) toen ze de boch om gingen. Ik gierde het uit.

weheheehehee!!! Vet tjille actie!!!!
Oud 21-02-2003, 14:09
Verwijderd
Eigenlijk altijd wel jah, ik zat op een basisschool waar veel kinderen later nooit hun school hebben afgemaakt omdat ze dat niet belangrijk vonden... op zich zegt dat niets, maar zoiets merk je zeker in de klas. Ik deed altijd gewoon m'n werk en de rest eigenlijk niet, ja 1 of 2 wel. Dat maakte me al anders. Daarnaast droeg ik niet de mode, maar gewoon wat ik zelf mooi vond - nu nog steeds - en ook dat vonden ze niet kunnen.. En tja, dan ben je al snel het pispaaltje..

Op de middelbare school viel dat wel mee, overigens.. Alleen het laatste jaar was afschuwelijk - alle klasgenoten waren van die 'hippe-figuren' ze hadden de nieuwste mobiele telefoons, de nieuwste jassen en kleding, de nieuwste soorten drugs (vooral dat was belangrijk) en ze gingen natuurlijk massaal naar een discotheek waar je mij noooit binnen zal zien.. Ik paste er dus gewoon niet tussen, omdat ik anders was en goede cijfers haalde.. Dus ja, dan krijg je wel een gummetjes naar je hoofd gesmeten, of mensen gaan je uitlachen... Erg plezierig

Maar goed, 'k ga me er niet voor aanpassen, ik blijf lekker mezelf
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:38
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Mjah, ben wel wat gepest ja... Op de basisschool in het begin een beetje, wat volgens mijn moeder lag aan het feit dat ik verbaal voorlag op m'n klasgenootjes ( ) en aangezien ik enig kind ben, heb ik dus ook nooit broertjes en zusjes gehad waartegen ik een grote bek open kon trekken, dat heb ik vroeger dus niet echt geleerd.. Daardoor denk ik dat ik zwakjes overkwam, en sja, de mensen met zwakke plekken, die pakken ze Maar tegen de tijd dat ik in groep 8 zat was dat allemaal wel over... Toen in de 1e klas werd ik weer gepest, dat zal ook met dat "zwakke" te maken hebben, omdat het toen thuis ook vrij k*t ging.. Ben toen blijven zitten, en in m'n nieuwe klas ging het erg goed.. (in de vakantie daartussen heb ik mezelf dan ook erg op lopen fokken zo van "ze maken me niks meer". Als je zo denkt, straal je dat ook uit, en dat werkte voor mij zeker. Toen ik van de havo naar de mavo ging begon het gezeik opnieuw een beetje, dit keer omdat ik me wat begon te onderscheiden van de rest. Men noemde me "kankerhippie" en van allerlei andere dingen die de moeite niet waard zijn om te onthouden. Gelukkig stond ik er voor mezelf boven en is het niet uit de hand gelopen. Nu ik op het MBO zit, gaat het helemaal goed. Leuke klasgenoten die me allemaal gewoon accepteren. Ze noemen me "stinkalto" maar met een humoristische ondertoon. Dan noem ik hun kuddedieren vinden ze leuk
Op een gegeven moment maakt het inderdaad geen flikker meer uit. Dan merk je dat je er zelf boven staat en kan het je niks meer schelen. Toch benieuwd wara die overgang ligt. Ik bedoel, als je kutalto wordt genoemd kon ik me daar in het begin altijd vet druk om maken, maar nu op het HBO vind ik het alleen maar leuk.
Oud 21-02-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:

ik ook

vroeger zij men "heksheksheksheks"
omdat ik iedereen krabte. dus dan mocht dat
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:51
morwen
morwen is offline
ik kreeg laatst smurfenkoekjes naar mn hoofd in de kantine, maar toen ging ik er lol van maken, en ze proberen op te vangen en opeten, en toen gingen ze ineens stoppen met goojen
njahw, en ik word wel es uitgemaakt voor kankergothic, lelijk, blabla, de standaard onoriginele blaat, en dan zijn er 2 opties, een gesprek beginnen en ze uitlullen, of doen alsof je vind dat je de meest normale persoon op deze aardbol bent, en ze aankijken alsof ze totaal geschift zijn
Oud 22-02-2003, 15:11
snarl
snarl is offline
Ik ben niet "echt" gepest (nouja, beetje) maar eigenlijk mn hele basisschool-tijd en de 1e en 2e klas genegeerd. Om de standaard redenen: anders denken, stil, andere kleren etc etc
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 08:52
Landslide
Landslide is offline
Er is altijd een groepje jongens dat heel hard ''DIE! DIE! dIE!'' roept als ik langs loop. Omdat ze denken dat dat de tekst van de gemiddelde muziek waarnaar ik luister is. Of ze roepen heel hard dat ik o zo gothic ben, en een heks enzo.

En ze zijn niet eens bang voor me ...

En er is een groepje kakkers die de moeite neemt om me na school op te wachten om dan heel hard 'KANKER ALTO, UIT WELKE BOOM BEN JE GEVALLEN?'' te roepen. Maar die zijn wel weer grappig

Volgens mij zit een van hen hier nog op het forum ook..
Reageren

Regels voor berichten