Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mjah, ben wel wat gepest ja... Op de basisschool in het begin een beetje, wat volgens mijn moeder lag aan het feit dat ik verbaal voorlag op m'n klasgenootjes (
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het meest frustrerende is nog dat jij ziet wie jou uit zit te lachen; vanmorgen was dat een jongen (hij had een wortelbroek aan ![]() ![]()
||
Citaat:
Gisteren stond ik bij de bushalte en toen kwam er een scholierenbus langs die stopte om mensen te laten uitstappen. Je zag duidelijk dat een ventje (die dus in die bus zat) zei: "Kijk, da's een homo." En dat sletje naast em kijken, dus zoals gewoonlijk trek ik een rotkop, maar bedacht tegelijk dat ik moest doen zoals Avelon zei, doe lief. Dus ik lach lief tegen de jongen en hij begint een geile bek te trekken. Ik denk, dan kun je het krijgen ook en begin op een zeer nichterige manier te zwaaien en met mn tong te lebberen. ![]() ![]()
|
Ja, op de basischool omdat ik er uit zag als een kakker zijden ze, maar dat viel wel mee ik had gewoon geen trainingspak aan.
Owja en ik praatte ook als een kakker want ik heb geen twents accent. Kreeg ik zaterdag te horen dat ik juist zo'n westersaccent heb, soms geloven mensen niet eens dat ik echt altijd in Enschede heb gewoond maar het is maar net met wie je omgaat. Ging toevallig met mensen om die wel heel lang in het westen of midden nederland hebben gewoond. Achja allemaal van die stomme redenen om niet lief gevonden te worden. Owja ik was ook niet lief omdat ik goed kon leren en omdat ik twee ouders had die allebij nog thuis woonden en omdat ik zo'n mooi nieuw gympakje had.
||
Citaat:
weheheehehee!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk altijd wel jah, ik zat op een basisschool waar veel kinderen later nooit hun school hebben afgemaakt omdat ze dat niet belangrijk vonden... op zich zegt dat niets, maar zoiets merk je zeker in de klas. Ik deed altijd gewoon m'n werk en de rest eigenlijk niet, ja 1 of 2 wel. Dat maakte me al anders. Daarnaast droeg ik niet de mode, maar gewoon wat ik zelf mooi vond - nu nog steeds - en ook dat vonden ze niet kunnen.. En tja, dan ben je al snel het pispaaltje..
Op de middelbare school viel dat wel mee, overigens.. Alleen het laatste jaar was afschuwelijk - alle klasgenoten waren van die 'hippe-figuren' ze hadden de nieuwste mobiele telefoons, de nieuwste jassen en kleding, de nieuwste soorten drugs (vooral dat was belangrijk) en ze gingen natuurlijk massaal naar een discotheek waar je mij noooit binnen zal zien.. Ik paste er dus gewoon niet tussen, omdat ik anders was en goede cijfers haalde.. Dus ja, dan krijg je wel een gummetjes naar je hoofd gesmeten, of mensen gaan je uitlachen... Erg plezierig ![]() Maar goed, 'k ga me er niet voor aanpassen, ik blijf lekker mezelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kreeg laatst smurfenkoekjes naar mn hoofd in de kantine, maar toen ging ik er lol van maken, en ze proberen op te vangen en opeten, en toen gingen ze ineens stoppen met goojen
![]() ![]() njahw, en ik word wel es uitgemaakt voor kankergothic, lelijk, blabla, de standaard onoriginele blaat, en dan zijn er 2 opties, een gesprek beginnen en ze uitlullen, of doen alsof je vind dat je de meest normale persoon op deze aardbol bent, en ze aankijken alsof ze totaal geschift zijn ![]()
|
Er is altijd een groepje jongens dat heel hard ''DIE! DIE! dIE!'' roept als ik langs loop. Omdat ze denken dat dat de tekst van de gemiddelde muziek waarnaar ik luister is. Of ze roepen heel hard dat ik o zo gothic ben, en een heks enzo.
En ze zijn niet eens bang voor me ![]() En er is een groepje kakkers die de moeite neemt om me na school op te wachten om dan heel hard 'KANKER ALTO, UIT WELKE BOOM BEN JE GEVALLEN?'' te roepen. Maar die zijn wel weer grappig ![]() Volgens mij zit een van hen hier nog op het forum ook..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waar heb jij je geliefde(s) ontmoet? Someboy | 107 | 06-03-2005 18:32 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Algemene schoolzaken |
[enquête] Ben JIJ zo lief om ---> Joco | 59 | 13-12-2004 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
nav het vreemdgaantopic; ben jij wel s degene waarmee werd vreemdgegaan? cUrsEd fOr lIfE | 32 | 01-03-2002 19:01 |