Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 00:34
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Nee, dat denk ik niet.
Ik WEET van wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 00:34
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
II_Duce schreef:
Vroeger wast zo dat de vrouwen moesten vragen
aan de mannen of ze een relatie wouden!
tegenwoordig is dat anders om
ben ik te verlegen om naar meisje toe te stappen
en uit gaan heb ik helemaal geen zin in (kan niet tegen druktes)
dus tja...
Haha, ben 2 jaar ouder dan jou, en die tijd heb IK zelfs niet meegemaakt paalke
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef:
Haha, ben 2 jaar ouder dan jou, en die tijd heb IK zelfs niet meegemaakt paalke
Dat komt omdat zo'n tijd nooit is geweest, stelletje dozen. Vroeger hadden de vrouwen een stuk minder rechten en werden ze onbeleefd bevonden als ze aan 'n jongetje vroegen of 'ie een relatie wou. Dus niet zeiken, jullie hebben 't alleen maar beter nu.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:22
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Dat komt omdat zo'n tijd nooit is geweest, stelletje dozen. Vroeger hadden de vrouwen een stuk minder rechten en werden ze onbeleefd bevonden als ze aan 'n jongetje vroegen of 'ie een relatie wou. Dus niet zeiken, jullie hebben 't alleen maar beter nu.
Vroeger hadden meisjes nog geen fancy, met slappe smoesjes om het uit te maken als ze een andere jongen toch leuker vinden dan jou, maar je niet willen kwetsen omdat je dan zo vervelend bent . Ik vind het knap,het grootste deel van de meisjes "gebruikt" de jongen in kwestie. Jongens met een lange relatie zijn gewoon erg lang dom. Jongens die MEISJES gebruiken hebben het slim bekeken.Die compenseren gewoon. Ik meisjes net als turken, Prima lui, alleen nooit wat van kopen *moe en chaggie is*

Offtopic: MASJ je priveberichtending is vol

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 01:27.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef:
Vroeger hadden meisjes nog geen fancy, met slappe smoesjes om het uit te maken als ze een andere jongen toch leuker vinden dan jou, maar je niet willen kwetsen omdat je dan zo vervelend bent . Ik vind het knap,het grootste deel van de meisjes "gebruikt" de jongen in kwestie. Jongens met een lange relatie zijn gewoon erg lang dom. Jongens die MEISJES gebruiken hebben het slim bekeken.Die compenseren gewoon. Ik meisjes net als turken, Prima lui, alleen nooit wat van kopen *moe en chaggie is*

Offtopic: MASJ je priveberichtending is vol
Hoezo geniralisatie.
Breezer-meisjes die elke avond tien jongens afgaan, die heb je, ja. Maar de jongens die dan "gebruikt" worden zijn het er meestal meer dan mee eens, dus daar valt niet over te praten. En voor de rest heb je maar weinig meisjes die jongens gebruiken. Je bekijkt het geheel gewoon veel te cynisch en veel te generaliserend, wat zonde is.

Offtopic: Hij's niet vol, hij's gewoon, kapot. Denk ik. Zie topic op feedback.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:50
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Hoezo geniralisatie.
Breezer-meisjes die elke avond tien jongens afgaan, die heb je, ja. Maar de jongens die dan "gebruikt" worden zijn het er meestal meer dan mee eens, dus daar valt niet over te praten. En voor de rest heb je maar weinig meisjes die jongens gebruiken. Je bekijkt het geheel gewoon veel te cynisch en veel te generaliserend, wat zonde is.

Offtopic: Hij's niet vol, hij's gewoon, kapot. Denk ik. Zie topic op feedback.
Je kan het generaliserend noemen, Maar ik geloof wel dat er meisjes zijn die dan NIET zo zijn, maar niet hier, en ze moeten mij dan waarschijnlijk ook niet, want zulke meisjes zijn waarschijnlijk zo op .Meisjes moeten altijd alle jongens beter, rijker, knapper. Nou, helaas zijn die er genoeg. en zo ben ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef:
Je kan het generaliserend noemen, Maar ik geloof wel dat er meisjes zijn die dan NIET zo zijn, maar niet hier, en ze moeten mij dan waarschijnlijk ook niet, want zulke meisjes zijn waarschijnlijk zo op .Meisjes moeten altijd alle jongens beter, rijker, knapper. Nou, helaas zijn die er genoeg. en zo ben ik dus niet
Als ik zo rondkijk, dan zie ik genoeg meisjes die helemaal niet zo zijn als jij het hier voorstelt. Waarschijnlijk ben je gewoon de verkeerde mensen tegengekomen en reken je nu 't vrouwelijke deel van de mensheid daarop af. Dat is hetzelfde als na het lezen van een enkel boek wat je niet is bevallen, zeggen dat lezen klote is.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 02:04
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Als ik zo rondkijk, dan zie ik genoeg meisjes die helemaal niet zo zijn als jij het hier voorstelt. Waarschijnlijk ben je gewoon de verkeerde mensen tegengekomen en reken je nu 't vrouwelijke deel van de mensheid daarop af. Dat is hetzelfde als na het lezen van een enkel boek wat je niet is bevallen, zeggen dat lezen klote is.
Offtopic: Je zit gewoon op je kamer trut
ZOVEEL verkeerde mensen :\. Ik zal ze wel aantrekken dan ofzo.
Ik ken behoorlijk wat meisjes waar ik THANK GOD geen relatie mee heb, en die zijn bewust of onbewust allemaal zo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:02
Memnoch
Memnoch is offline
Vrouwen zijn begeerlijker dan mannen. En vrouwen weten dit.
Bovendien zijn mannen blinde niet-goed-in-hints-opmerkende stakkers die het niet eens door hebben als er een meisje is dat hen leuk vindt. En als dat meisje dan wat minder assertief is dan komt daar natuurlijk nooit wat uit.
Meisjes daarentegen pikken het meestal snel op als er een jongen is die hun leuk vindt. En aangezien jongens toch altijd nog de agressor zijn en initiatief nemen hoeft het meisje alleen een leuke uit te zoeken.
Dus het maakt voor een gozer niet uit hoe geweldig hij ook moge zijn, als hij geen peper in zijn reet heeft en niet op het meisje afstapt dan heeft hij pech.
Dat dus...
Oud 25-02-2003, 09:21
Quistnix
Quistnix is offline
precies

Q.
Oud 25-02-2003, 12:48
Crimson Death
Crimson Death is offline
@memmoch

True True
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:30
elledc
elledc is offline
Als ik het zo in het algemeen bekijk dan denk ik dat de vrouw bijvoorbeeld in het begin van een relatie nogal opgewekt doet, wat de man dus wel aantrekkelijk vindt. Vele mannen vallen liever op een vrouw die open en sociaal is dan op een stille nietszeggende omdat meisjes dan op die manier de jongen aan het praten brengen.
En heel bijzonder is dat de man zeer beinvloedbaar is tegenover de vrouw.
Dat merk ik nu alweer met mijn vriend. Ben ik opgewekt en gelukkig dan straalt hij dat ook uit. Ben ik stil en kijk ik de andere kant op, dan lijkt hij ook te zwijgen.
Op die manier kan je dus zeggen dat de vrouw het allemaal in handen heeft en dat de gemoedsstemming eenbeetje van de vrouw afhangt
PS. Dat zeg ik uit ervaring, misschien ervaren jullie het anders maar ik denk dat dat de waarheid is
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:24
Quistnix
Quistnix is offline
Bij ons hangt ook bijna alles van haar af, daarom probeer ik haar zo vrolijk mogelijk te houden, maar aangezien ik nederlands kampioen "kutopmerkingen-die-ik-niet-meen-er-uit-flappen" ben valt dat niet altijd mee..

Q.
Oud 25-02-2003, 16:44
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
een meisje loopt een kroeg binnen, vraagt aan 5 mannen of ze willen neuken, gegarandeerd dat er minimaal 3 meelopen.
Doet een man hetzelfde, gegarandeerd minimaal 3 klappen in het gezicht. Vrouwen kunnen veeeel makkelijker sex hebben, maar een relatie krijgen is heel iets anders.
Oud 25-02-2003, 16:52
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
het is natuurlijk wel heel in om bi te zijn

Klopt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:41
AtHell
AtHell is offline
Ben het er helemaal mee eens, als dame zijnde zoek je ergens een geschikte kandidaat uit die versier je, wordt het niets dan dump je 'm onder het motto het was enkel voor de sex. En ja tuurlijk komt er nu gekanker over het 'ja dat versieren is niet zo makkelijk hoor' en meer van dat soort ongein, ik beantwoord dat nu meteen maar vast met een duidelijk 'Ja dat is het wel'.
Oud 26-02-2003, 12:50
Crimson Death
Crimson Death is offline
Zoals ik al zei, een meisje hoeft maar te wachten totdat een jongen op haar afstapt, daar hoeft ze niet veel moeite voor te doen. Meisjes zijn sneller leuk dan jongens. Jongens worden zelden benaderd door meisjes. worden veel eerder irritant gevonden dan leuk (of dat is persoonlijk natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:41
Verwijderd
Het is inderdaad zo dat meisjes het voor een avondje veel makkelijker hebben, voor een echte relatie lijkt me niet.

Met versieren is het trouwens vrijwel altijd het meisje dat begint door lichaamstaal/flirten, dit pikken mannen dat onbewust op en dan stappen ze op dat meisje af...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:00
Crimson Death
Crimson Death is offline
Mannen KUNNEN niet eens aan lichaamstaal doen, ze zijn harig en zweterig.. en meisjeshints snap ik niet. Als ze je de hele tijd aankijken, Ja, ik ga dan niet op ze afstappen, als ze naar me lachen, heb ik zoiets van, ja, lach iemand anders uit .Jongens denken logischer ofzo.. Ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:34
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Ja, maar met een meisje is het zo, Relatie, relatie gaat uit, na een paar weken of een paar kleine maandjes weer een nieuwe vriend
Bij jongens is dit meestal maanden of jaren. ya dig?
Ik snap het En nu ben ik dan ook tot de conclusie gekomen dat ik het met de stelling eens ben..
Reageren

Regels voor berichten