Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: MASJ je priveberichtending is vol Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 01:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Breezer-meisjes die elke avond tien jongens afgaan, die heb je, ja. Maar de jongens die dan "gebruikt" worden zijn het er meestal meer dan mee eens, dus daar valt niet over te praten. En voor de rest heb je maar weinig meisjes die jongens gebruiken. Je bekijkt het geheel gewoon veel te cynisch en veel te generaliserend, wat zonde is. Offtopic: Hij's niet vol, hij's gewoon, kapot. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ZOVEEL verkeerde mensen :\. Ik zal ze wel aantrekken dan ofzo. Ik ken behoorlijk wat meisjes waar ik THANK GOD geen relatie mee heb, en die zijn bewust of onbewust allemaal zo |
![]() |
|
Vrouwen zijn begeerlijker dan mannen. En vrouwen weten dit.
Bovendien zijn mannen blinde niet-goed-in-hints-opmerkende stakkers die het niet eens door hebben als er een meisje is dat hen leuk vindt. En als dat meisje dan wat minder assertief is dan komt daar natuurlijk nooit wat uit. Meisjes daarentegen pikken het meestal snel op als er een jongen is die hun leuk vindt. En aangezien jongens toch altijd nog de agressor zijn en initiatief nemen hoeft het meisje alleen een leuke uit te zoeken. Dus het maakt voor een gozer niet uit hoe geweldig hij ook moge zijn, als hij geen peper in zijn reet heeft en niet op het meisje afstapt dan heeft hij pech. Dat dus...
|
![]() |
Als ik het zo in het algemeen bekijk dan denk ik dat de vrouw bijvoorbeeld in het begin van een relatie nogal opgewekt doet, wat de man dus wel aantrekkelijk vindt. Vele mannen vallen liever op een vrouw die open en sociaal is dan op een stille nietszeggende omdat meisjes dan op die manier de jongen aan het praten brengen.
En heel bijzonder is dat de man zeer beinvloedbaar is tegenover de vrouw. Dat merk ik nu alweer met mijn vriend. Ben ik opgewekt en gelukkig dan straalt hij dat ook uit. Ben ik stil en kijk ik de andere kant op, dan lijkt hij ook te zwijgen. Op die manier kan je dus zeggen dat de vrouw het allemaal in handen heeft en dat de gemoedsstemming eenbeetje van de vrouw afhangt ![]() PS. Dat zeg ik uit ervaring, misschien ervaren jullie het anders maar ik denk dat dat de waarheid is ![]() |
![]() |
|
een meisje loopt een kroeg binnen, vraagt aan 5 mannen of ze willen neuken, gegarandeerd dat er minimaal 3 meelopen.
Doet een man hetzelfde, gegarandeerd minimaal 3 klappen in het gezicht. Vrouwen kunnen veeeel makkelijker sex hebben, maar een relatie krijgen is heel iets anders.
|
Ben het er helemaal mee eens, als dame zijnde zoek je ergens een geschikte kandidaat uit die versier je, wordt het niets dan dump je 'm onder het motto het was enkel voor de sex. En ja tuurlijk komt er nu gekanker over het 'ja dat versieren is niet zo makkelijk hoor' en meer van dat soort ongein, ik beantwoord dat nu meteen maar vast met een duidelijk 'Ja dat is het wel'.
|
![]() |
Zoals ik al zei, een meisje hoeft maar te wachten totdat een jongen op haar afstapt, daar hoeft ze niet veel moeite voor te doen. Meisjes zijn sneller leuk dan jongens. Jongens worden zelden benaderd door meisjes. worden veel eerder irritant gevonden dan leuk (of dat is persoonlijk natuurlijk
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad zo dat meisjes het voor een avondje veel makkelijker hebben, voor een echte relatie lijkt me niet.
Met versieren is het trouwens vrijwel altijd het meisje dat begint door lichaamstaal/flirten, dit pikken mannen dat onbewust op en dan stappen ze op dat meisje af... |
![]() |
|
![]() |
Mannen KUNNEN niet eens aan lichaamstaal doen, ze zijn harig en zweterig.. en meisjeshints snap ik niet. Als ze je de hele tijd aankijken, Ja, ik ga dan niet op ze afstappen, als ze naar me lachen, heb ik zoiets van, ja, lach iemand anders uit
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |