Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 20:15
vedetje
vedetje is offline
en wat vinden jullie van het onderdeel western? op de wijze van de amerikaanse cowboys

een spin, sliding stop, cutting,... vind ik wel kewl !

(rarara wat doe ik )
Oud 05-09-2003, 22:02
Agnès
Agnès is offline
Ik heb 5 jaar paardgereden, nu al een tijdje niet meer, maar begin het verdomde wel te missen dus ga ik er denk ik weer op, En westernriding lijkt me heel leuk, ik overweeg om daar op te gaan ipv. gewoon paardrijden.. i love horses!
Oud 06-09-2003, 20:41
gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
ik vind ut vette sport (rij zelf ook en heb 2 ponys0 en ik vind niet dat het zielig is ALS j ehet goed doet. als je zo'n kind bent dat in zn mond trekt en hem schopt is ut zielig, maar de ervaren ruiter werkt met kleine hulpen enz. en als ik rijd krijg ik eerder het idee dat mn beestjes ut leuk vinden.
Oud 25-11-2003, 17:47
xxappiexx
xxappiexx is offline
Voor de mensen die denken dat je voor paardrijden geen conditie nodig hebt.

Jullie weten waarschijnlijk niet eens waarover je praat...ja, een beetje rondhobbelen maar dat noem ik ook geen paardrijden!

Je wilt niet weten hoe moe je kunt zijn a een uurtje flink trainen! Je moet het paard voorwaarts houden, aan de teugel rijden (dat houd dus in dat je genoeg kracht op je teugels zet, en met je kuiten duwt, krijg je kuitspieren van etc)
Je krijgt er trouwens ook een plat buikje van!

Het is gewoon leuk omdat je steeds beter word en je wilt dus steeds beter presteren hoger komen enzo. Deste beter je rijd deste strenger je beoordeelt word dus hoe preciezer je paard naar je moet luisteren!

En dan regelmatig de bossen in en daar lekker een eind racen over slootjes en hekjes springen enzo kei leuk!

Maar goed, ieder mag er van denken wat hij/ zij wil.
Zoals veel mensen negatief denken over paardrijden denk ik nogal gek over voetbal. ..ik snap gewoon niet wat mensen eraan vinden om een hele tijd achter een balletje aan te rennen....ik snap daar de lol nou echt niet van! Net als hockey...ik ken het niet eens, ik raak meer enkels en schenen met zo'[n stok dan de bal.....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 20:32
meh?
meh? is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-02-2003 @ 21:47:
Het is vooral een meidensport. Ik weet dat er ook jongens aan paardrijden doen, maar het staat bekend als meidensport.

Het enigste wat ik ervan weet ik die van Grinsven (of hoe ze ook heet) met Bonfire (die ze niet meer heeft geloof ik), dankzij de olympische spelen... maar daar houdt het ook mee op, het is ook saai om naar te kijken vind ik.

Ik weet dat het leuk kan zijn enzo, maar het is mijn type sport gewoon niet.
net zoals voetbal een jongenssport is zeker..

kdenk nie da paardrijde echt zo een meidensport is.. rijde veel jongens paard weet je..
Oud 26-11-2003, 20:35
meh?
meh? is offline
Citaat:
Nieni schreef op 01-03-2003 @ 12:52:
Ik heb niet het idee dat paardrijden een sport is... Twee meisjes uit mijn klas rijden paard, maar wat me het nog meest irriteerd is dat iedereen die paardrijd, er maar niet over op kan houden. Het is echt altijd "paard dit, paard dat..."
Vroeger heb ik trouwens zelf ook gereden, (ongeveer 2 jaar) maar ik ben gestopt. Ik ging liever hockeyen, en dat wil ik nu ook al niet meer. Best een lastig gevalletje ben ik. Mijn tante had een manege en zo kwam het dat ik ging paardrijden. Snapt iemand dat paardrijden zo'n 'sport' is waar iedereen alsmaar over praat? Oké, een paard is een dier en dat leeft dus, maar zo'n manegepaard loopt alleen maar zijn/haar rondjes dus...
ffe kort samengevat: ik vind paardrijden best wel dom en begrijp niet waarom het een sport is...
het is een sport omdat je er heel wat spieren meegebruikt (spreek uit ervaring)

is niet waar dat je er altijd over praat hoor rij ook paard maar praat er practisch nooit over... sommige vriende weten iet eens dat ik rij...
Oud 27-11-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
pipikind schreef op 26-11-2003 @ 21:32:
net zoals voetbal een jongenssport is zeker..

kdenk nie da paardrijde echt zo een meidensport is.. rijde veel jongens paard weet je..
ik zeg toch dat het bekend staat als een meidensport (althans, zo ervaar ik het). Zoals je leest in mijn post zeg ik dat ik ook wel weet dat er jongens rijden
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:26
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
paardrijden is niet perse meiden sport en voetbal niet perse jongens sport, ik ben meissie van 17 en rij paard en ik voetbal, tjah.... maar ieder heb denk ze eigen intresse's je moet gewoon doen wat je leuk vind
Reageren

Regels voor berichten