Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn dus echt wel mensen in Nederland die opkomen voor homo's en het niet zijn en ook tegen geweld zijn ed, waaronder ik zelf ik heb zelf ook een aantal homo seksuele vrienden en me buren zijn het ook altijd de beste mensen maar ik vind het jammer dat er nooit naar de kleine groep gekeken word die hier serieus voor opkomen en ook vaak genoeg een klap meekrijgen terwijl het niet eens om hun zelf gaat. Mensen in elkaar slaan is natuurlijk altijd fout, jij vertelde het van je kameraad zo is een kameraad van mij ook een keer inelkaar geslagen door een aantal personen een paar dagen later was een kameraad van hem bont en blauw geslagen omdat hij met hem omging. Dit alles is natuurlijk niet tegen jou bedoelt maar ik vind het echt gewoon belachelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij zegt alleen dat sommige mensen kennelijk nog steeds denken dat 'potenrammen' een leuke bezegheid is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, daar heeft die vriend van me wat aan he? Dat er genoeg mensen zijn die het wel opnemen voor homosexuelen, negers, marokkanen etc. etc. neemt niet weg dat er af en toe toch angst heerst. Als er 10 mensen zijn die het voor je opnemen, maar er zijn er 2 die jou het liefst dood willen zien, ben jij dan niet bang als je 's avonds alleen over straat loopt? Juist. Trouwens, je moet maar net het geluk hebben dat er iemand van die 10 mensen ook op straat rondloopt en jou te hulp schiet als je in elkaar geslagen wordt he? Er zullen waarschijnlijk maar bar weinig mensen zijn die je te hulp schieten als je in elkaar wordt geslagen op straat, dat is wel duidelijk geworden na een aantal voorvallen van zinloos geweld in Nederland ![]() Maar goed, dat er wel degelijk mensen zijn die het voor homo's opnemen hoef je mij echt niet te vertellen. Gelukkig bestaat mijn vriendenkring alleen uit dat soort mensen ![]() En denk je nu echt dat ik het risico loop om van een aantal dronken boeren op straat klappen te incasseren, omdat ik er van uit ga dat er ook mensen zijn die wel met me sympathiseren? Dat is wel erg naief gedacht. Zo werkt het in de echte wereld helaas niet.... Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 10:21. |
![]() |
|
Als ik een homo zie lopen is dat het nawijzen niet waard.
Dan blijf je soms wijzen, word je zo moe van. ![]() Volgens mij zie ik het ook meer dan de helft van de tijd niet hoor. Toen ik nog niet wist dat ADHD en Bertbart homo waren(door hun replies) had ik het niet gezien aan hun foto's.(niet van "Ow, die is homo, dat zie je gelijk!" Maar een jongen bij mij op school is homo(naja wel meer, maar die ken ik niet persoonlijk) en die heeft me verteld dat hij het, als homo zijnde, wel kan zien of een jongen homo is of niet.(Ik heb gelijk ff gevraagd of ik volgens hem homo was of niet ![]() ![]() ![]() Maar als ik 2 homo's of lesbiennes klef zie doen is dat toch zeg maar heel ff(een ogenblik zeg maar) niet normaal(dus niet vreemd, maar ook niet normaal, ertussenin). Maar wijzen en naroepen is wel weer het andere uiterste. Owja, en over potenrammers en mensen die dom naroepen enzo dat heeft toch gewoon te maken met je opvoeding(en ook waar je bent opgevoed), of gebrek aan opvoeding?
|
Maar Ieme . . . jou wijzen ze niet na om het feit dat je homo bent, maar om het feit dat je kwijl bent
![]() Maar ja persoonlijk vind ik niet veel het nawijzen waard (ik denk meestal ![]() Er is toch nix bijzonders aan, of ben ik nou vreemd ![]()
||
Citaat:
![]() en de homo's die ik KEN zijn ![]() sorry dat ik het verkeerde formuleerde, maar je snapt wat ik bedoel toch?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nawijzen vind ik zwaar overdreven, dat zou ik bij niemand doen! Maar ik kan er niks aan doen, maar bij mij gaat het gewoon tegen mijn gevoelens in. Ik kan er zelfs niet lang naar kijken, omdat ik dan de kriebels krijg. Misschien denken jullie echt zo van, wat een ouderwets persoon. Maar ik accepteer ze wel, en bijv. ik zou er ook heus wel mee praten en mee om kunnen gaan. Maar als ik bijv. echt homo's zie zoenen, dan kijk ik echt een andere kant uit. Ik denk dat het ook komt, dat ik er niet zo heel veel mee te maken heb gehad, als je bijvoorbeeld in de stad opgroeit is dat lopende band, denk ik. Ik moet er gewoon heel erg aan wennen. En in mijn familie is het echt gewoon 'taboe', het kan niet, ja, je kunt zo zijn, maar dan moet je het zegmaar niet in de praktijk brengen. En, (vanwege mijn geloof) denk ik er ook zo over. Maar ik accepteer ze wel. (nogmaals benadrukt, voordat ik een heel leger mensen achter me aan krijg!!)
|
Ik moet toch altijd een beetje kotsen van "Maar ik accepteer ze wel"....
Kun jij mij dan uitleggen waarom het tegen je geloof is? [kuch]naastenliefde[/kuch] "Hallo, ik ben homo..... maar ik doe er al een hele poos niks meer aan." "Oh, je bent hetero??!! Oh!..... maar ik accepteer je wel."
||
Citaat:
|
ik heb er geen problemen mee als er 2 mensen van het zelfde geslacht hand in hand lopen..
en dat nawijzen vind ik gewoon belachelijk.. waarom zouw jij wel met je vriend/vriendin hand in hand mogen lopen en zij niet omdat het toevallig van het zelfde geslacht is..
|
![]() |
Ik ben sterk tegen homo''s. Ik vind het niet normaal en accepteer het ook niet. Het is niet natuurlijk dat een man het met een andere man doet. Dan is er gewoon iets mis in je geest, zo heeft onze lieve heer
![]() Van mij zal jij zeker nooit respect krijgen. Ik hoop ook niet dat je ooit kinderen wil nemen want die hor je zelf te maken tenzij je lichaam een afwijzing hebt, in dit geval is het jou geest. Ik snap ook best dat mensen je nawijzen want zoiemand als jij hoort niet in de maatschappij. Dit zal wel hard klinken allemaal en er zullen wel weer heel veel mensen het niet met me eens zijn. Maar ik vind het juist raar dat de maatschappij zo makkelijk over het homoschap doet. Ik wil nog 1 ding graag melden : Zoek hulp ! O en als iemand hier op wil reageren, graag wel goeie argumenten. |
![]() |
||
Citaat:
omdat 'onzelieveheerdaarboven' ![]() ![]()
|
![]() |
Jij dat jij geen geloof hebt, kan ik niks aan doen.
Dat is omdat de mensen steeds minder om geloof geven en graag een leven wil waar ze lekker alles kunnen doen en laten, en zich niet naar de regels van god hoeven te houden. Maar zoiezo ik snap niet wat een man zoekt bij een andere man. Dat is gewoon ziek. Ik zeg trouwens niet dat homo's gestoord zijn, ze hebben alleen en afwijking qua sex. Gelukkig ben ik lang niet de enigste die hier over denk, laten we nog zo lang mogelijk proberen de homo's uit onze maatschappij te houden. OJa en meisjes van 13 jaar enzo die alles normaal vinden-FOCK OFF. |
![]() |
||
Citaat:
maar alle argumenten zijn gewoon slap, achterhaald en zooooooo two millenia ago...
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de bijbel staan trouwens wel wat dingetjes die anti-homo zijn, maar ongeveer net zo veel dingetjes die pro-homo zijn, en ook dingetjes die homoneutraal zijn (hm, klinkt als ph-neutraal ![]() Conservativiteit, dat is meestal de reden, en ja, geloof in een God steunt conservativiteit. Zeker als je daar in gelooft omdat je ouders doen en het 'nu eenmaal zo is'. edit: hiermee bedoel ik niet dat iedereen die gelooft, conservatief is. |
![]() |
|
![]() |
Tis heel simpel waarom HET geloof tegen homosexualiteit is, god maakte de man en de vrouw, en het lichaam is mooi op elkaar afgesteld, en dat durf je toch niet te beweren over man man, of vrouw vrouw, en voortplantig heb je zeker ook nog nooit gehoord ?
Maar wat verwacht je nou voor argumenten te horen, ik vind het gewoon walgelijk en ik vind het raar dat niet alle mensen hier zo over denken, ik vraag me ook af waarom je het uberhoud zo accepteren, waarom vind jij het normaal dan ? Kijk als iemand graag homo wil zijn, zal ik diegene niet tegenhouden. Alleen moeten zulke mensen geen respect van mij verwacht van ik vind het heel smerig. Tis heel simpel waarom we het tegenwoordig accepteren, mensen vinden alles goed, alles moet kunnen enzo enzo. Zometeen word het nog normaal om na meerdere relaties te hebben, want ja mensen hebben toch ook behoeftes... Deze maatschappij is nu al zeer verneukt, en elke seconde dwalen we steeds verder af omdat we alles maar accepteren en toelaten in onze gemeenschap. Maar doordat dit gebeurt komt er overe een tijd ook weer een haat tegen al deze mensen. Mark My Words. Sorry als er spelfouten inzitten ofzo, ben niet helemaal nuchter, maar goed. |
![]() |
|||||
Het is amper de moeite waard, maar goed....
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vind je het zelf ook niet erg stom om mensen met een afwijking uit de maatschappij te schoppen? Je hebt er geen idee van hoeveel ellende zulke opvattingen veroorzaken/veroorzaakt hebben. Dat jij die opvattingen hebt is geheel aan jou, maar doe in 's Hemelsnaam niet zo stompzinnig, lollypopje. Naar mijn mening ben je een sociaal gestoord persoon. Ik ga je weggooien okee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als God de mens schiep, schiep Hij de homo's net zo goed als de hetero's, dus wat is nu precies je punt? en wat voor argumenten ik wil: goede ![]() |
![]() |
|
euhm... Heel eigenlijk vind ik niet dat je iemand mag nawijzen, behalve als diegene een knalrode broek aan heeft met gele bolletjes erop en daarop een roze truitje met franjes aan de mouwtjes enzow en dan ook nog een knalpaarse gigantische hoed op heeft, zeker als diegene ook nog net op dat moment op zijn handen loopt. Maar verder ach.. Ik vind homo's eigenlijk juist wel heel erg schattig stiekum..
||
![]() |
Citaat:
.marina |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt mij wel een prettige vooruitgang voor deze 'maatschappij'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Daarbij: ik vind het slachten van varkens ook smerig. Dat betekent toch niet dat een slachter geen respect verdiend?
|
|