Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 10:19
Verwijderd
En niet alleen homohaat.

Een kleine groep moslimjongeren is uitermate intolerant tegen homo's: een grote groep Nederlanders is intolerant tegen moslims. Dat effect versterkt elkaar weer, iedereen denkt in termen van 'wij en zij', 'goeden en slechten'.

Bedankt, Pim.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
En niet alleen homohaat.

Een kleine groep moslimjongeren is uitermate intolerant tegen homo's: een grote groep Nederlanders is intolerant tegen moslims. Dat effect versterkt elkaar weer, iedereen denkt in termen van 'wij en zij', 'goeden en slechten'.

Bedankt, Pim.
precies

dat hebben we allemaal te danken aan pim fortuyn, ik ben ook heel erg blij dat hij dood is, al mag je dat natuurlijk niet zeggen Ik werd een paar maanden terug verantwoordelijk gehouden door twee moslims voor wat pim fortuyn gezegd heeft. Maar ik heb ze gelukkig mooi kunnen uitleggen dat ik anti-pim en anti-lpf ben en dat ik mooi op melkert gestemd had. Ook heb ik nog wat gezegd dat ik op kom voor hun zaak... en ik heb ongenoegens over Israel geuit...

echt jammer... volgens mij heeft pim fortuyn de integratie alleen maar verslechterd... en de kloof tussen de moslims en niet-moslims bevolking alleen maar vergroot...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:19
Verwijderd
Dat je je er uberhaupt nog druk om maakt..
Ik heb er geen problemen mee,
maar ht belangrijkste is dat je er zelf geen problemen mee hebt..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:36
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, ik denk dat er tegenwoordig weer meer wordt nagewezen dan vroeger. De jaren van de onbeperkte tolerantie zijn zeker wel voorbij, xenofobie en onkunde over 'de andere kant' vieren weer hoogtij.
Nou ik heb er anders geen last van, Maar het percentage boerenpummels stijgt inderdaad schrikbarend. Kan het niet zo zijn dat ze zich momenteel meer bezig houden met allochtonen dan met raarlingen en extremo's. Ik bedoel LPF, Bin Laden en nu oorlog met Irak, dat doet het allochtoonse image niet goed.
Oud 25-02-2003, 20:00
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ja is waar. Ik heb precies hetzelfde met mijn vriendje. Niet dat we zo superklef zijn, maar soms wil ik hem op straat gewoon spontaan een kus geven. Of zijn hand vast pakken. Maar 9 van de 10 keer doe ik dat niet. Ja, 's avonds laat, als er niemand loopt. En waarom ik dat niet doe? Nou heel simpel, het kan me niets schelen als iemand me naroept. Dat is wel vaker gebeurd, en ik neem ook nooit een blad voor de mond. Maar een vriend van mij is laatst in elkaar geslagen omdat hij hand in hand met zijn vriendje over straat liep. Het is dus niet alleen niet-geaccepteerd in NL om als gelijkslachtig paar hand in hand te lopen, maar zelfs ronduit gevaarlijk.
Sorry maar bij dit soort uitspraken van jou heb ik me vraag tekens.
Er zijn dus echt wel mensen in Nederland die opkomen voor homo's en het niet zijn en ook tegen geweld zijn ed, waaronder ik zelf ik heb zelf ook een aantal homo seksuele vrienden en me buren zijn het ook altijd de beste mensen maar ik vind het jammer dat er nooit naar de kleine groep gekeken word die hier serieus voor opkomen en ook vaak genoeg een klap meekrijgen terwijl het niet eens om hun zelf gaat.
Mensen in elkaar slaan is natuurlijk altijd fout, jij vertelde het van je kameraad zo is een kameraad van mij ook een keer inelkaar geslagen door een aantal personen een paar dagen later was een kameraad van hem bont en blauw geslagen omdat hij met hem omging.
Dit alles is natuurlijk niet tegen jou bedoelt maar ik vind het echt gewoon belachelijk.
Oud 25-02-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Er zijn dus echt wel mensen in Nederland die opkomen voor homo's en het niet zijn en ook tegen geweld zijn ed, waaronder ik zelf ik heb zelf ook een aantal homo seksuele vrienden en me buren zijn het ook altijd de beste mensen maar ik vind het jammer dat er nooit naar de kleine groep gekeken word die hier serieus voor opkomen en ook vaak genoeg een klap meekrijgen terwijl het niet eens om hun zelf gaat.
Mensen in elkaar slaan is natuurlijk altijd fout, jij vertelde het van je kameraad zo is een kameraad van mij ook een keer inelkaar geslagen door een aantal personen een paar dagen later was een kameraad van hem bont en blauw geslagen omdat hij met hem omging.
Dit alles is natuurlijk niet tegen jou bedoelt maar ik vind het echt gewoon belachelijk.
hij zegt toch niet dat alle niet-homoseksuelen meteen homohaters zijn en dat geen enkele niet-homo het voor homoseksuelen opneemt?
hij zegt alleen dat sommige mensen kennelijk nog steeds denken dat 'potenrammen' een leuke bezegheid is...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 10:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Ja, daar heeft die vriend van me wat aan he? Dat er genoeg mensen zijn die het wel opnemen voor homosexuelen, negers, marokkanen etc. etc. neemt niet weg dat er af en toe toch angst heerst. Als er 10 mensen zijn die het voor je opnemen, maar er zijn er 2 die jou het liefst dood willen zien, ben jij dan niet bang als je 's avonds alleen over straat loopt? Juist. Trouwens, je moet maar net het geluk hebben dat er iemand van die 10 mensen ook op straat rondloopt en jou te hulp schiet als je in elkaar geslagen wordt he?
Er zullen waarschijnlijk maar bar weinig mensen zijn die je te hulp schieten als je in elkaar wordt geslagen op straat, dat is wel duidelijk geworden na een aantal voorvallen van zinloos geweld in Nederland
Maar goed, dat er wel degelijk mensen zijn die het voor homo's opnemen hoef je mij echt niet te vertellen. Gelukkig bestaat mijn vriendenkring alleen uit dat soort mensen
En denk je nu echt dat ik het risico loop om van een aantal dronken boeren op straat klappen te incasseren, omdat ik er van uit ga dat er ook mensen zijn die wel met me sympathiseren? Dat is wel erg naief gedacht. Zo werkt het in de echte wereld helaas niet....

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 10:31
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Als ik een homo zie lopen is dat het nawijzen niet waard.
Dan blijf je soms wijzen, word je zo moe van.
Volgens mij zie ik het ook meer dan de helft van de tijd niet hoor.
Toen ik nog niet wist dat ADHD en Bertbart homo waren(door hun replies) had ik het niet gezien aan hun foto's.(niet van "Ow, die is homo, dat zie je gelijk!"
Maar een jongen bij mij op school is homo(naja wel meer, maar die ken ik niet persoonlijk) en die heeft me verteld dat hij het, als homo zijnde, wel kan zien of een jongen homo is of niet.(Ik heb gelijk ff gevraagd of ik volgens hem homo was of niet )

Maar als ik 2 homo's of lesbiennes klef zie doen is dat toch zeg maar heel ff(een ogenblik zeg maar) niet normaal(dus niet vreemd, maar ook niet normaal, ertussenin). Maar wijzen en naroepen is wel weer het andere uiterste.

Owja, en over potenrammers en mensen die dom naroepen enzo dat heeft toch gewoon te maken met je opvoeding(en ook waar je bent opgevoed), of gebrek aan opvoeding?
Oud 26-02-2003, 11:12
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Maar Ieme . . . jou wijzen ze niet na om het feit dat je homo bent, maar om het feit dat je kwijl bent

Maar ja persoonlijk vind ik niet veel het nawijzen waard (ik denk meestal ) . . . maar dit dus ook niet.
Er is toch nix bijzonders aan, of ben ik nou vreemd
Oud 26-02-2003, 12:19
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:

Er is toch nix bijzonders aan, of ben ik nou vreemd
Let's all point and laugh at Hidde!
Oud 26-02-2003, 12:47
Krez
Krez is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
wijzen is onbeleefd en dus meteen al negatief

btw hoe kun je homo's (in het algemeen) nou allemaal vinden?
t zijn gewoon mensen hoor, dr zitten klootzakken bij en lieverdjes
ok, ik zal niet meer wijzen

en de homo's die ik KEN zijn
sorry dat ik het verkeerde formuleerde, maar je snapt wat ik bedoel toch?
Oud 26-02-2003, 12:56
substantial
substantial is offline
Citaat:
feest schreef:
natuurlijk niet!
wat maakt het nou uit??
Mensen die je nawijzen zijn zelf vaak homoseksueel alleen geven ze het dan niet toe... zwak zwak zwak.
als iemand mij ook maar 1 keer aanwijst: "HOMOOO!!!!!!!"
Oud 28-02-2003, 18:55
Wilmy
Wilmy is offline
Nawijzen vind ik zwaar overdreven, dat zou ik bij niemand doen! Maar ik kan er niks aan doen, maar bij mij gaat het gewoon tegen mijn gevoelens in. Ik kan er zelfs niet lang naar kijken, omdat ik dan de kriebels krijg. Misschien denken jullie echt zo van, wat een ouderwets persoon. Maar ik accepteer ze wel, en bijv. ik zou er ook heus wel mee praten en mee om kunnen gaan. Maar als ik bijv. echt homo's zie zoenen, dan kijk ik echt een andere kant uit. Ik denk dat het ook komt, dat ik er niet zo heel veel mee te maken heb gehad, als je bijvoorbeeld in de stad opgroeit is dat lopende band, denk ik. Ik moet er gewoon heel erg aan wennen. En in mijn familie is het echt gewoon 'taboe', het kan niet, ja, je kunt zo zijn, maar dan moet je het zegmaar niet in de praktijk brengen. En, (vanwege mijn geloof) denk ik er ook zo over. Maar ik accepteer ze wel. (nogmaals benadrukt, voordat ik een heel leger mensen achter me aan krijg!!)
Oud 02-03-2003, 21:06
Ieme
Ieme is offline
Ik moet toch altijd een beetje kotsen van "Maar ik accepteer ze wel"....

Kun jij mij dan uitleggen waarom het tegen je geloof is? [kuch]naastenliefde[/kuch]

"Hallo, ik ben homo..... maar ik doe er al een hele poos niks meer aan."
"Oh, je bent hetero??!! Oh!..... maar ik accepteer je wel."
Oud 02-03-2003, 21:28
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef:

Maar als ik 2 homo's of lesbiennes klef zie doen is dat toch zeg maar heel ff(een ogenblik zeg maar) niet normaal(dus niet vreemd, maar ook niet normaal, ertussenin).
ik vind het heerlijk
Oud 04-03-2003, 14:18
Black Bird
Black Bird is offline
Ik doe echt mijn best om me er niets van aan te trekken maar ik vind het altijd ZO stom. En bekrompen. En onbeleefd. En..van alles.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:04
Ieme
Ieme is offline
Nou ja, dat mag. Alleen wanneer je dat dan openbaar moet ventileren is het nogal achterlijk.
Oud 05-03-2003, 20:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ADHD schreef:

En denk je nu echt dat ik het risico loop om van een aantal dronken boeren op straat klappen te incasseren, omdat ik er van uit ga dat er ook mensen zijn die wel met me sympathiseren? Dat is wel erg naief gedacht. Zo werkt het in de echte wereld helaas niet....
Nee maar je aanpassen op ongewenste momenten is leuk, trouwens de roll eyes zijn vrij overbodig aangezien ik je wel begrijp en ik geloof dat je mijn post ook bergrijpt.
Oud 06-03-2003, 11:20
*moonchild*
*moonchild* is offline
ik heb er geen problemen mee als er 2 mensen van het zelfde geslacht hand in hand lopen..
en dat nawijzen vind ik gewoon belachelijk.. waarom zouw jij wel met je vriend/vriendin hand in hand mogen lopen en zij niet omdat het toevallig van het zelfde geslacht is..
Oud 06-03-2003, 18:40
aansteker
aansteker is offline
Ik ben sterk tegen homo''s. Ik vind het niet normaal en accepteer het ook niet. Het is niet natuurlijk dat een man het met een andere man doet. Dan is er gewoon iets mis in je geest, zo heeft onze lieve heer het absoluut niet bedoelt.

Van mij zal jij zeker nooit respect krijgen. Ik hoop ook niet dat je ooit kinderen wil nemen want die hor je zelf te maken tenzij je lichaam een afwijzing hebt, in dit geval is het jou geest.
Ik snap ook best dat mensen je nawijzen want zoiemand als jij hoort niet in de maatschappij. Dit zal wel hard klinken allemaal en er zullen wel weer heel veel mensen het niet met me eens zijn.
Maar ik vind het juist raar dat de maatschappij zo makkelijk over het homoschap doet.

Ik wil nog 1 ding graag melden : Zoek hulp !

O en als iemand hier op wil reageren, graag wel goeie argumenten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:42
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
aansteker schreef:
Ik ben sterk tegen homo''s. Ik vind het niet normaal en accepteer het ook niet. Het is niet natuurlijk dat een man het met een andere man doet. Dan is er gewoon iets mis in je geest, zo heeft onze lieve heer het absoluut niet bedoelt.

Van mij zal jij zeker nooit respect krijgen. Ik hoop ook niet dat je ooit kinderen wil nemen want die hor je zelf te maken tenzij je lichaam een afwijzing hebt, in dit geval is het jou geest.
Ik snap ook best dat mensen je nawijzen want zoiemand als jij hoort niet in de maatschappij. Dit zal wel hard klinken allemaal en er zullen wel weer heel veel mensen het niet met me eens zijn.
Maar ik vind het juist raar dat de maatschappij zo makkelijk over het homoschap doet.

Ik wil nog 1 ding graag melden : Zoek hulp !

O en als iemand hier op wil reageren, graag wel goeie argumenten.
als je dit echt serieus meent, dan vind ik dat je zelf ook niet echt goede argumenten hebt.
omdat 'onzelieveheerdaarboven' het wil. jaja tuuuurlijk.
Oud 06-03-2003, 18:42
Crimson Death
Crimson Death is offline
Uhm, jezus hing ook aan een kruis, dat is ook niet echt sexueel des heren hoor
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:50
aansteker
aansteker is offline
Jij dat jij geen geloof hebt, kan ik niks aan doen.
Dat is omdat de mensen steeds minder om geloof geven
en graag een leven wil waar ze lekker alles kunnen doen en laten, en zich niet naar de regels van god hoeven te houden.
Maar zoiezo ik snap niet wat een man zoekt bij een andere man.

Dat is gewoon ziek. Ik zeg trouwens niet dat homo's gestoord zijn, ze hebben alleen en afwijking qua sex. Gelukkig ben ik lang niet de enigste die hier over denk, laten we nog zo lang mogelijk proberen de homo's uit onze maatschappij te houden.

OJa en meisjes van 13 jaar enzo die alles normaal vinden-FOCK OFF.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:51
aansteker
aansteker is offline
geloof is naar mijn mening 1 van de beste argumenten die je kan hebben maar goed dat zal u wel niet snappen .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:23
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
aansteker schreef:
geloof is naar mijn mening 1 van de beste argumenten die je kan hebben maar goed dat zal u wel niet snappen .
ja, een van de besten onder de argumenten
maar alle argumenten zijn gewoon slap, achterhaald en zooooooo two millenia ago...
Oud 06-03-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
Neej, geloof is een lastig argument, omdat er geen absoluutheid in bestaat. Een goed argument is het niet. Het bestaan van God is niet bewezen, maar er is ook nooit bewezen dat-ie níét bestaat, dus kun je zelf bepalen of je in 'm gelooft of niet.
In de bijbel staan trouwens wel wat dingetjes die anti-homo zijn, maar ongeveer net zo veel dingetjes die pro-homo zijn, en ook dingetjes die homoneutraal zijn (hm, klinkt als ph-neutraal), dus eigenlijk is geloof juist een verschrikkelijk slecht argument.
Conservativiteit, dat is meestal de reden, en ja, geloof in een God steunt conservativiteit. Zeker als je daar in gelooft omdat je ouders doen en het 'nu eenmaal zo is'.
edit: hiermee bedoel ik niet dat iedereen die gelooft, conservatief is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:41
aansteker
aansteker is offline
Tis heel simpel waarom HET geloof tegen homosexualiteit is, god maakte de man en de vrouw, en het lichaam is mooi op elkaar afgesteld, en dat durf je toch niet te beweren over man man, of vrouw vrouw, en voortplantig heb je zeker ook nog nooit gehoord ?

Maar wat verwacht je nou voor argumenten te horen, ik vind het gewoon walgelijk en ik vind het raar dat niet alle mensen hier zo over denken, ik vraag me ook af waarom je het uberhoud zo accepteren, waarom vind jij het normaal dan ?

Kijk als iemand graag homo wil zijn, zal ik diegene niet tegenhouden. Alleen moeten zulke mensen geen respect van mij verwacht van ik vind het heel smerig.

Tis heel simpel waarom we het tegenwoordig accepteren, mensen vinden alles goed, alles moet kunnen enzo enzo.
Zometeen word het nog normaal om na meerdere relaties te hebben, want ja mensen hebben toch ook behoeftes...

Deze maatschappij is nu al zeer verneukt, en elke seconde dwalen we steeds verder af omdat we alles maar accepteren en toelaten in onze gemeenschap. Maar doordat dit gebeurt komt er overe een tijd ook weer een haat tegen al deze mensen.
Mark My Words.

Sorry als er spelfouten inzitten ofzo, ben niet helemaal nuchter, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:42
aansteker
aansteker is offline
En wil nog ff toevoegen mijn ouders geloven niet, als je mij op straat ziet zal je nog eerder denken dat ik satanist ben, maar ik geloof gewoon door bepaalde dingen die ik heb meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:48
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
respecteren hoeft neit

accepteren wel

punt
Oud 07-03-2003, 02:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
a new nose schreef:

....de ultieme paradox ook nog gezien zijn geaardheid .
Pim is zo'n beetje de enige homo aan wie ik een hekel heb, kun je nagaan....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:08
Ieme
Ieme is offline
Het is amper de moeite waard, maar goed....
Citaat:
aansteker schreef:
Kijk als iemand graag homo wil zijn, zal ik diegene niet tegenhouden. Alleen moeten zulke mensen geen respect van mij verwacht van ik vind het heel smerig.
Ja, net alsof je er voor kiest om homo te zijn... Wees niet bang, ik zit heus niet te wachten op jouw respect.
Citaat:
Deze maatschappij is nu al zeer verneukt, en elke seconde dwalen we steeds verder af...
Ja daar ben ik het mee eens, alleen komt dat niet door het accepteren van homo's.
Citaat:
Mark My Words.
Liever niet.
Citaat:
Spelfouten? De tekst is amper leesbaar. Maar goed. De intelligentie droop er vanaf, dus het viel vast niemand op. Niet helemaal nuchter? Dat zegt alweer genoeg. Dank u.
Oud 07-03-2003, 12:44
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
aansteker schreef:
Jij dat jij geen geloof hebt, kan ik niks aan doen.
Dat is omdat de mensen steeds minder om geloof geven
en graag een leven wil waar ze lekker alles kunnen doen en laten, en zich niet naar de regels van god hoeven te houden.
Maar zoiezo ik snap niet wat een man zoekt bij een andere man.

Dat is gewoon ziek. Ik zeg trouwens niet dat homo's gestoord zijn, ze hebben alleen en afwijking qua sex. Gelukkig ben ik lang niet de enigste die hier over denk, laten we nog zo lang mogelijk proberen de homo's uit onze maatschappij te houden.

OJa en meisjes van 13 jaar enzo die alles normaal vinden-FOCK OFF.
Ik vind het nogal flauw om je opvattingen af te schuiven op een dogma. Daarnaast is het nogal bekrompen om de rest van je beargumentatie achterwege te laten omdat wij het toch niet begrijpen. Vervolgens ben jij niet degene die bepaalt wanneer iets ziek is en wanneer niet *TIP: 'ik vind' doet het daarentegen wel goed* en dat jij iets niet begrijpt betekend niet automatisch dat het een afwijking is. 'Fock off' is niet christelijk verantwoord.

Vind je het zelf ook niet erg stom om mensen met een afwijking uit de maatschappij te schoppen? Je hebt er geen idee van hoeveel ellende zulke opvattingen veroorzaken/veroorzaakt hebben. Dat jij die opvattingen hebt is geheel aan jou, maar doe in 's Hemelsnaam niet zo stompzinnig, lollypopje.

Naar mijn mening ben je een sociaal gestoord persoon. Ik ga je weggooien okee?
Oud 07-03-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
poep.
d'oh..weer zo'n figuur waarom staat het hebben van 'n geloof zo vaak analoog met intoleratie en 'n diep 'wij-vs-zij' gevoel?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:02
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
eXo schreef:
d'oh..weer zo'n figuur waarom staat het hebben van 'n geloof zo vaak analoog met intoleratie en 'n diep 'wij-vs-zij' gevoel?
Oud 07-03-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
Tis heel simpel waarom HET geloof tegen homosexualiteit is, god maakte de man en de vrouw, en het lichaam is mooi op elkaar afgesteld, en dat durf je toch niet te beweren over man man, of vrouw vrouw, en voortplantig heb je zeker ook nog nooit gehoord ?
misschien wilde God dan geen overbevolking en hoefde daarom niet iedereen zich voort te planten... man en man is ook mooi op elkaar afgestemd, lijkt precies evenzo met man en vrouw...
als God de mens schiep, schiep Hij de homo's net zo goed als de hetero's, dus wat is nu precies je punt?

en wat voor argumenten ik wil: goede
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 22:07
meisjekim
meisjekim is offline
euhm... Heel eigenlijk vind ik niet dat je iemand mag nawijzen, behalve als diegene een knalrode broek aan heeft met gele bolletjes erop en daarop een roze truitje met franjes aan de mouwtjes enzow en dan ook nog een knalpaarse gigantische hoed op heeft, zeker als diegene ook nog net op dat moment op zijn handen loopt. Maar verder ach.. Ik vind homo's eigenlijk juist wel heel erg schattig stiekum..
Oud 08-03-2003, 22:10
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
servatia schreef:
euhm... Heel eigenlijk vind ik niet dat je iemand mag nawijzen, behalve als diegene een knalrode broek aan heeft met gele bolletjes erop en daarop een roze truitje met franjes aan de mouwtjes enzow en dan ook nog een knalpaarse gigantische hoed op heeft, zeker als diegene ook nog net op dat moment op zijn handen loopt. Maar verder ach.. Ik vind homo's eigenlijk juist wel heel erg schattig stiekum..
liefjij meisje hier !

.marina
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 22:15
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Escapism schreef:
zoiets had ik bij de tandarts...
zegt ie zo: en verder goed blijven poetsen voor toekomstige vriendinnetjes en dan met een droge bek zeggen 'vriendjes' en hij stotteren eh ja ja dat kan ook natyuuurlijk

heerlijk
Ik vind het geweldig dat je dat durft zeggen BRAVO
Oud 09-03-2003, 00:07
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
liefjij meisje hier !

.marina

*bloost* Ja ik ben hier nu ook.. Ieme zei dat dat moest.. En het is ook eigenlijk best wel zwaar verslavend..
Oud 09-03-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
[..]

Deze maatschappij is nu al zeer verneukt, en elke seconde dwalen we steeds verder af omdat we alles maar accepteren en toelaten in onze gemeenschap. Maar doordat dit gebeurt komt er overe een tijd ook weer een haat tegen al deze mensen.
Mark My Words.

Ga op een afgezonderd eiland wonen wil je?

Lijkt mij wel een prettige vooruitgang voor deze 'maatschappij'.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 01:25
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Glow schreef:
Ga op een afgezonderd eiland wonen wil je?

Lijkt mij wel een prettige vooruitgang voor deze 'maatschappij'.
schattigheid alom
Oud 09-03-2003, 12:40
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
wijzen is onbeleefd en dus meteen al negatief

btw hoe kun je homo's (in het algemeen) nou allemaal vinden?
t zijn gewoon mensen hoor, dr zitten klootzakken bij en lieverdjes
precies, dan discrimineer je zelf net zo erg
Oud 09-03-2003, 12:51
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
aansteker schreef:

Vraagje: heb jij ervoor gekozen hetero te zijn?

Daarbij: ik vind het slachten van varkens ook smerig. Dat betekent toch niet dat een slachter geen respect verdiend?
Oud 09-03-2003, 12:52
Jules
Jules is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
precies, dan discrimineer je zelf net zo erg
Maar positief discrimineren is niet erg
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:54
Firefly
Firefly is offline
Ieme is de moeite van het nawijzen waard.

Maar niet omdat hij homo is.
Reageren

Regels voor berichten