Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
smashing pumpkins ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kent niemand hier Your Shameful Heaven van My Dying Bride???? Geweldig viool into met veel kippenvel.....aahhhhhh Opera IX: Congressus Cum Daemone (the Black Opera) Verder vele nummers van Tori Amos...
|
Troggs- Louie Louie
Public Image- Public Image Led Zeppelin- Whole Lotta Love/ Dazed & Confused Jimi Hendrix- Magic Carpet ride Buffalo Springfield- Something happening here Bob Dylan - Hurricane Röyksopp- Easy Chuck Berry- Johnny B. Goode David Bowie- Golden Years Jacksons- Shake your body down to the ground Jefferson Airplane- Volunteers Norman Greenbaum- Spirit in the Sky Texas- Black Eyed Boy Yardbirds- Over Under Sideways Down ennnnneeeee ...............natuurlijk Rolling Stones- Paint it Black
|
Meters- Handclapping song
Reflections- Supremes Jimi Hendrix- Cross Town Traffic Cream - Crossroads Del Shannon- Runaway Flamingo's - I Only Have Eyes For You Blood, Sweat & Tears- Spinning Wheel Lovin' Spoonfull- Summer in the City
|
![]() |
En nu we het toch over intro's van drummers hebben:
Honky Tonk Woman van de Stones heeft ook een geweldig intro (al zullen gitaarpuristen beweren dat Satisfaction een nog herkenbaarder intro heeft) en de klap op de snaredrum, gevolgd door de zeer herkenbare sound van Like A Rolling Stone van Bob Dylan vind ik ook zeer geslaagd. The Hurricane van Dylan, zoals hierboven genoemd, vind ik juist weer behoorlijk rommelig beginnen. Wel een mooi nummer, maar niet bepaald een wonderschoon intro. |
![]() |
|
![]() |
Mortician - hacked up for barbecue vergeten jullie!
2,5 minuut panisch gegil van een vrouw achterna gezeten door man met kettingzaag. Nile heeft er een heleboel. En natuurlijk: darkane - calamitas.
|
|