![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Maareh, back on topic, heb ik eigenlijk niet echt iets te melden, met m'n 23 jaar heb ik 'het' nog niet gedaan. (enneh, met een vrouw zal dat binnenkort ook vrij zeker niet gebeuren, verder trekt anale sex -of sowieso iets buiten de context van liefde- me ook niet, dusseh...) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn eerste keer moet nog komen (lijtk er niet op dat het zseer snel gaat worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders weten het ook niet... die zouden me zowat in een gekkenhuis stoppen als ze dit wisten (en ook ngo is dat het zonder condoom was). Nu ben k wel blij dat ik het al gedaan heb en vind het ook altijd weer leuk om het te doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jesus Christ Superstakker! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet nog dat ik blij was dat ik het ook gedaan had. Wat eigenlijk belachelijk was: boeiuh wat anderen doen/hebben gedaan. Het was heerlijk voor een 1e keer, al zag ik uit naar de volgende keren. Dat het wat vertrouwder was, soepeler zou gaan, je er meer van kon genieten, zonder gespannen te zijn, enz... Maargoed: heerlijk gevoel, nog nooit zo lang met zo'n grote grijns op me smoel rondgelopen. Ik had gedacht dat mensen het aan me zouden merken, maar dat was niet zo. Het had me trouwens niet kunnen schelen: of ze het nou wel of niet hadden gemerkt...
||
![]() |
Citaat:
![]() ook dacht ik dat ik mij had laten ontmaagden door een vriendje, een betrouwbaar lief persoon, maar helaas, pindakaas. soms zit het mee en soms zit het tegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||