Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Als jij een mening die iemand ventileert als wijs proberen te zijn beschouwd, is dat jouw fout, niet de mijne" zie boven dus. Citaat:
voorbeeld. "vroeger waren ze wel ok, maar als geld voor muziek gaat is er iets mis. En dan nu zo hard roepen dat het weer hard gaat en een paar 'coole' bands opnoemen om fans terug te winnen? fuckhun." eh.. wat een bullshit. Alsof metallica fans wil terugwinnen door bands al meshuggah op te noemen..?
||
Citaat:
En ja, metallica heeft een hoop fans verloren met al die rechtzaken, en met 'load' en 'reload'. Daarom krijg ik het idee dat ze denken: 'he fuck, we moeten wel even laten zien dat we nog affiniteit met de metalscene hebben, en dus moeten we ff wat coole bandjes op gaan noemen die nu hip zijn.'. Terwijl iedereen weet dat ze nooit zoiets kunnen maken, lars is daar een te matige drummer voor en james zie ik nog niet zo hard schreeuwen. En overigens: dit is een mening, geen feitenoordeel van mij.
||
Citaat:
- Ride the lightning - Master Of Puppets - And Justice For all vergeet u deze uberalbums niet. lars is een matige drummer? ...... ![]() oja en duidelijk antwoorden, jij bent ook niet echt degene die zoiets dacht ik zo, dus werk er zelf ook aan en ja ik heb geen zin in een discussie op t moment
||
Citaat:
En die albums zijn wel goed, maar lars is een matige drummer, dat heeft james hetfield zelfs gezegd, ik zal die link zo opzoeken.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
conclusie: je bent gewoon vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
metallica mag ook wel eens centjes binnenhalen. en wacht gewoon die plaat af. dat lars een keer 'meshuggah' heeft geboerd betekent nog niet meteen dat ze de popie jopie uit gaan hangen met een nu-metal plaatje. we zien wel of ze het nog kunnen in de studio. want ik dacht dat we bands beoordelen op de muziek of niet, kerel? |
![]() |
|
![]() |
Wat zeuren jullie nu over die drummer? Die drummer slaat geweldig goed op z'n stelleke. Tenminste dat vind ik. Ik vooral op S&M vind ik 'm echt super. Techniek vast niet goed. Maar 't klinkt super. Net zoals bij Kiss die drummer ook geweldig goed is live. En 't boeit me niks of ze nu eigelijk slecht zijn. 't klinkt gewoon goed
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW, ik wacht gewoon tot het album uit komt. Ik vond dat Load en Reload wel een paar lekkere nummers hadden en commerciel kan mij überhaupt geen reet schelen. Als et goede muziek is koop ik het, voor mijn part staat er met koeieletters Nike° ofzo op de voorkant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die albums waren geniaal maar dat is een tijd geleden en een feit is dat het nieuwe album lang niet in de buurt zal komen van deze albums. |
![]() |
|
ach, mensen moeten gewoon hun smoel houden, die platen hebben gewoon nostalgische waarde. Als ze weer een plaat in de masters stijl zouden doen dan zal het lang niet zoveel impact hebben als bijna 20 jaar geleden. Ik hoop dat ze iets doen wat we nog niet van ze gehoord hebben en wat enigszins heavy is.
||
![]() |
Citaat:
haha nieuwe cd kan niet beter zijn als de eerste cd's van die gasten. niet mogelijk. wel stoer al dat schelden op i-net. als ik je zag zou je amper een woord zeggen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fear Factory & K3 Carn | 8 | 30-07-2005 08:54 | |
Muziek |
Metallica 21 juni 2004 in Amsterdam Arena Megadeth | 439 | 08-07-2004 21:34 | |