Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 17:56
diane
diane is offline
Dat zeggen ermer dan zal ik toch maar eens over andere opties na denken dan pillen
Oud 05-03-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
diane schreef:
Dat zeggen ermer dan zal ik toch maar eens over andere opties na denken dan pillen
Hulp zoeken, lijkt me een goede alternatieve optie.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:58
diane
diane is offline
leonoor ik denk niet dat ik daarmee nog vooruit ga bezorgt anderen alleen maar meer last
Oud 05-03-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
diane schreef:
leonoor ik denk niet dat ik daarmee nog vooruit ga bezorgt anderen alleen maar meer last
diane, ik weet bijna zeker dat je daar mee vooruit gaat, misschien niet meteen, maar op de lange termijn wel. En ik weet ook zeker dat je met zm meer mensen last bezorgd dan met hulp zoeken. Er zijn ook mensen die hun werk hebben gemaakt van het verlenen van hulp aan andere mensen, die zijn er voor en doen het graag.

(Jezelf omlaag praten schiet ook niemand iets mee op btw, jij zelf nog het minst. Als je om te beginnen eens probeert om daar mee te stoppen, maakt vaak al een hele boel uit, al geloof je dat nu misschien niet.)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:04
diane
diane is offline
wanneer ik weer normaal kan denken zal ik het proberen
Oud 05-03-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
diane schreef:
wanneer ik weer normaal kan denken zal ik het proberen
Sarcasme helpt je niks verder, maar goed. Je moet doen wat jou goed lijkt, het is immers jouw leven. Wat ik net zei, zijn slechts een aantal van mijn ervaringen, voor jou lijken die misschien onzinnig, maar ik geloof dat dat wel mee valt. Hopelijk zie je (op tijd) een keer in dat je met jezelf de grond in praten, sarcastisch doen tegen mensen en dingen als zm-pogingen weinig op schiet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:11
diane
diane is offline
t zal bets maar hulp heb ik al zo lang donderdga 13 maart wordt ik 18 en kan nog niet eens alles zelf dats zo vaag.
Tis niet lullig tegen jou bedoelt ofzo en ik wil je opmerkingen ook niet negeren maar tis zo ingewikkelt allemaal op dit moment
Oud 05-03-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
diane schreef:
t zal bets maar hulp heb ik al zo lang donderdga 13 maart wordt ik 18 en kan nog niet eens alles zelf dats zo vaag.
Tis niet lullig tegen jou bedoelt ofzo en ik wil je opmerkingen ook niet negeren maar tis zo ingewikkelt allemaal op dit moment
't leven is nu eenmaal niet eenvoudig, maar dat iets ingewikkeld is hoeft niet meteen te betekenen dat het helemaal verkeerd is of wat dan ook. En wat kan je nog niet zelf dat erg is op je 18e? Heb je wel de goede hulp? Ik weet niet of je al heel lang (en ook niet wat 'lang' is) dezelfde hulp hebt? Maar misschien is die hulp niet De Hulp voor jou ofzo. Kan ook nog. En uiteindelijk moet je het zelf doen, anderen kunnen je helpen, maar ze kunnen je niet 'genezen', dat moet jezelf doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:29
rare kwast
rare kwast is offline
(ik hoop dat je dat begrijpt dat ik deze post aanpas, zo niet, mail me dan ff of stuur me een pm oid)

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
gothicje schreef:

heel veel sterkte en als je wilt praten, je kan me zeker mailen
tnx... lief van je! waardeer ik zeer... misschien doe ik het wel... ik zie nog wel ff okay?! xxxxx
Reageren

Regels voor berichten