met mijn huidige vriend;
we waren samen uit en nog met mijn vriendinnen. op een gegeven moment ging hij even naar de kroeg ernaast. ik vond het goed. Vond ik in die tijd heel wat van mezelf, ik was bij me ex namelijk heel wantrouwend en jaloers. Hij mocht gaan, ik had geen goed gevoel. kwam ik daar zat hij daar op een barkruk met een pakkie sigaretten en een peuk in ze bek!
terwijl hij nooit rookt en weet dat ik daar een scheithekel aan heb en dat gewoon niet wil.! (wat jullie daarvan vinden maakt me niet uit maar hij wist t) ik heel kwaad 'wat is dat in je hand!'
hij met een arrogant hoofd 'eentje is toch niet erg?' en neemt zon een heissie. ik ben nog nooit zo gekwetst geweest.
voor mij is dat iets heel ergs, ik wil geen rokende vriend, hij wist dat, afspraak was dat hij niet zou roken, en dan zo arro gewoon wél doen. ook knallende ruzie gehad.....
maar goed, nooit meer gedaan, in mijn bijzijn tenminste.......
verder een toprelatie hoor, schat van een jongen die alles voor me over heeft, maar toen moest ik wel even nadenken over 'vertrouwen in een relatie' omdat er natuurlijk eerder gezegd was 'schat, ik zal niet meer roken, vertrouw me maar''
tja ....