Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 15:54
Die Happy
Die Happy is offline
eigenwijs, geen zelfdisipline,chaotisch, slordig, flapuit...ik heb op veel dingen commentaar terwijl ik weet dat ik het zelf ook niet altijd even goed doe...vooral door dat eigenwijze en de sloridigheid heb ik nogal eens ruzie met m'n pa...en doordat ik een flapuit ben en altijd zeg wat ik denk komt er soms ook wel eens ruzie van met vriendinnen
Oud 28-02-2003, 19:37
rodina
rodina is offline
kheb geen discipline.
ik weet altijd alles beter.
en kheb vaak snel mn oordeel klaar.
Oud 28-02-2003, 19:38
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Die Happy schreef:
eigenwijs, geen zelfdisipline,chaotisch, slordig, flapuit...ik heb op veel dingen commentaar terwijl ik weet dat ik het zelf ook niet altijd even goed doe.
oe
dat heb ik ook.
En echt geen zelf discipline.
Oud 28-02-2003, 19:55
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
spunky schreef:
1. Ik ben ontzettend streng voor mezelf.
En dat resulteert in nooit tevreden zijn met wat ik gedaan/gemaakt heb, en altijd mezelf overal de schuld van geven. Ik krijg dan ook het gevoel dat ik altijd degene ben die bij anderen voor problemen zorgt.
Ik ben soms ook best wel onzeker en trek me soms teveel aan van wat anderen over me zeggen.
Ik ben ook veel te rustig/stil vind ik zelf. Ben ook wel teruggetrokken waardoor ik niet zo gauw vrienden maak.
Ben ook soms errug vergeetachtig. Als ik bv net iets ergens heb neergelegd weet ik soms na 5 min. al niet meer waar ik het heb gelaten of ik heb t in mn hand wat ik een keer had. Echt maf maar ja is soms zwaar irritant. Krijg daardoor altijd ontzettend op mn kop van mn moeder.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:23
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Laïs schreef:
oe
dat heb ik ook.
En echt geen zelf discipline.
oew eindelijk iemand die iest met me gemeen heeft *ligt op haar knieen van blijdschap* ..maar ooit echt probleme mee dan?
Oud 02-03-2003, 15:59
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik ben supereigenwijs, geef niet snel toe, best wel kritisch en soms te eerlijk (khou niet van liegen). Discussies kunnen soms echt veranderen in katten omdat ik vast bijt. (mijn moeder haat juist discussieren dus heb al al ruzie met dr omdat ze niet wil discussiere )
En soms ben ik gewoon te eerlijk tegenover mensen van wat ik denk wat soms ook wel beetje problemen brengt.
whahaha, okeej, hier een trieste actie: Wat een typische Ram ben je dan

Lieke heeft ook een boekje over dr sterrenbeeld gelezen hoor..

Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 17:28
sascha-gurlie
sascha-gurlie is offline
Jah ik flap er alles uit wat in me op komt, en soms zijn dat van die dingen als: ik mag jou niet. En dan word men wel boos jah.
Oud 02-03-2003, 17:34
Firefly
Firefly is offline
Ik ben te chaotisch en te bang om fouten te maken. Doordat ik chaotisch ben lopen veel dingen in de soep. Dat is niet fijn voor mij, maar ook soms niet voor anderen. Ik wil graag wat meer orde. Ik ben te bang om fouten te maken, daarom houd ik soms gewoon mijn mond. Bang dat ik niet leuk genoeg ben ofzo. Soms ben ik heel zelfverzekerd, soms totaal niet. Dat irriteert me ook.
Oud 02-03-2003, 17:51
WishfulDreaming
Citaat:
Firefly schreef:
Ik ben te chaotisch en te bang om fouten te maken. Doordat ik chaotisch ben lopen veel dingen in de soep. Dat is niet fijn voor mij, maar ook soms niet voor anderen. Ik wil graag wat meer orde. Ik ben te bang om fouten te maken, daarom houd ik soms gewoon mijn mond. Bang dat ik niet leuk genoeg ben ofzo. Soms ben ik heel zelfverzekerd, soms totaal niet. Dat irriteert me ook.
en dit zou ik gezegd kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 17:57
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
en dit zou ik gezegd kunnen hebben
oeh, dan ben ik zeker geen echte leeuw
Oud 02-03-2003, 18:01
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ik maak overal een bende van, en maak dingen vaak half af. Ik ben behoorlijk lichtgeraakt, en als ik boos ben, ben ik ook goed boos. Als iemand mij beledigt, beledig ik hem terug, totdat ie geen pap meer kan zeggen, en dat goedmaken een behoorlijke inslag op diegene zn eergevoel is. Beetje heetgeblakerd dus. Bovendien, te onzeker, mn ouders betalen mn rijbewijs, alleen ik doe er niets aan, omdat ik ze niet teleur wil stellen (nu worden ze juist boos). ik ga moeilijke situaties het liefst gewoon uit de weg.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:16
Verwijderd
Ja erg vaak
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:32
El Kim
El Kim is offline
Of mijn karakter me wel eens in de problemen brengt..

nogal! Ik heb nogal ene grote mond en flap er van alles uit waarvan ik achteraf denk: dit had ik beter niet kunnen zeggen Ik weet dat ik er mensen mee kwets, maar elke x gebeurt het weer... met name als ik vind dat iemand dom doet willen er bij mij HEEL lullige opmerkingen uitkomen
Oud 02-03-2003, 18:54
WishfulDreaming
Citaat:
Firefly schreef:
oeh, dan ben ik zeker geen echte leeuw
Ik ben in sommige dingen helemaal geen ram
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:06
PlasTuut
PlasTuut is offline
ik ben iemand die graag der zin wil hebben, als ik ergens voor sta draaf ik soms iets te ver door, zo ook bij discussies....
vaak wil ik dingen perfect hebben, daardoor maak ik mezelf erg onzeker, want wanneer 1 klein dingetje fout is/gaat voel ik me al kut. Ook twijfel ik heel vaak aan mezelf en anderen....of mensen iets wel echt menen wat ze zeggen..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:22
Muizzz
Muizzz is offline
ik ben te lui.
En dat brengt mij soms wel ens in de problemen ja.
Oud 02-03-2003, 19:39
Verwijderd
Mijn stomme karakter trekjes?

Om te beginnen ben ik altijd alles kwijt.. ALLES! dat is zwaar frustrerend.. vooral als je een blaadje moet hebben voor je tentamen of zo... maar ik heb het geluk om een moeder te hebben die alles weer vind.. joepie..

Ik zie altijd twee kanten van het verhaal.. ik denk niet alleen aan mezelf bij een ruzie ofzo.. maar ook aan hoe die ander denkt.. das op zich niet zo erg.. maar kan wel irritant zijn.. als iemand dan aan me vraagt of ik dat nou kan begrijpen dat.. bla bla.. dan heb ik zoiets van, ja, eignelijk wel... maar ja.. en ik ben dan ook barslecht in debatteren/ discussieren ed.. beetje jammer.. waarom is dat nou zoveel % voor je examen.. gemene school mensen..

dr was nog iets..
Ik heb vaak de neiging om mensen te snel te geloven... ben niet naief ofzo.. maar op de een of andere manier geloof ik in deze achterlijke wereld nog steeds in het goede van mensen.. dat zal me nog wel eens in de problemen werken

dr was nog iets anders.. maar ik ben het kwijt (toch wel) nou ja.. als ik er op kom laat ik het weten
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
koemeeltje schreef:
- Ik ben 'te' aardig...ik heb vaak TE veel vertrouwen in mensen waardoor ik dus bijna altijd iedereen te hulp sta en vaak vertrouw ik mensen veel te snel, ik heb ook al vaak gehad dat ik daardoor dus sommige 'vervelende mensen' verkeerd had ingeschat.. kweetniej hoe k het uit moet leggen maar vaak vind ik dit een negatieve eigenschap...
-Ben veel te onzeker, ik denk altijd na over hoe anderen over mij denken
ja zo ben ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:39
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik is chaoot. En kan daarom bijna niks plannen, het lukt me gewoon niet. Zelfs als ik agenda, kladblok, scheurkalender en koelkastplakbriefjes gebruik vallen er nog gaten. En mijn vrienden zijn er de klos van. Moet ik weer iets verzinnen om mijn afspraak af te zeggen of soms vergeet ik hem zelfs.
Oud 04-03-2003, 15:51
feline
feline is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Mijn moeder haat juist discussieren dus heb al al ruzie met dr omdat ze niet wil discussiere .
Haha, erg herkenbaar. Ik houd van discussieren, ongeveer bij alles, dus het hoeft niet echt een conflict te zijn. Het probleem is dat, meestal de wat onzekere mensen, denken/voelen dat ik ze aanval, terwijl ik het dan helemaa niet zo bedoel.
Oud 04-03-2003, 16:03
Wilmy
Wilmy is offline
Ik ben driftig, daardoor maak ik snel ruzie, en ben eigenwijs, dus maak niet snel goed. Aiaiai! Das slecht!! Ik ben slordig, kamer vaak een bende, en vergeetachtig, vergeet dingen in te leveren. Stel alles uit, alles op laatste moment dus. Ben eerst verlegen en daarna bijdehand als ik iemand ken, dus mensen schrikken nog al eens! Dat was het wel zo ongeveer denk ik!!
Oud 04-03-2003, 16:07
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
af en toe ben ik wel eens boos om iets, en dan ben ik meteen boos tegen alles, dus als iemand dan iets tegen me zegt kan ik heel vervelend reageren, terwijl iemand dus helemaal niks fout heeft gedaan, dat is wel vervelend.
ik luister soms wel eens niet als iemand iets verteld, zodat iemand nog eens alles moet herhalen, omdat ik gewoon geen zin heb om te luisteren.
verder zeg ik soms iets zonder dan aan de geovlgen te denken, waardoor ik vaak dingen terug moet nemen of mezelf tegenspreek.
valt nog bes wel mee toch?
Oud 04-03-2003, 16:09
Kastanje
Kastanje is offline
Mmmh

Ik flap altijd alles eruit wat ik denk... en ik ben eigenwijs..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:40
Verwijderd
jah ben adrenaline junkie, 3 jaar geleden ofzo deed ik veel aan grootschalige winkeldiefstal met een soort bende van me, deed het echt alleen om de kick en om het geld. Ben er niet trots om ofzo, maar dat was gewoon de grootste kick van alles, en ik vind adrenaline echt het gruwelijkste wat er is.

Had ook een tijd dat ik vaak vocht op school, niet dat ik agressief ben ofzo, maar als mensen ruzie maakte ging ik er snel op in.

Tegenwoordig is het meer snachts bij beveiligde instilaties,gebouwen etc naar binnen sluipen, waar ook bewaking enzo aanwezig is.

Tot nu toe ben ik nog nooit gepakt, ik ben wel meer dan 20x op het randje geweest, vooral bij de winkeldiefstal, ook ben ik een keer achtervolgd door 5 security personeel, kijk ik zeg dit niet om op te scheppen maar het gevoel van adrenaline is dan gewoon ONMEETBAAR.

Me hele lichaam gaat dan op 'automatic pilot mode' en ik sprint echt letterlijk trams eruit (woon in a'dam) een x moest ik over de trambaan rennen, en ik sprong steeds over 3 meter lange gaten, rende door allemaal verkeer heen, door mensen heen, achterom kijken, nogsteeds daar, zijstraat in, winkeltje in, jas omdraaien met witte kant ipv zwarte kant naar buiten, muts op, schooltas onder me jas ana de voorkant, naar buiten lopen, liep letterlijk langs die security gast.

Sorry dat ik zoveel lul, ben ook stoned, maar IK VIND ADRENALINE GEWOON HET ALLER VETSTE, ik ben echt verslaafd, ik probeer alles zo gevaarlijk mogelijk te doen, ik wil alleen maar actie en avontuur.

Ik ben nog nooit gepakt, hopelijk word ik dat ook nooit, het lijkt er op dat als ik vol zit met adrenaline dat ik gewon 300% sneller en slimmer denk dat alle andere mensen, ik kom gewoon altijd door slimheid, snelheid en stamina overal vanaf.

Het gevoel van ontsnapping is dan ook heel fijn, gewoon het gevoel dat je ze slimmer af was. Maar zelfs bij de achtervolgingen was het alsnog spannend. Als je als net 15 jarig jongetje samen met je vrienden een Gforce2 GTS ter waarde van 600 gulden steelt (ja die was toen nieuw ja) dan voel je je echt oppermachtig.

Ik steel ook niet meer omdat ik weet dat het fout is, en iik zou het ook nooit meer doen, maar ik kijk gewoon terug op die dagen, en eigenlijk wist ik wel dat het fout was maar ik kon nergens meer mn adrenaline vandaan krijgen, alles vind ik gewoon saai wat niet ultra spannend is.

Over op beveiligde plekken insluipen ga ik hier niks vertellen, want misschien kom ik dan echt in de problemen

Snapt iemand hoe ik me voel? heeft iemand dat ook ?

Ik doe trouwens al bijna 3 jaar ninjutsu/ninpo bujitsu en ik ben net begonnen met thaiboxen en kickboxen, dat is ook voor mij een vorm van adrenaline/agressie afrekening, vooral bij het sparren/vechten.

`dmtdmt

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 01:51.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 08:37
strafcorner
strafcorner is offline
zoek hulp
Oud 05-03-2003, 08:42
strafcorner
strafcorner is offline
ik schijn in eerste instansie over te komen als een enorme arrogante lul (hoor ik van veel huidige vrienden).

verder ben ik heel erg eigenwijs/skeptisch en zit ik vol met sarcasme en dat zijn eigenschappen die toch maar vrij weinig mensen begrijpen/waarderen.
Oud 05-03-2003, 09:18
Hukkie
Hukkie is offline
Ik stel alles uit, dat is niet heel best voor de schoolresultaten maar ik ben te lui om er wat aan te doen. Ik ben heel positief ingesteld, maar dat zorgt er vaak ook voor dat ik er te snel van uit ga dat alles wel goed komt.
Ik ben koppig en geef niet graag mn ongelijk toe, maar gelukkig heb ik niet meer zo'n plaat voor mn kop als een jaar geleden.
Ik kan me teveel hechten aan mensen die ik echt graag mag. Ik ga graag discussies aan, maar ik wordt er wel moe van als ik dingen moet uitleggen die overduidelijk zijn.
Verder erger ik me vaak aan mensen die iets niet weten als ik het wel weet "Oh Jezus, dat wéét je toch?!" *omg dat is wel heel arro*
Oud 05-03-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef:
Mijn stomme karakter trekjes?

Om te beginnen ben ik altijd alles kwijt.. ALLES! dat is zwaar frustrerend.. vooral als je een blaadje moet hebben voor je tentamen of zo... maar ik heb het geluk om een moeder te hebben die alles weer vind.. joepie..

Ik zie altijd twee kanten van het verhaal.. ik denk niet alleen aan mezelf bij een ruzie ofzo.. maar ook aan hoe die ander denkt.. das op zich niet zo erg.. maar kan wel irritant zijn.. als iemand dan aan me vraagt of ik dat nou kan begrijpen dat.. bla bla.. dan heb ik zoiets van, ja, eignelijk wel... maar ja.. en ik ben dan ook barslecht in debatteren/ discussieren ed.. beetje jammer.. waarom is dat nou zoveel % voor je examen.. gemene school mensen..

dr was nog iets..
Ik heb vaak de neiging om mensen te snel te geloven... ben niet naief ofzo.. maar op de een of andere manier geloof ik in deze achterlijke wereld nog steeds in het goede van mensen.. dat zal me nog wel eens in de problemen werken

dr was nog iets anders.. maar ik ben het kwijt (toch wel) nou ja.. als ik er op kom laat ik het weten
Ja ik wist het weer... ik doe altijd vrolijk.. ten minste.. opgewekt ofzo... maar in de werkelijkheid ben ik niet echt altijd vrolijk... Sommigen denken dan ook dat ik me overal wel doorheen sla... dat is wel irritant.. en als ik dan zeg hoe het echt met me gaat.. kijken ze me raar aan..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:53
Verwijderd
Neu niet echt ik ben best lief.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:02
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef:
Neu niet echt ik ben best lief.
nee flege

[ontopic]
ik ben lui
en snel bang. ik durf leraren geen cijfers te vragen omdat ze misschien laag zijn. ik durf geen hulp te vragen als ik achterloop omdat ik bang ben dat ze me daarop aanspreken. ik doe liever of het me niets uitmaakt. wanneer ik ruzie heb ga ik die persoon liever uit de weg dan het ooit goed te maken. ik ben een laffaard. ha
en chaotisch. ik -denk- dat ik zondag emt iemand heb afgesproken. weet niet meer met wie. weet vaak niet of ik nou wel of niet moet werken.
zo was ik eerst op vakantie toen ik zei dat ik kon werken.
heel vervelend en lastig.
en kan best verlegen zijn.
Reageren

Regels voor berichten