Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Niet van Lifestyle, wel van Onzin..
Ik heb Pink Lemonade*, IEYOr, Nighttime Bird en nog een aantal mensen op een onzin-meeting in R'dam gemeet.. Geloof ik. En nog een aantal die ik toevallig tegenkwam op Pinkpop. Ik zie bij concerten enz. wel vaker forummers lopen, maar ik ben niet al te spontaan, dus ik zeg nooit iets. |
![]() |
|
![]() |
mjah zoveel
![]() ![]() ![]() ![]() ben wel es in een ver forum verleden naar 2 kantine meetings geweest... verder kom ik in A'dam altijd wel iemand tegen ![]() ![]() ![]() 't vreemde is dat als je zo iemand ziet, dat je de hele tijd denkt, waar ken ik diegene nou van?? en dan blijk je diegene helemaal niet te kennen.. ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 13:02. |
![]() |
|
Zit nog niet zo lang hier op het forum dus ben nog nooit naar een meeting geweest...
Als je ze voor t forum al kende telt t zeker niet ? nou ja.. dying bride was op de basisschool me beste vriendinnetje en nu is Cytherea dat al weer 4 jaar ![]() Lara (weet der forumnaam niet) en aepie heb ik wellis in magni gezien.. |
![]() |
|
ik heb wel forummers ontmoet
op concertjes, op lowlands en meetingen alleen de meetingen waren te groot voor dit topic ![]() ![]() want allll die namen
|
Verwijderd
|
toch maar een poging:
raaah, paco de taco, osiris, harrie84, ook harrie, harrie the 5th, mortischa, glow, ]{ing, twizted, roxy, prophet, -(hed)-, birthmark, arjanist, cemetary slut, muckymouse, vork, jnieuwelaar, otherside, danique, iemow-kor, a new nose, herojuana, se, lammuh_eikol, mcmotion, powereric5000, shadow x, stp, miss quasy, testement en nog veel meer maar nu heb ik geen zin meer... |
![]() |
|
Drama-Hylke
Cem.slut-Maartje Explodingboy-Olga Ninnoc- Renee Strafccorner-Jaap Mortischa-Aisa RHCP-Melvin Antartica-Lara Dying Bride-Kelly Chaos-Mark Punkrockbastard=Joey Punkbastard-Marijn RubySoho-Tara Black Sugar_Iris Paranoide_Masja Adrenalide-Marge Shah of Blah-Lester Punkmetal-lo-Louise Waaromniet?-michiel Autodropje-Laura Tampert Epd (hij ging net weg, in een flits gezien) Miss quasi-gwen Original Misfit-Darcy Anal Avenger-Bogdan Eelke (weet zn nick niet) Jefry(weet zn nick niet) Eightballgod-Ruben punk mae Maantje tuurt(mn zuje ![]() Nanaki (dirk) Fallen tear-Rosien(heel snel op lowlands) The profhet-Roelof Daantje Enid-Juith Er zijn er vast meer, die ik nu niet bedenken kan. Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 19:19. |
![]() |
|
Sooz
Mennuz STP Cem. Slut Sadistic sacred whore Mortischa Punk-Metal-Lo en nog wel meer I think.. oohja.. Lester natuurlijk! maar die kon ik weer via een omweg. Maar veel van dat lijstje ook via ander medium dan dit forum ontmoet. maargoe gewoon a.s. zaterdag naar de Lifestyle meeting komen. Dan heb je er gelijk een bult mensen bij!
Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 19:10. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al best veel forummers in het echt gezien. Olgje (Exploding boy) durfde ik nooit aan te spreken op meetings, (ik durfde nooit iemand aan te spreken op meetings) maar sinds lowlands vorig jaar zijn we dikke vriendjes. Dan maartje (cemslutje natuurlijk), die ken ik al een behoorlijk tijdje. Ik weet niet meer hoe het gekomen is. Ik ga tegenwoordig wekelijks uit met EPD, en dagelijks hang ik rond met aepie. Ik zie original misfit en zijn vriendin vaak op feestjes, (gister trouwens nog, maar ik heb hem maar niet gestoord om hoi te zeggen)
en natuurlijk antartica dat is m'n ex en tevens beste vriendin ooit ![]() En er zijn nog wel meer mensen die ik graag zou ontmoeten. (waaronder rutger ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #111 Abzg | 500 | 11-08-2010 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Wie slaat zn vriendin wel eens? Hulk | 101 | 08-07-2009 18:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic#51 Stefanie | 484 | 23-02-2006 22:38 | |
De Kantine |
Weet jouw omgeving dat je regelmatig op dit forum te vinden bent? Schranktür | 110 | 03-04-2005 17:18 | |
De Kantine |
Meet jij? Briseïs | 185 | 21-10-2004 20:40 | |
De Kantine |
En welke forummmers... Verwijderd | 74 | 17-04-2002 16:35 |