Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik bedoelde gewoon, emo is nie alleen maar huilen, is ook harde kant van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu noem ik de uber bekende. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou niet naast hem wakker willen worden.. Maar goed ![]()
|
Sorrie hoor, maar ik vind het hele 'emo' gedoe een beetje vaag. Ik vind de get up kids wel goed (ik heb iedergeval een CD die ik meer dan 1 keer heb gedraaid) en sunny day real estate ken ik ook. Maar wanneer is iets nou emo en wanneer niet.
Ik ken ook zat bandjes die rock muziek maken en hele gevoelige teksten hebben, maar dat word dan niet gezien als Emo. Om maar effe een dom voorbeeld te noemen... De Foo Fighters (want die vind ik goed). Leg me aub het verschil uit!
|
Ligt het alleen daaraan? De Foos hebben anders ook wel teksten die niet echt vrolijk zijn hoor. Radiohead heeft bijna alleen maar depri teksten, maar is ook niet emo. Ik wil duidelijkere uitleg.
en probeer te doen alsof je het uitlegt aan een totaal niks van muziek wetende 12-jarige BrEeZaH muts. Als het voor hun duidelijk is zal ik het ook wel snappen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Drugs & Alcohol |
eerste joint Martijne | 165 | 20-08-2007 20:22 | |
Lifestyle |
Wtf²! Verwijderd | 500 | 11-09-2006 20:42 | |
De Kantine |