Advertentie | |
|
![]() |
|
niets is niets.... niets bestaat niet eens denk ik! ik ben niet van mening over de stelling dat 'niets geen afmetingen heeft, dus dat ruimte niets is'. voor mij is niets, ja hoe zeg je dat toch! niets!
oké, laat me even opnieuw beginnen ![]() ik denk dat niets is, als er niets is. dus geen materieel of gas of zoiets. ze zeggen altijd dat er achter het heelal 'niets' is, maar dat kan toch niet? er moet iéts zijn, want anders zou het heelal niet kunnen expanderen. maar wat is er achter het heelal? en wat is er daar achter? er moet in feite wel een einde aan komen, maar er is geen einde... hoewel het moeilijk voor te stellen is! vroeger loste ik dit vraagstuk op door te zeggen dat het heelal wel één grote bol zal zijn, dus dat er ook geen einde aan is. maar een paar jaar later vroeg ik me af wat die bol omhult... maar daar gaat het hier niet echt om ![]() niets bestaat niet. als je zegt dat er in een ton niets zit, ben je fout, want er zit lucht in. overal is lucht. maar wat is overal als je 'niets' of 'nergens' niet eens kan formuleren? help, ik ga me nog een aantal dagen buigen over deze vraag en dan zal ik weer even replyen, ik kan er momenteel zelf niet aan uit!
||
Citaat:
of zo iets ![]()
||
Citaat:
Ruimte is ook iets, ondanks dat het geen materie bevat (zoals lucht op aarde), het heeft echter wel afmetingen, en er kan straling doorheen gaan, en het kán materie zoals gas bevatten. Het is dus wel iets.
|||||
Citaat:
Je ziet als je naar niets kijkt wat je met de achterkant van je hoofd ziet en wat je met je tenen ziet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |