Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 16:49
Hopla
Hopla is offline
ik was samen met me vriendin in het zwembad, er waren meerde baden...bubblebad, peuterbad, wedstrijbad enz..telkens gingen we van de een naar de ander, tot ik op een gegeven moment in de gate had dat er steeds een man ons aan het volgen was. hij keek ook steeds naar ons. toen gingen we naar het buitenbad waar maar 1 in/uitgang is. dus we moesten wel langs hem. hij zwaaide ook steeds naar ons. dus wij langs hem, al zwemmend net doen of er niets aan de hand was, en toen begon ie tegen ons te praten, wat hij zei weet ik niet meer, want ik schreeuwde keihard naar hem zodat iedereen het hoorde: wat moet je van ons vuile pedo?!. en toen zwemden we snel weg en die man ging naar huis. een paar dagen later loopt hij bij ons op het schoolplein te zoeken. dus wij durfen niet meer naar buiten om naar huis te gaan. wij naar de concierge gaan, maar die geloofde ons niet. maar hij liep toch met ons mee om te kijken, was die vent weg....we hebben hem nooit meer gezien......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 16:30
Droyd
Droyd is offline
Lang, lang verliefd zijn...Klinkt egoistisch ik weet het
Oud 06-03-2003, 18:44
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
bij mij

- toen ik bijkwam in het ziekenhuis en voelde dat ik niet kan bewegen en hoorde van me oyders dat ik een week in coma gelegen en de operatie fout was gegaan
zit nog steeds bij de physio

- de aanslag in amerika dat al die mensen naar beneden sprongen. Iemand mee verloren moest er 1 dag zijn. Was vertegenwoordiger en ging daar iets verkopen. Nooit meer teruggezien alleen een bandje van de antwoordapparaat dat hij later thuis zou komen omdat in de andere toren brand was.

- Me oma zien dat ze sterft. Aan dat klote leukemie. En maar vertellen van vroeger van de leuke tijden en moppen tot ze stierf.
Na 37 uur stierf ze.
Oud 06-03-2003, 19:00
AlopiA
AlopiA is offline
toen mijn overgrootoma was gestorven, wilde ik haar perse zien, maar als je dan voor het eerst in je leven een dode ziet, is dat echt eng

toen ik erachter kwam dat iedereen die ik wel eens had gezien, zo'n beetje achter elkaar doodgingen, in korte tijd. was heel vaag

- oude lerares van de basisschool (was ook een vriendin van ons) aan kanker
- (vroegere) vriendin verdronken
- vriendin van m'n zus doodgereden tegen een boom
- vriend van mijn broer aan leukemie
- m'n oma aan een hersenbloeding

Oud 06-03-2003, 19:19
Marcade
Marcade is offline
Engste wat ik heb meegemaakt .. zou'k niet weten.

zwemles misschien ofzo.

Ik heb wel 1 keer gedroomd dat ik doodging door verbranding, en dat mijn bewustzijn langzaam wegslipte in een zwart gat; en dat vond ik doodeng.

..

Nu ik er aan denk; er was ook een keer toen ik jong was, lag ik in bed, het was donker, en toen hoorde ik ineens een fel hoog piepstemmetje een onverstaanbare taal uitmompelen .. ik heel bang .. bleek het later m'n .. stiefzus .. te zijn die dus schizofreen bleek te zijn .. in de kamer ernaast.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:23
rare kwast
rare kwast is offline
iemand dood zien gaan of dood zien, en dat zeker voor de eerste keer! is zeer eng
mijn oma had het aan haar lever dus zag helemaal geel en dan midden in haar gezicht kijken en denken ze doet haar ogen open
Oud 06-03-2003, 19:24
Andora
Andora is offline
-dat ik de hele nacht niet kon slapen omdat ik bang was dat iemand zelfmoord zou plegen.
-vuurwerkramp
euhm...
ohja, toen een vriendin van me opeens een andere persoonlijkheid kreeg bij mij in de buurt *begon ze heel anders te praten enz.*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:40
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Droyd schreef:
Lang, lang verliefd zijn...Klinkt egoistisch ik weet het
eng hoor, ik zou doodsangsten uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:43
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
-vuurwerkramp
was je in enschede? (hmm volgens mij had ik dit al eens gevraagd, dacht dat je toen zei dat je dr niet was.. maar weet het niet meer zeker)

(ik ben trouwens carlijn/twinkle)
Oud 06-03-2003, 19:44
Miracle
Miracle is offline
Toen ik 3 jaar was, ik lag in het ziekenhuis en ze wilden m'n bloeddruk opmeten.. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik was zooo panisch bang.. ik dacht serieus dat ik dood zou gaan
en dan alle keren daarna dat ik dat moment opnieuw meemaakte en hallucineerde (ja tis overgegaan met de tijd, maar alles staat nog goed in m'n hoofd)

Verder toen ik voor het eerste blowde.. ik ging hallucineren en nou ja.. laten we het erop houden dat het eng was

En toen ik voor het eerst een hyperventilatie aanval kreeg.. werderom dacht ik dat ik zou stikken en langzaam dood zou gaan... (thanx gymlerares, zonder haar was het een stuk erger geweest )
Oud 06-03-2003, 20:36
load_harmony
load_harmony is offline
* beste vriendin doet zelfmoordpoging, en dat kwam beetje door mij
* beste vriend doet zelfmoordpoging, kwam ook beetej door mij
* beste vreindin doet weer zelfmoordpoging, kwam dit keer niet door mij denk ik.... en ligt nu nog steeds in ziekenhuis
* ik ,,, helemaal in de war...
* oma overleden

(nou jah.. dis van de afgelopen 2 maanden dan heh)
Oud 06-03-2003, 20:49
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Bloedprikken, tijdje geleden
Ik ben daar nogal bang voor, en ja misschien is dr wel iets engers geweest in mn leven, maar ik moet toch meteen hieraan denken...
T duurde een paar uur voor t eindelijk kon beginnen omdat ik de hele tijd gigantisch lag te trillen en hysterisch doen
Voor de rest wil ik er liever niet meer aan denken...
Oud 06-03-2003, 20:56
fakie01
fakie01 is offline
Dat ik bijna verzoop....niet echt leuk...
Oud 06-03-2003, 20:59
Koning
Koning is offline
broertje van een vriend van me overleed aan een chronische ziekte
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:00
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
een droom dat ik verdronk.. dat was erg bizar en eng

en de eerste keer dat ik een dode zag
Oud 06-03-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
load_harmony schreef:
* beste vriendin doet zelfmoordpoging, en dat kwam beetje door mij
* beste vriend doet zelfmoordpoging, kwam ook beetej door mij
* beste vreindin doet weer zelfmoordpoging, kwam dit keer niet door mij denk ik.... en ligt nu nog steeds in ziekenhuis
* ik ,,, helemaal in de war...
* oma overleden

(nou jah.. dis van de afgelopen 2 maanden dan heh)
Hoe bedoel je, komt door mij?

Ontopic: De eerste keer dat ik me bedacht dat ik dood wilde. Dat is gelukkig al zo'n 6 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:29
Andora
Andora is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef:
was je in enschede? (hmm volgens mij had ik dit al eens gevraagd, dacht dat je toen zei dat je dr niet was.. maar weet het niet meer zeker)

(ik ben trouwens carlijn/twinkle)
nee, ik was in hengelo, maar hoorde die knal wel en dan die rook die je zo zag. Iedereen in paniek omdat je gewoon niet weet dan wat er is gebeurt.
Was wel eng vond ik, ookal 'zag' ik alles van een afstand, want zo ver weg is Enschede nou ook weer niet *kan me wel herinneren dat ik vroeg of m'n konijn naar binnen moest omdat ik bang was dat de rook giftig was*

(ik weet dat je carlijn bent hoor *
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 07:09
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Hoe bedoel je, komt door mij?

Ontopic: De eerste keer dat ik me bedacht dat ik dood wilde. Dat is gelukkig al zo'n 6 jaar geleden.
bij allemaal was ik de laatste die ze hadden gesproken. Bij de eerst sliep ze zelfs bij mij! maar ik moest oefenen met mijn band, en zij wou graag naar huis (Wat niet mocht van hulpverlening, wist ik veel!) en toen heb ik haar laten gaan, ben haar oppas niet .. maar jah.. die avond dus....
En bij de andere 2 was ik ook telkens de laatste die ze hadden gesproken....
Oud 07-03-2003, 09:54
BlackMystery
BlackMystery is offline
ook de sneeën bij andere mensen en bij mezelf

misbruikt worden

de keren dat ze me hebben tegengehouden of ik mezelf van kant had gemaakt,
mijn pogingen

de keren dat ik dacht dat ik echt teveel drugs en alcohol ophad en niet meer wist wat er gebeurde

een vriendin langzaam zien wegkwijnen in pijn omdat haar vader haar misbruikte

toen ik te horen kwam dat men beste maat die is opgepakt wegens roofmoord

...
blehz te veel om op te noemen, en weet niet echt meer wat het ergste was
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:10
Verwijderd
*verkracht

*misbruikt worden door je vader

*beste vriendin verliezen aan zelfmoord

*automutileren

*je vaders zelfmoord-pogingen

..... liesje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:40
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
De eerste keer dat ik bewust stoned was. Ik had waarschijnlijk een te grote dosis gehad en kreeg een enorme bad trip. Mijn ledematen voelden ongelooflijk zwaar en ik voelde een drukkend gevoel bij m'n hart alsof ik een hartaanval kreeg. Ik begon te denken dat de duivel me kwam halen en ik dacht dat ik dood ging. Ik begon geloof ik te gillen dat ze me naar het ziekenhuis moesten brengen. Mijn toenmalige vriendin en een vriendin van haar, waarmee we aan het blowen waren, waren ook stoned en stonden alleen maar te lachen. Dat was echt een gruwelijke ervaring, die ik hoop nooit meer te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:55
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
nee, ik was in hengelo, maar hoorde die knal wel en dan die rook die je zo zag. Iedereen in paniek omdat je gewoon niet weet dan wat er is gebeurt.
Was wel eng vond ik, ookal 'zag' ik alles van een afstand, want zo ver weg is Enschede nou ook weer niet *kan me wel herinneren dat ik vroeg of m'n konijn naar binnen moest omdat ik bang was dat de rook giftig was*
owja, ja klopt dat had je al wel een keer gezegt, maar k wist het niet meer zeker
ja ik weet het ook nog heel goed allemaal, ik was dan gewoon thuis. Maar eerst hoorde je al allemaal geluid (ik dacht dat er een vliegtuig laag over vloog ofzo) en toen die eerste knal (toen dacht ik dat ie was neergestort) ja en toen die tweede knal, alles trilde, allemaal spullen vielen om, allemaal glas hoorde je vallen, ik dacht serieus "dit was het dan, nu ga ik dood".
maar dat viel gelukkig nog wel mee

maar k weet het nog wel heel goed allemaal ja,
ook die angst of alles met vrienden en familie goed was, omdat heel veel mensen die ik ken daar in de buurt woonden. Maar eigenlijk heb ik wel heel veel geluk gehad, want niemand die ik persoonlijk ken is omgekomen of is echt alles kwijtgeraakt. En een aantal vrienden van mij kenden wel mensen die zijn omgekomen.

Citaat:
(ik weet dat je carlijn bent hoor *
goh dacht ik lekker anoniem onder deze naam te zijn
hehe nee heel veel mensen weten wel dat ik carlijn ben ja, maar wist niet of jij het ook wist.
Oud 07-03-2003, 15:27
sweedy
sweedy is offline
Bij mij:

Paar jaar terug op vakantie in Frankrijk.
Ik was met mijn oom,tante en mijn nicht van 16 mee op vakantie.
En mijn oom kan niet al te goed tegen alcohol, dat weet hij zelf ook.Maar toch drinkt hij, en dan word hij vrolijk of heel erg eng.
Op een avond was die dus eng, en kreeg hij ruzie met mijn tante.
Wat er beneden allemaal gebeurde, weet ik niet. Ik was meer bezig mijn nicht aan het kalmeren. Ze was gewoon dik aan het schreeuwen en te trillen, gewoon eng. Maar als ik haar los liet en naar haar moeder liet gaan, wie weet wat er gebeurde.
Ik weet alleen dat de volgende dag wel veel scherven lagen en dat mn tante geslagen was.

Ook toen mijn zus me de hele tijd vroeg of ze dik was.
In het begin is het niet eng, en je denkt helemaal niet aan anorexia. Maar later merkte ik [ en zag ik ] dat ze gewoon te dun was. Je zag zo de botten enalles. Maar ik zei er niks van, ik was klein en bang voor haar. En ik dacht dat het normaal was, dat het bij de leeftijd hoorde. Maar laatst zei mijn andere zus dat zo, dat ze vroeger heeft gespuugd. En daar schrok ik bestwel van!

Mijn opa.
Het was wel een liefe opa hoor, maar hij had van die hele velle blauwe ogen. Ik durfde hem niet aan te kijken, omdat ik die ogen eng vond. Toen hij was overleden, kwam ik nog kijken hoe hij er bij lag. Heel wit en ogen wijd open. Zag er gewoon heeeeeel eng uit. Als ik er nu aan denk, krijg ik rillingen. Maar dan alleen zijn ogen eh, zoals ik al zei.. het was een liefe opa. En had altijd raad op alles.

Mijn vorige hond.
Hij was oud, en kon nog wel een tijdje van de trap aflopen.
Maar op zijn laatste avond [ toen wisten we nog niet dat het zijn laatste was ] kwam hij naar beneden en ik was daar al. Ik stond te roepen van 'Kom dan, kom dan' dus kwam die. En opeens knalde hij van de trap af. Ik riep mijn vader toen, en die ging met hem naar de dierenarts. Ik ben op de bank gaan zitten met mijn moeder en ik heb hard zitten huilen. Iets zei mij dat mijn hond niet meer terug kwam, en dat iets had gelijk. Ik heb een maand slecht geslapen en veel zitten huilen.
Nu heb ik al 4 jaar een andere hond, en zij is nu ook een deel van het gezin geworden. Maar dit is wel onze laatste hond.

Ik heb soms ook van die rare dingen.
Dan zeg ik iets, en soms komt dat ooknog uit.
Op de camping vorig jaar, zei ik het gevoel had dat er iets ergs ging gebeuren. Paar dagen later moest de vader van een campingvriend naar het ziekenhuis. Iets had zijn longen aangetast. Het ging heel slecht met hem, maar alles is goed gekomen.
Of bijvoorbeeld : mijn oma.
Ik had een keer gezegt tegen mijn moeder dat het slecht gaat met haar. Terwijl zij zei dat het goed ging.
Toch moesten mijn ouders van mij naar haar toe, ik met hun mee.
Kwamen we daar aan, lag ze op bed. Helemaal uitgedroogd enzo, zag er zooo eng uit. We hebben haar naar ziekenhuis gebracht, want ze had iets met haar been [ ze kon niet meer lopen ]. Ze vond het niet nodig, maarja zo is zij .. ze wild nooit hulp van een ander. Nu zit ze in een verpleeghuis, en alles gaat goed.
Oud 07-03-2003, 18:22
Charlelune
Charlelune is offline
Het engste wat ik heb meegemaakt.

Van mijn zesde tot mijn negende fantaseerde ik dat er elke avond een vrouw op bezoek kwam op mijn slaapkamer die mij altijd even weltrusten wenste en af en toe spelletjes met mij deed. (verstoppertje bijv.) Ze vertelde me dat haar naam Helena was.

Natuurlijk word je ouder en heb ik dat soort rare fantasien niet meer.

Toen hoorde ik op mijn 12e dat mijn achternicht zelfmoord had gepleegd, 6 jaar geleden. Toen ik dus 6 was...

Haar naam?

Helena
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:56
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Charlelune schreef:

Van mijn zesde tot mijn negende fantaseerde ik dat er elke avond een vrouw op bezoek kwam op mijn slaapkamer die mij altijd even weltrusten wenste en af en toe spelletjes met mij deed. (verstoppertje bijv.) Ze vertelde me dat haar naam Helena was.

Toen hoorde ik op mijn 12e dat mijn achternicht zelfmoord had gepleegd, 6 jaar geleden. Toen ik dus 6 was...

Haar naam?

Helena

okeei, toen ik dit las kreeg ik echt te rillingen (nog steeds)
Oud 07-03-2003, 22:46
naam onbekend
naam onbekend is offline
Toen midden in de nacht in het hotel in Londen waar we toen zaten het brandalarm 3 keer afgingHet is niet leuk om 3 keer door een loeiharde sirene uit je slaap te worden gerukt
Oud 07-03-2003, 23:24
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Het moment dat ik besefte dat het allemaal aan mij lag.
Aan de andere kant is het ook weer de reden geweest dat ik nu nog leef
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Charlelune schreef:

Haar naam?

Helena
Brrrrrr, freaky & scary &...brrrrr
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 07:19
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
Charlelune schreef:

Haar naam?

Helena
eengste dat ik heb meegemaakt? lezen van dit verhaal...
hej maar heb je ooit nog research gedaan naar die helena???
Oud 08-03-2003, 13:24
Lott
Lott is offline
Misschien heb je op je zesde toen het gebeurde onbewust haar naam gehoord en heb je daarom je fantasiedame die naam gegeven. (?)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:48
anrym
anrym is offline
t engste wat ik ooit heb meegemaakt? misschien wel meerderen dingen.
de keer dat een familielid me nichtje aanrande en dat ook bij mij wou doen.(maar niet heeft gedaan, gelukkig).
de keer dat me pa me ma op de grond gooide en zij dat als ze niet snel ophield, hij erge dingen met haar zou gaan doen.
de keer dat me ma zei dat ze zelfmoord zou plegen, omdat wij toch niet van haar houden.
Ik denk dat dat de belangrijksten zijn.
Oud 10-03-2003, 18:48
Verwijderd
moet nog komen.. komt binnenkort. het moment dat mn vader echt dood is..
tot nu toe denk ik mijn oma die overleed en de pijn die mijn vader me gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:39
hippie jesse
hippie jesse is offline
jemig, als ik dit zo lees heb ik wel een heel makkelijk leven, niet het idee dat mijn verhaal hier thuis hoort, maar ja ik doe het lekker toch

eeeeeeeeuh jemig, zouden je hersenen de eigenschap hebben om enge dingen te vergeten?????

oja, toen ik nog een kleine jonge was en door 12 leeftijdsgenoten werd achtervolgt op de fiets, toen ik net 2 dagen kon fietsen. Ik ben toen in paniek een trap af gefietst, en dat ging niet goed.

toen ik deze zomer voor het eerst zonder mijn ouders op vakantie ging. Ik ging in mijn eentje van frankrijk door italie naar slovenie iemand opzoeken, en toen ik in turijn kwam, mijn eerste nacht alleen, bleek niemand daar engels te spreken, en ik geen italiaans. ik was ook al vet moe, en moest een plek om te pitten vinden. Komt er oppeens een MAN op me af die zei dat hij mij leuk vond. Dat vind ik minder leuk, ik vond het eng, bleef hij me achtervolgen. Dat was vrij eng. Ik ben toen maar zo snel mogelijk in een taxe gestapt.

kijk, het is niet zoals een van die heftige verhalen als hiervoor, maar ja, dit was voor mij gelukkig het engst (hopen dat dat zo blijft)
Oud 11-03-2003, 20:10
Go
Go is offline
Dat toen ik nog klein was een huifkar hadden gehuurd met zo'n paard er voor zonder begeleider. mijn vader stapte uit de huifkar, we zouden even wat gaan eten in het bos. door onbekende redenen sloeg het paard in een keer op hol, rende het bos uit en stak zo een 80 kilometer weg over waarnaa hij bij een boer op het erf klem kwam te zitten tussen twee palen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:09
Verwijderd
boh... uhhh
mijn oma langzaam dood zien gaan. ze had heel veel pijn en mijn opa werd kwaad als ze neit wou eten...
mijn andere oma zien beven en trillen en schokken van de pijn vlak voor ze stierf.
toen ik klein was samen met een vriendinnetje een zwarte hand zien terwijl er niks kon zijn
de mensen die ik soms zie en hoor terwijl ik weet dat ze er niet kunnen zijn.
mijn vader zien huilen om mij ( mijn vader huilt nooit en ik was bang dat hij onder mijn problemen door zou gaan)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:54
moesja
moesja is offline
zien hoe je zusje in elkaar geslagen word door je vader...........
ze kon 3 weken niet meer zitten de kont was gewoon paars en groen....................
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:18
Verwijderd
ik vind toch het engst het moment dat ik op het punt stond mn polsen door te snijden. Ik was helemaal panies en het enge is dan het moment waarin je weer beseft waar je in godsnaam meebezig bent...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 08:54
saartjeh
saartjeh is offline
Tjees, tis hier eg errug. Misschien alleen idd wel meer het ERGSTE ipv het ENGSTE. Het ergste is denk ik de periode van een jaar dat we nog bij mijn vader woonden en dat ik vet ongelukkig was, maar we moesten w88 op n nieuw huis . En daarvoor moest ik ook nog es om t andere weekend daar naartoe belh en toen zat ik in groep 5 ofzow.
Het engste was denk ik dat mijn vader mij n keer achterna zat met een theedoek , de gek en dat hij wou dat ik de deur van de badkamer open deed, tja, dan wordt je banger . Ik was vet bang, zat nog maar in de 2e klas ofzow. Als mijn vader agressief wordt , gebeurt nie vaak, maar als ie het word, dan ist menehs.
Oud 18-07-2003, 16:07
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Toen ik een jaar of tien was, ging ik met mn zusje erges spelen. Mn ouders waren nog aant het eten (was op vakantie in spanje) We speelde ontdekkingreizigertje in de bergen. We zagen zand en maakten ruzie om wie het mocht "ontdekken" Ik gaf op en zij ging erop staan. Het bleek drijfzand te zijn.. kreeg haar er niet goed uit.. (ze is maar 14 maanden jonger, niet veel kleiner) en er was niemand om me te helpen. Als je je zusje zo bang/verdrietig en hulpeloos ziet wegzakken en ze heeft alleen jou hand nog vast als laatste kans.. egt super eng.. maar je moet gewoon volhoude..

Het is wel goed gekomen hoor. Na heel lang vasthouden en trekken kreeg ik haar eruit. Ik kon haar niet mee terug krijgen naar het vakantiehuisje want ze was superglas en gleed telken uit en ik kon haar ook niet vastpakken door al die smurrie.
Ik ging hulp halen (mn ouders) en mn met zn 3en hebben we haar in haar nakie (was meer dr kleren die glibberig waren) meegenomen. We hadden superlang nachtmerries alle2.. En mn zusje durfde niet meer naar iets met zand (is ze nu wel overheen) en ik durfde niet meer de verantwoordelijkheid voor mn zusie op me te nemen.

Alles is goed gekomen, maar dat blijft het engste wat ik ooit heb meegemaakt.
Oud 18-07-2003, 16:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
empyrian schreef op 02-03-2003 @ 20:37:
moet voor mij een nacht bij een vriend thuis zijn geweest, die kerel woont in een huis dat gebouwd is op een kerkhof..het was niet al te fijn wat er allemaal gebeurde die nacht...en jullie?
als je niet had geweten dat het op een kerkhof gebouwd was, dan had je er rustig geslapen...hoe mensen zichzelf opnaaien, blijft prachtig om te zien.

Ik heb niks engs meegemaakt. Naja, misschien de sitauties waarin ik mezelf weer eens vanalles wijs maak wat niet waar is (zoals vroeger hoogtevrees, haha wat een lachertje. Triest zelfs, maarja ik was nog jong en naief.)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:41
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik herinneren het me nog wel goed...Het onweerde en ik ging naar mijn moeder (mijn vader en moeder sliepen niet meer bijelkaar dus kon ik mooi bij haar liggen) mijn broer lag er ook al en ik ging in het midden van hun liggen...

Op een gegeven moment komt mijn vader binnen (midden in de nacht) en doet t licht aan...Ik kruip dichter tegen mn broer aan en blijf stil liggen...

Mijn moeder staat boos op en zegt dat hij nou eens moet gaan slapen...Dan is t eruit voordat hij er erg in heeft volgens mij;
''Brigit (zo heet mijn moeder), ik wil dood''

Ik besef het nu pas, wat dat betekent als je dat zegt, toen ik daar lag ook wel, maar toch anders...
Ik had het nog nooit iemand horen zeggen en de eerste keer kwam dus uit de mond van mijn vader...Dat was erg beangstigend!
Oud 18-07-2003, 18:43
DeGexxte
DeGexxte is offline
krokodillen onder mn bed..........
Oud 18-07-2003, 18:59
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Mn paddo trip van een tijdje geleden was heel eng. Ik had het idee dat de hele wereld om mij draaide en dat ik de enige was die in staat was om de waarheid te zien maar dat ik het aan niemand duidelijk kon maken (het idee van de grot van Plato) Ik zag 10 dimensionale supersnaren voor me en oneindige zwarte gaten (studeerde natuurkunde in die tijd). Toen iemand me duidelijk kon maken dat het om paddotrip ging werdt ik nog banger en dacht ik dat ik er voor altijd in zou blijven zitten...
Oud 18-07-2003, 19:02
Verwijderd
Ik schrok me eigenlijk wel dood toen ik laatst mijn vader hoorde zeggen dat je aan een overdosis valium en wijn dood kunt gaan, dat ik toen dacht; dat moet ik hebben...
En toen ik me eigenlijk besefte wat er met me aan de hand was, en waarover ik liep na te denken..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:09
rare kwast
rare kwast is offline
laatst toen ik werd opgesloten in de douche ruimte op de camping, werd compleet panisch wist niet meer wat ik moest doen en ik maar schoppen en gillen tegen een dichte deur waar 3 bezopen gasten achter stonden.
(beetje wegens een eerder voorgeval daarom was het nu helemaal eng)
Oud 18-07-2003, 19:27
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
me liesje schreef op 07-03-2003 @ 11:10:
*verkracht

*misbruikt worden door je vader

*beste vriendin verliezen aan zelfmoord

*automutileren

*je vaders zelfmoord-pogingen

..... liesje
dit gaat echt veel te ver
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:32
Daangerous
Daangerous is offline
- zelfmoord van mijn oom
- mijn maat die aan kanker overleed
- mijn oom die 4 meter naar beneden viel en voor de rest van zijn leven verlamd is
- mijn vader die dacht dat ik met zijn vader (mijn opa dus) n contact stond, dat ik dus een zesde zintuig zou hebben, heb een beetje t idee dat ik m teleurgesteld heb ofzo
- kutverhalen van vrienden, maar helaas veel vaker vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 18-07-2003 @ 20:27:
dit gaat echt veel te ver
te ver? hoe bedoel je dat nu weer?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:43
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 18-07-2003 @ 20:40:
te ver? hoe bedoel je dat nu weer?
dat ik vind dat het te ver gaat dat 1 iemand zoveel over zich heen krijgt, ik hoef geen reacties van mensen die het NOG slechter hebben, want daar gaat het niet om. Bij die post ben ik gewoon even gestopt met lezen, en ben ik gaan denken hoe frickin' gelukkig ik wel niet mag zijn. Wat me ook opvalt is dat de dames hier een veel kutter leven hebben als de heren, nog zoiets...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:57
sublime
sublime is offline
toen mijn moeder en ik bedreigd werden door onze iq loze ex-overburen... liepen op de deur te bonzen en te roepen dat we klappen konden krijgen en tegen de buren zeiden ze dat ze beter de auto even weg konden zetten omdat er trammelant kwam en er was versterking (voor hen dus) onderweg vanuit apeldoor enz enz. dan voel je je écht niet fijn. had nooit gedacht dat ik zo bang zou zijn in zo'n situatie.....

gelukkig zijn ze nu weg....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten