Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dingen die jou wel boeien onthou je veel beter,en dus kan je over die dingen wel weer meepraten. Je hoeft toch niet over alles te kunnen meepraten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand die van HBO / Universiteitsniveau is, kan zich dat meestal niet veroorloven. Het grootste deel van mijn propedeuse vond ik totaal onboeiend, toch heb ik deze met allerlei zevens en achten behaald. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb er nog eens over nagedacht, volgens mij komt het toch echt neer op de breedte van je interessegebied. Alleen is het wel zo dat iemand's opleiding vaak een indicatie daarvoor is, aangezien een hogere opleiding erop duidt dat je eveneens de discipline bezit om dingen te leren die je (aanvankelijk) niet leuk vind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gemiddeld genomen komt niveau overeen met opleiding. Maar er zijn zeker uitzonderingen. Als je samen denkt dat je het kan runnen, omdat jullie op dezelfde golflengte zitten, perfect! Als dat niet zo is, gaat een van beide iets missen in zijn/haar relatie. Dingen waar je niet met de ander over kan praten. (k spreek uit ervaring) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()