Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 17:32
Mir-idiotA
nou, mijn eerste keer was guster....vaaag spul hoor.
me hele wangen kapot gebeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 18:08
Mir-idiotA
Ik had gewoon een hele, maar al gigantisch veel gezopen.
Half uurtje later ofsu sloeg het in.
alles begon te tintelen en keek superstrak uit me ogen, mja...
ik viel wel vaak om dat sucks...
en ohja, naar mijn idee was de leipheid 5 min. i.p.v. 4 uur
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:00
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 23-03-2003 @ 19:04:
Hmmm nou ik heb gister ook voor het eerst genomen. Samen met een vriendin, we begonnen met ieder een halve. We merkte nar 2uurtjes nog niet veel, toen namen we nog ieder een halve. Na 30min ofzo werd die vriendin van me ziek, heeft ze ff op de ehbo gezeten. Nog een half uur later zat ze ergens ging ik met iemand anders wat water voor der halen, toen nam ik nog een pilletje. En 30 min later sloeg het bij mij ook in. Is bij ieder verschillend, aan de ene kant heb ik echt een te gekke avond gehad, maar aan de andere kant wel jammer dat ik er xtc voor hebben moeten gebruiken. En ik kan nu al zeggen dat dit niet de laatste keer is voor me, ik ken mezelf. Maarja alleen op grote feesten doe ik het dan, en zo vaak ga ik daar niet heen.
was je op masters ??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 08:37
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 24-03-2003 @ 02:19:
Jah hehe, was wel grappig. Normaal ga ik niet naar dat soort feesten, mensen die me kennen zouden me daar ook echt niet verwachten ofzo. Maar ik vond het echt zwaar tof.
ja ik vond het feest zelf erg goed, alleen ik heb 2 uur in de rij moeten staan om binnen te komen en bij de muntenhokjes ging het ook niet erg snel...

is t jou nog opgevallen dat het laatste kwartier echt een stuk of 10 personen out-gingen ??!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 19:34
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 24-03-2003 @ 17:32:
Zoooo 2uur??!!! Ik hooguit 15 minuten, maar dat was dan ook al om 1uur ofzo. Anyway, ik heb er zeker wel 7 nokkie zien gaan mjah en ik zag zo rond 7uur of maybe later toen ik langs ehbo liep nog een meisje vet shaken op de grond, maarre ik was er verder niet zo mee bezig denk ik nu achteraf.
mja ik van 22.50 t/m 1.00

maar hoe vond je het verder? (je eerste hardcore feest als ik t goed begrijp...)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:56
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 25-03-2003 @ 01:56:
Jup eerste keer voor mij, maar ik vond het echt zooooo super tof. Waren ook wel vrij veel "bekenden" daar. Ik wil zo snel mogelijk weer naar een goed feest, maarja veel goede vrienden iig hier in me omgeving gaan niet echt naar dat soort dingen, dus ik weet het niet. Maar misschien dat ik met wat vage bekenden weer naar een volgend feest mee ken gaan
zorg dan dat je vrienden naar DefQon gaan op Almere strand 14 juni. dan laat je hun achter in de hardtrance,techno of hardstyle tent...en kan je zelf naar de hardcore tent
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:59
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 25-03-2003 @ 18:07:
Te lang wachten nog In april is ook ergens een feest vertelde iemand me gisternacht. Misschien kon ik met hun mee, wel allemaal kaalkoppen hehehe, maarjaaaaaa
hellraiser zal diegene wel bedoelen.

ik ga dr niet heen denk ik (ietsje te ver rijden..& dr gaan niet echt bekenden van me erheen.)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:20
M@TRIX
M@TRIX is offline
als ik jou was zou ik het niet doen,

het is wel vet, maar het stappen zonder xtc zal meteen een stuk minder vet zijn. en dus word je toch een beetje afhankelijk van xtc.

houd er rekening mee: het is absoluut niet te vergelijken met paddos of blowen!!

als je het toch besluit te doen, zorg dan dat je zeker goede pillen gebruikt.

of je een hele of halve gebruikt hangt af van je lichaamsbouw. als je van jezelf fors bent merk je misschien niet veel van een halve.
ben je schriel en klein, heeft je lichaam veel minder nodig en heb je aan een halve meer dan genoeg.
ook de tijdsduur van een pilletje (of een halve) hangt hier vanaf.

(ik baseer dit op ervaringen van mezelf en vrienden van mij)

groeten wim
Oud 02-04-2003, 14:16
Verwijderd
Ik heb het 1 keer gedaan, zo'n 3 weken geleden. Ik had anderhalve pil geslikt voelde me super lekker. Het was wel veel voor een eerste keer, maar ik wilde gewoon die avond helemaal losgaan, omdat dat de eerste XTC-avond van mijn leven was. Over een maand doe ik het nog een keer met een aantal vrienden, en daarna stop ik voor de rest. Ik weet nu hoe het geweest is; fantastisch. Je voelt je enorm lekker, maar er hangt ook een aantal depressieve dagen tegenover. Dat je denk: 'Wat da fak heb ik gedaan?!'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten