Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() is t jou nog opgevallen dat het laatste kwartier echt een stuk of 10 personen out-gingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar hoe vond je het verder? (je eerste hardcore feest als ik t goed begrijp...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ga dr niet heen denk ik (ietsje te ver rijden..& dr gaan niet echt bekenden van me erheen.) |
![]() |
|
als ik jou was zou ik het niet doen,
het is wel vet, maar het stappen zonder xtc zal meteen een stuk minder vet zijn. en dus word je toch een beetje afhankelijk van xtc. houd er rekening mee: het is absoluut niet te vergelijken met paddos of blowen!! als je het toch besluit te doen, zorg dan dat je zeker goede pillen gebruikt. of je een hele of halve gebruikt hangt af van je lichaamsbouw. als je van jezelf fors bent merk je misschien niet veel van een halve. ben je schriel en klein, heeft je lichaam veel minder nodig en heb je aan een halve meer dan genoeg. ook de tijdsduur van een pilletje (of een halve) hangt hier vanaf. (ik baseer dit op ervaringen van mezelf en vrienden van mij) groeten wim
|
Verwijderd
|
Ik heb het 1 keer gedaan, zo'n 3 weken geleden. Ik had anderhalve pil geslikt voelde me super lekker. Het was wel veel voor een eerste keer, maar ik wilde gewoon die avond helemaal losgaan, omdat dat de eerste XTC-avond van mijn leven was. Over een maand doe ik het nog een keer met een aantal vrienden, en daarna stop ik voor de rest. Ik weet nu hoe het geweest is; fantastisch. Je voelt je enorm lekker, maar er hangt ook een aantal depressieve dagen tegenover. Dat je denk: 'Wat da fak heb ik gedaan?!'
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Favoriete Drugs! blaches | 4 | 22-09-2015 10:25 | |
Drugs & Alcohol |
wij zijn benieuwd. timmieman | 16 | 15-06-2009 10:09 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete XTC Wit Pareltje | 22 | 14-05-2002 20:28 |