Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 23:27
sweedy
sweedy is offline
7.30 opgestaan
8.20 school
2.15 thuis
4.00 emiel
10.00 film
11.30 computer

maar wel vet..
Oud 07-03-2003, 23:33
Rocksaan
Rocksaan is offline
gistere was eigenlijk veel boeiender

7:30 zwemmen heerlijk, zo , smorgens
9:00 drumles
10:00 mediatheken
11:00 school
13:00 siesta
16:00 naar werk toe
16:45 motorpech , lopend verder
17:15 (te laat) bejaarden voeren
20:00 bromfiets uit een foute buurt redden
21:30 bioscoop, sneak previeuw
23:45 bus naar huis
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 01:00
maar
maar is offline
6 uur wekker, half 7 eruit; opgefrist etc., nog even mijn neprechtzaak-aantekeningen overgekeken voor geschiedenis het eerste uur, ontbeten, kwart over 7 op tijd de deur uit. Broertje afgezet op school, koffie gekocht waardoor ik te laat was eerste uur , maar toch nog een blijkbaar erg overtuigende advocate gespeeld. Bio, eng., wis., extra lange lunch (in 'n out ), scheik., frans. Na school met een vriend van me even naar de mall gereden voor een cadeautje voor mijn broertje; ben nu net terug. Vanavond naar de film, en daarvoor weer naar de mall om te socializen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 01:07
Verwijderd
1030-2330: lekker hele dag Maastricht met Denise
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 07:14
maar
maar is offline
Bit of a night person?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 07:32
load_harmony
load_harmony is offline
gisteren...
rond 8 uur ging mijn wekker, en half 10 was ik op school. (om een lang verhaal kort te maken heh). Toen heb ik een hele dag heel hard op school gewerkt, en was ik om half 3 vrij. Heb ik gerent naar de bus (Die ik miste) dus kreeg ik een lift van iemand met een auto. Toen ook nog de trein gehaald, en naar huis gegaaan. Heel even geinternet, en toen had ik gitaarles. Altijd gezellig.thuis gekomen kwam een goede vriend van me. Daarmee heb ik TV gekeken en een beetje raar zitten doen. Toen was eten, en die vriend bleef eten. Savonds zijn we wezen winkelen, en hebben we super veel CD's gekocht. (alle CDs voor de helfd van de prijs!!!!!!!!). Nou jah.. hij heeft CD's gekocht, en ik heb ze uitgekozen..
Toen had ik een avond bij iemand thuis, met ongeveer 15 mensen, en dat was wel okeej!!!! maar ze waren een beetje perosonlijk die avond (het ging over zelfmoord en zo) dus ik geen beetje depri weg. (normaal blijf ik altijd eindeloos hangen, maar nu had ik geen zin meer) een van de oudere mensen vond dat was raar, dus die sprak me aan, ben ik nog met hem blijven praten tot een uur of.... nou jah.. het was te laat. (was ik nog als laatste weg.. ) en toen nog ff op forum geweest, en mijn huiswerk gemaakt!! ja mensen huiswerk op vrijdagavond.. omdat ik vandaag een informatieffilmpje ga maken met een stel meiden uit mijn klas (voor school) en dat moest ik dus ff voorbereiden...
en teon snel naar bed, om 7 uur later weer verder te gaan met mijn huiswerk (nu dus.. )
Oud 08-03-2003, 08:06
beuk
beuk is offline
tot 6 uur op een feest geweest wat ik ook moest opruimen :/
tot half 2 geslapen
gegeten bij een vriend omdat ik geen geld meer heb
outfit geshopt in de stad
om 4 uur netjes aan de bar bij een studieborrel
om 6 uur naar een vriend gegaan
om half 8 naar pizzarestaurant gegaan
om 9 uur naar huis gegaan en douchen
om half 10 weer bij dezelfde vriend
om half twaalf op HET feest
om 8 uur naar iemand worstenbroodjes adten en vervelen en mensen wakker bellen
nu thuis, zometeen tanden poetsen en slapen
en vanmiddag fijn naar pappie en mammie

woei
Oud 08-03-2003, 09:14
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
beuk schreef:
tot 6 uur op een feest geweest wat ik ook moest opruimen :/
tot half 2 geslapen
gegeten bij een vriend omdat ik geen geld meer heb
outfit geshopt in de stad
om 4 uur netjes aan de bar bij een studieborrel
om 6 uur naar een vriend gegaan
om half 8 naar pizzarestaurant gegaan
om 9 uur naar huis gegaan en douchen
om half 10 weer bij dezelfde vriend
om half twaalf op HET feest
om 8 uur naar iemand worstenbroodjes adten en vervelen en mensen wakker bellen
nu thuis, zometeen tanden poetsen en slapen
en vanmiddag fijn naar pappie en mammie

woei
jij reageert nooit in dit soort topics. Heb je eindelijk wat te doen, moet heel de wereld meteen weten wat je gedaan hebt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:17
italianboy
italianboy is offline
vrijdag 7 maart:

9 uur wakker
10 uur mn bed uit
Lauryn Hill - oh Jerusalem 8x aangezet
tot half 12:30 uur in ochtendjas rondgelopen
12:30 gedoucht??, aangekleed
13 uur ge-inet
14 uur; opgehaald door vriend
om te gaan klussen
18 uur; klaar met klussen
savonds kwam vriendin
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 11:09
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
opstaan, eten, kamer opruimen, afwassen, huiswerk, computeren tot nu toen
Oud 08-03-2003, 11:51
beuk
beuk is offline
Citaat:
italianboy schreef:
jij reageert nooit in dit soort topics. Heb je eindelijk wat te doen, moet heel de wereld meteen weten wat je gedaan hebt
vanaf nu ga ik elke dag reageren
Oud 08-03-2003, 12:55
feline
feline is offline
Vrijdag 7 maart:

Ik stond een uur of 8 op en ben in bad gegaan. Eten klaarmaken, aankleden, lenzen in, make-uppen, tandenpoetsen, haar doen en om 10 voor 9 naar school gefietst.
Een uurtje economie--> dat betekent uitslapen.
Een uurtje engelse luistertoets.
Twee tussenuren, het eerste tussenuur met een vriendin gedanst op het grasveld van de school omdat we naar zo'n lekkere jazz cd luisterden. Het tweede tussenuur met een vriend op een bankje gesuft in de zon met de cd van Robbie Williams, 'Swing when you're nog wat...'
Met een vriend naar muziek geluisterd tijdens de duitse les en daarna leuk gediscussierd en geluisterd naar de verhalen van de geschiedenis leraar.
Daarna door naar de kostuumontwerpgroep van het toneelstuk van school. Ben op een of andere verdachte manier daarvoor opgegeven, maar ik vind het eigenlijk nog leuk ook.
Om 4 uur naar huis gefietst, beetje niks gedaan en gegeten.
Om 7 uur ben ik doorgegaan naar de muziekavonden van school. Dit duurde tot een uur of half 12. Nog een beetje rondgehangen op school, soort afterparty. Daana met een paar mensen door naar een cafeetje in de stad, waar we weer een paar andere vrienden tegenkwamen. De meeste mensen gingen weg, ik heb tot half 3 me bezat met twee vrouwen uit de dansgroep waar in inzit.
Om half 3 naar huis geslingerd en lekker mn bed in gekropen.
Oud 08-03-2003, 12:59
]{ing
]{ing is offline
opgestaan om 8 uur (beetje vreemd slaapritme heb ik )
wat geontbijt, gedoucht
film afgekeken (taxi driver)
opruimen & stofzuigen
beetje lam internetten
aangekleed
nog meer voedsel

:>
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:02
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
gister:

10.00 wakker

niks doen

14.00 bassen

14.30 naar school voor audities open podium avond
15.30 de auditie
16.30 naar huis
18.00 werken
21.30 thuis

tot 2400 ER en The Practise gekeken
Oud 08-03-2003, 13:26
Esmée
Esmée is offline
Oke dag tot nu toe zodat iedereen medelijden kan hebben
Lag er pas heel laat in na een vermoeiende week maar dat weerhield mijn zusje er niet van om vanochtend om NEGEN UUR mijn kamer binnen te komen stormen of ik haar hockeyschoenen had. Ik hockey al een half jaar niet meer dus dan liggen die vast op mijn kamer ja Wordt ze boos op mij dat ik niet weet waar ze zijn, krijg ik een pantoffel naar m'n hoofd (daar heeft ze een sport van gemaakt). Toen was ik wel redelijk wakker.
Uit bed gegaan, ontbeten, eens bekeken hoeveel ik nog aan wiskunde moest doen (oftewel ik kon me niet aanzetten tot beginnen dus ging ik maar twintig keer tellen hoeveel blz.'s nog moesten). Tegen 12 uur bedacht ik me opeens dat ik nog schoenen naar de schoenmaker moest brengen. Ik snel aankleden en naar het winkelcentrum fietsen. Kom ik daar om half 1, portemonnee vergeten En de winkel ging om 1 uur dicht dus ik in snel tempo naar huis gefietst om vervolgens om 5 voor 1 hijgend de winkel binnen te stormen onder luid gegrinnik van de heren schoenmakers. Weer terug naar huis, brood maken, mee naar boven, glij ik uit op de trap met drinken en al. Kon ik alles schoonmaken en opruimen. En toen ik dan eindelijk klaar was om weer verder te gaan met wiskunde stond er ineens een vriendin op de stoep die in de buurt was. Gezellig, maar NU EVEN NIET! Even gekletst en toen meisjelief de deur weer uitgestuurd want de wiskunde riep! Maar toen ik weer aan mijn bureau ging zitten was ik de draad volledig kwijt evenals mijn concentratie, dus toen ging ik maar even op de computer... tot zover mijn dag
Oud 08-03-2003, 13:33
rodina
rodina is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Oke dag tot nu toe zodat iedereen medelijden kan hebben
Lag er pas heel laat in na een vermoeiende week maar dat weerhield mijn zusje er niet van om vanochtend om NEGEN UUR mijn kamer binnen te komen stormen of ik haar hockeyschoenen had. Ik hockey al een half jaar niet meer dus dan liggen die vast op mijn kamer ja Wordt ze boos op mij dat ik niet weet waar ze zijn, krijg ik een pantoffel naar m'n hoofd (daar heeft ze een sport van gemaakt). Toen was ik wel redelijk wakker.
Uit bed gegaan, ontbeten, eens bekeken hoeveel ik nog aan wiskunde moest doen (oftewel ik kon me niet aanzetten tot beginnen dus ging ik maar twintig keer tellen hoeveel blz.'s nog moesten). Tegen 12 uur bedacht ik me opeens dat ik nog schoenen naar de schoenmaker moest brengen. Ik snel aankleden en naar het winkelcentrum fietsen. Kom ik daar om half 1, portemonnee vergeten En de winkel ging om 1 uur dicht dus ik in snel tempo naar huis gefietst om vervolgens om 5 voor 1 hijgend de winkel binnen te stormen onder luid gegrinnik van de heren schoenmakers. Weer terug naar huis, brood maken, mee naar boven, glij ik uit op de trap met drinken en al. Kon ik alles schoonmaken en opruimen. En toen ik dan eindelijk klaar was om weer verder te gaan met wiskunde stond er ineens een vriendin op de stoep die in de buurt was. Gezellig, maar NU EVEN NIET! Even gekletst en toen meisjelief de deur weer uitgestuurd want de wiskunde riep! Maar toen ik weer aan mijn bureau ging zitten was ik de draad volledig kwijt evenals mijn concentratie, dus toen ging ik maar even op de computer... tot zover mijn dag
Tkomt allemaal door 't wiskunde meis, tis een complot
Oud 08-03-2003, 20:59
Verwijderd
Oke mijn verslag, van vrijdag

Nadat ik ontzettend vroeg op was gestaan en gedouched/aangekleed was.. naar de bus was gelopen merkte ik dat ik mijn telefoon en smint vergeten was... na wat heen en weer gesprint was ik nog op tijd voor de bus (wel de bus van 5 minuten later) en in leiden net op tijd was voor de trein naar Amsterdam van 8:01 moest ik weer de hele reis staan.... fantastisch... op het station nog ff snel een broodje gezond gescoord en naar de metro nadat ik op tijd op school was (8:50) nog ff wat spa blauw gehaald..... eenmaal in de les (communicatie) hebben we eigenlijk weinig gedaan... ik zat vooral een beetje naar buiten te kijken. Na ff gelunched te hebben met wat van mijn studiegenootjes kon ik alweer na huis... was weer net te laat voor mijn trein, dus moest ik de volgendetrein maar nemen en dus zat ik ruim tijd te relaxen in de trein, krantje en wat te drinken erbij en mijn weekend was begonnen

Thuis ff op teletekst en internet gekeken of er nog wat intressants was gebeurd.... hmmm toen maar watAlgemene Economie geleerd.... makkie

daarna maar wat dvd's gehuurd (Road to Perdition& the hole) maar ff gebeld of er niet iemand was die zich net zo verveelde en wat dvd's gekeken... beetje film gekeken terwijl een of andere mafkees wat foto's van mij maakte en ondertussen nog ff op msn gezeten...

Dat was mijn best redelijke dag, niet zoveel uitgevoerd maar wel meer dan genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 21:12
Anteverta
Anteverta is offline
6.30 --> ik moet uit bed..
Netjes gedoucht.. ontbeten en daarna met tegenwind naar me werk fietsen
7.45 --> Ik begin met werken
17.00 --> Ik ben eindelijk klaar met werken
Ik heb een hele boeiende parttime carriere bij de (echt) Hema
Daarna thuis ff op msn gezeten.. gegeten.. op bed gelegen.. tv gekeken.. weer gedoucht.. omgekleed.. en nu ben ik eigenlijk wel weer klaar om uit te gaan... (dat maakt de dag nog een beetje goed)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 21:32
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
gister:
11 uur opgestaan
12 uur op universiteit, college tot 1 uur
13:30 koffie gedronken
15:30 thuis, computerspelletjes en internet
18:00 eten
20:30 weer richting Amsterdam
21:30 bij sander aangekomen, biertje drinken en feest voorbereidignen
22:30 bus naar AMP studio's voor een industrial party!
23:00 - 2:30 op het feestje gebleven
2:30 besluiten om weg te gaan en de bus te halen naar leidseplein bus gemist dus helemaal gelopen naar leidseplein voor de n8 bus naar haarlem
3:30 bus gemist biertje gepakt in de korsakoff
4:00 richting huis van vriendin
4:30 bier gedronken met de nieuwe buurjongens
6:30 slapen..... lange dag
Oud 08-03-2003, 22:47
Verwijderd
blablabla opstaan blablabla douchen ontbijten blablabla blablabla blablabla naar artis blablabla tekenen blablabla naar huis blablabla tekenen blablabla blablabla tekenen blablabla idols kijken blablabla tekenen blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:13
heavinly
heavinly is offline
slapen. werken. eten. idols kijken. nu.
da's ook niet productief eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:16
spunky
spunky is offline
Vrijdag:
Ik sta om 6.30/6.45 uur op, en race als een gek door huis: van de klerenkast naar de badkamer naar de slaapkamer naar de ontbijttafel en een uurtje later zit ik braaf op mijn fietsje.

12 km en drie kwartiertjes later zit ik verkleumd in de eerste les. Daar een prachtig sonnet van Shakespeare gelezen (Shall I compare thee to a summers day?).

Latijn. Een stuk vertaling van een tekst van Vergillius nagekeken en lekker bijgekletst met Jan-Willem (leraar).

Toen op naar de kantine en lekker een tuffelpannenkoek eten!

Daarna een blokuur wiskunde B2. Mijn leraar snapt het zelf niet dus ik wordt niet veel wijzer maar er wel uitgestuurd.

Weer pauze en weer tuffelpannenkoek. JUUJ!

Daarna een nutteloos uurtje Frans waarin mijn Frans lerares haar ontevredenheid toont. Ik citeer: "Ik was niet zo blij met die 6,9 van jou. Je moet wel het onderste uit de kan halen meisje. Laten zien wat je waard bent! En jij bent een 8! Minstens een 7! Dus nu ga je godverdomme wat doen!".
Noujah zeg...

En ik ging het weekend in met een discussie bij Nederlands. Voor een cijfer. Was wel grappig...

Daarna even lekker de stad in, croissantje gegeten, pakje Brownies gekocht en afgesloten met een ijsje. Hmm... zomergevoel kwam een beetje! *extra info: buiten was koud maar wij zaten in een winkelcentrum *

Om half 5 terug naar school, paar leraren prettig weekend zeggen, foto's uitgedeeld van schoolbal en daarna weer 12 km. fietsen. Lekker zo op vrijdagmiddag.

Toen ik thuis was allemaal onnuttige dingen gedaan zoals internetten, forummen, lezen, tv kijken.

Was misselijk dus eventjes later de zuurkool met worst van mama er weer uitgekotst.
Toen samen met diezelfde mama de zolder opgeruimt en boodschappen bij de Aldi gedaan (meer kostneigingen bij het aanschouwen van zoveel eten bij elkaar).

Om 21.15 uur de bus naar Enschede gepakt en naar vriendje gegaan. Was niet gezellig want vriendje was ziek dus vriendje sliep al heel vroeg.

00.00 uur - 8.00 uur: wakker gelegen want kon niet slapen.

Om 8 uur werd vriendje wakker en om half negen sliep ik .
Tot 12 uur blijven liggen en toen gedouched en de stad in om een cadeautje te kopen voor vriendje .
Opgehouden door de buurman.

Om 4 uur weer thuis samen met twee muizen voor vriendje (hihi, eigen belang want ze zijn zooo lief! ) En daarna naar de Gamma, spullen halen voor een 'de-muizen-moeten-kunnen-drinken-constructie'.

En om half 6 konden de muizen drinken. Bus van 17.41 uur weer naar huis gepakt en daar spagheti gemaakt. Gegeten dus en daarna weer internet op.

Heel stiekem de rest van de avond Idols gekeken...
En zometeen maar eens gaan slapen want ik ben erg moe (en ziek want vriendje heeft me aangestoken ).

Truste allemaal!
Reageren

Regels voor berichten