Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vrijdag 7 maart:
Ik stond een uur of 8 op en ben in bad gegaan. Eten klaarmaken, aankleden, lenzen in, make-uppen, tandenpoetsen, haar doen en om 10 voor 9 naar school gefietst. Een uurtje economie--> dat betekent uitslapen. Een uurtje engelse luistertoets. Twee tussenuren, het eerste tussenuur met een vriendin gedanst op het grasveld van de school omdat we naar zo'n lekkere jazz cd luisterden. Het tweede tussenuur met een vriend op een bankje gesuft in de zon met de cd van Robbie Williams, 'Swing when you're nog wat...' Met een vriend naar muziek geluisterd tijdens de duitse les en daarna leuk gediscussierd en geluisterd naar de verhalen van de geschiedenis leraar. Daarna door naar de kostuumontwerpgroep van het toneelstuk van school. Ben op een of andere verdachte manier daarvoor opgegeven, maar ik vind het eigenlijk nog leuk ook. Om 4 uur naar huis gefietst, beetje niks gedaan en gegeten. Om 7 uur ben ik doorgegaan naar de muziekavonden van school. Dit duurde tot een uur of half 12. Nog een beetje rondgehangen op school, soort afterparty. Daana met een paar mensen door naar een cafeetje in de stad, waar we weer een paar andere vrienden tegenkwamen. De meeste mensen gingen weg, ik heb tot half 3 me bezat met twee vrouwen uit de dansgroep waar in inzit. Om half 3 naar huis geslingerd en lekker mn bed in gekropen.
|
Oke dag tot nu toe zodat iedereen medelijden kan hebben
Lag er pas heel laat in na een vermoeiende week maar dat weerhield mijn zusje er niet van om vanochtend om NEGEN UUR mijn kamer binnen te komen stormen of ik haar hockeyschoenen had. Ik hockey al een half jaar niet meer dus dan liggen die vast op mijn kamer ja ![]() Uit bed gegaan, ontbeten, eens bekeken hoeveel ik nog aan wiskunde moest doen (oftewel ik kon me niet aanzetten tot beginnen dus ging ik maar twintig keer tellen hoeveel blz.'s nog moesten). Tegen 12 uur bedacht ik me opeens dat ik nog schoenen naar de schoenmaker moest brengen. Ik snel aankleden en naar het winkelcentrum fietsen. Kom ik daar om half 1, portemonnee vergeten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oke mijn verslag, van vrijdag
![]() Nadat ik ontzettend vroeg op was gestaan ![]() ![]() Thuis ff op teletekst en internet gekeken of er nog wat intressants was gebeurd.... hmmm toen maar watAlgemene Economie geleerd.... makkie ![]() daarna maar wat dvd's gehuurd (Road to Perdition& the hole) maar ff gebeld of er niet iemand was die zich net zo verveelde ![]() Dat was mijn best redelijke dag, niet zoveel uitgevoerd maar wel meer dan genoeg ![]() |
![]() |
|
6.30 --> ik moet uit bed..
Netjes gedoucht.. ontbeten en daarna met tegenwind naar me werk fietsen 7.45 --> Ik begin met werken 17.00 --> Ik ben eindelijk klaar met werken Ik heb een hele boeiende parttime carriere bij de (echt) Hema Daarna thuis ff op msn gezeten.. gegeten.. op bed gelegen.. tv gekeken.. weer gedoucht.. omgekleed.. en nu ben ik eigenlijk wel weer klaar om uit te gaan... ![]() |
![]() |
|
gister:
11 uur opgestaan 12 uur op universiteit, college tot 1 uur 13:30 koffie gedronken 15:30 thuis, computerspelletjes en internet 18:00 eten 20:30 weer richting Amsterdam 21:30 bij sander aangekomen, biertje drinken en feest voorbereidignen ![]() 22:30 bus naar AMP studio's voor een industrial party! 23:00 - 2:30 op het feestje gebleven 2:30 besluiten om weg te gaan en de bus te halen naar leidseplein bus gemist dus helemaal gelopen naar leidseplein voor de n8 bus naar haarlem 3:30 bus gemist ![]() 4:00 richting huis van vriendin 4:30 bier gedronken met de nieuwe buurjongens 6:30 slapen..... lange dag
|
Vrijdag:
Ik sta om 6.30/6.45 uur op, en race als een gek door huis: van de klerenkast naar de badkamer naar de slaapkamer naar de ontbijttafel en een uurtje later zit ik braaf op mijn fietsje. 12 km en drie kwartiertjes later zit ik verkleumd in de eerste les. Daar een prachtig sonnet van Shakespeare gelezen (Shall I compare thee to a summers day?). Latijn. Een stuk vertaling van een tekst van Vergillius nagekeken en lekker bijgekletst met Jan-Willem (leraar). Toen op naar de kantine en lekker een tuffelpannenkoek eten! Daarna een blokuur wiskunde B2. Mijn leraar snapt het zelf niet dus ik wordt niet veel wijzer maar er wel uitgestuurd. ![]() Weer pauze en weer tuffelpannenkoek. JUUJ! Daarna een nutteloos uurtje Frans waarin mijn Frans lerares haar ontevredenheid toont. Ik citeer: "Ik was niet zo blij met die 6,9 van jou. Je moet wel het onderste uit de kan halen meisje. Laten zien wat je waard bent! En jij bent een 8! Minstens een 7! Dus nu ga je godverdomme wat doen!". Noujah zeg... ![]() En ik ging het weekend in met een discussie bij Nederlands. Voor een cijfer. Was wel grappig... Daarna even lekker de stad in, croissantje gegeten, pakje Brownies gekocht en afgesloten met een ijsje. Hmm... zomergevoel kwam een beetje! *extra info: buiten was koud maar wij zaten in een winkelcentrum ![]() Om half 5 terug naar school, paar leraren prettig weekend zeggen, foto's uitgedeeld van schoolbal en daarna weer 12 km. fietsen. Lekker zo op vrijdagmiddag. Toen ik thuis was allemaal onnuttige dingen gedaan zoals internetten, forummen, lezen, tv kijken. Was misselijk dus eventjes later de zuurkool met worst van mama er weer uitgekotst. Toen samen met diezelfde mama de zolder opgeruimt en boodschappen bij de Aldi gedaan (meer kostneigingen bij het aanschouwen van zoveel eten bij elkaar). Om 21.15 uur de bus naar Enschede gepakt en naar vriendje gegaan. Was niet gezellig want vriendje was ziek dus vriendje sliep al heel vroeg. 00.00 uur - 8.00 uur: wakker gelegen want kon niet slapen. Om 8 uur werd vriendje wakker en om half negen sliep ik ![]() Tot 12 uur blijven liggen en toen gedouched en de stad in om een cadeautje te kopen voor vriendje ![]() Opgehouden door de buurman. Om 4 uur weer thuis samen met twee muizen voor vriendje (hihi, eigen belang want ze zijn zooo lief! ![]() En om half 6 konden de muizen drinken. Bus van 17.41 uur weer naar huis gepakt en daar spagheti gemaakt. Gegeten dus en daarna weer internet op. Heel stiekem de rest van de avond Idols gekeken... ![]() En zometeen maar eens gaan slapen want ik ben erg moe (en ziek want vriendje heeft me aangestoken ![]() Truste allemaal!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |