Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 21:43
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
altijd op slot, ook de deur van m'n kamer gaat vaak op slot, ze moeten maar kloppen
Oud 08-03-2003, 21:50
DEChengst
DEChengst is offline
Nope, ik woon helemaal alleen dus is het niet nodig.
Oud 09-03-2003, 10:39
Verwijderd
Ik doe de deur dicht, maar niet op slot, behalve als er bezoek is van het soort dat het genant zou vinden om mij te zien douchen...
Ik vind het wel niet (=niet) prettig als ik aan het douchen ben, en iemand anders is óók uitgebreid bezig in de badkamer, dan vraag ik diegene om weg te gaan... maar als er iemand even binnen loopt om iets te pakken of even tanden te poetsen oid, geen probleem.

Als ik de deur open laat dan komt het hele huis onder de condens te zitten, we hebben maar 1 verdieping, en nogal veel ramen, en als alle ramen nat zijn en gaan druipen en strepen krijgen enzo dan staat dat ook weer niet zo mooi. Vandaar dat de deur dicht gaat

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 10:43.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:51
Verwijderd
Ik doe de deur altijd op slot.. wanneer ik ga douchen dan. Ik bedoel, dan heb ik m'n ogen dicht en ik schrik me liever niet dood als ik die weer open doe..

Als ik alleen thuis ben en naar de wc ga ofzo laat ik de deur gewoon open.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:25
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
onze deur kan ook niet op slot maar ik doe hem wel altijd dicht,...maar ik hou er toch nie van als er steeds mensen komen binnenlopen,...mijn vader doet dat nie meer, maar mijn broertje moet wel 's zijn tanden poetsen ofzo, en aangezien wij een GLAZEN douchewand (zonder ribbels of id) hebben (ik vind dat na jaren nog steeds vervelend) dus dan vraag ik toch of die ff wil wachten,..maar meestal hoor je het als iemand aan het douchen is dus dan komt er gewoon niemand binnen,
en als er andere mensen zijn, dan zeg ik van te voren dat ze nie op de badkamer mogen komen,...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:46
Era
Era is offline
ik doe hem zo en zo altijd dicht, vind het niet echt fijn als mijn famillieleden in en uit komen wandelen. Alleen mijn moeder laat ik dan nog wel binnen.
Oud 09-03-2003, 19:28
Verwijderd
Altijd op slot met uitzondering van 2 gevallen.
1 als ik alleen thuis ben
2 's nachts doe ik nooit de deur van de douche/wc boven op slot aangezien die nogal een lawaai maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:44
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Wij hebben geen slot op de badkamer
in case er wat gebeurt
ik deed de deur eigenlijk nooit dicht, maar sinds ik in bad ben flaugevallen en vervolgens onder water wakker werd en erachter kwam dat ik terwijl ik bewusteloos was met mn hoofd het zeepbakje eraf heb geslagen laat ik m zeker open/niet op slot!!
Oud 10-03-2003, 15:39
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
xliselottex schreef:
ik deed de deur eigenlijk nooit dicht, maar sinds ik in bad ben flaugevallen en vervolgens onder water wakker werd en erachter kwam dat ik terwijl ik bewusteloos was met mn hoofd het zeepbakje eraf heb geslagen laat ik m zeker open/niet op slot!!
hmmm, nare ervaring lijkt me dat . Maar je werd dan zeker wel vrij snel weer wakken?!?......je was iig niet verdronken?

Een vriend heeft ook zoiets meegemaakt. Die is in bad in slaapgevallen. DIe heeft een uur lang daarin gelegen, en is daardoor onderkoled geraakt, en moest toen met spoed naar het ziekenhuisgebracht worden.
Oud 11-03-2003, 06:52
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Maar je werd dan zeker wel vrij snel weer wakken?!?......je was iig niet verdronken?
neej, ik werd idd wel vrij snel wakker, maar toch is t schrikken...

Citaat:
en is daardoor onderkoled geraakt, en moest toen met spoed naar het ziekenhuisgebracht worden.
jeetje, dat is helemaal eng!!
Oud 11-03-2003, 14:31
Verwijderd
deur normaal dicht, niet op slot tenzij er gasten zijn.
als ik alleen ben alle deuren open en keiharde ska of old school punk op(lekker wakker worden)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:45
lucy48
lucy48 is offline
Vroeger was mn moeder altijd bang dat als ik ging douchen ik uit zou glijden op die gladde badkamervloer en als de deur dan op slot zit en ik lig bewusteloos op de vloer, is het een beetje moeilijk hulp te bieden, al zijn die badkamersloten natuurlijk gemakkelijk open te maken met een schroevendraaier.
natuurlijk nooit gebeurt, maar mn moeder is nou eenmaal altijd een beetje overbezorgd,
nu ik die tijd inmiddels voorbij ben, is de gewoonte gebleven, deur dicht, maar niet op slot.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:32
bitchy
bitchy is offline
mijn deuren zijn altijd op slot!!! badkamer en toilet.
ook als ik alleen thuis ben.
idd uit privacy. niemand hoeft mijn lichaam te zien. (behalve mijn vriendje dan )

bitchy
Oud 11-03-2003, 19:33
Andora
Andora is offline
ik doe de deur altijd op slot. Uit privacy & gewoonte en ik heb geen zin dat als ik onder de douche sta, me rot schrik omdat er nog iemand in de badkamer staat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:49
Stepsje
Stepsje is offline
Bij ons thuis doet eigenlijk nooit iemand de deur van de badkamer of wc op slot. S'avonds douchen mijn ouders altijd en vaak wil ik ook om die tijd naar bed. Ik ga dan ook gewoon de badkamer in om mn tanden te poetsen of naar de wc te gaan en dat doen mn ouders ook (ik heb geen broers of zussen meer die nog thuis wonen)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:58
berteltje
berteltje is offline
Bij mij thuis laat ik eigenlijk altijd de badkamerdeur open. Tenzij er natuurlijk ander mensen dan mn vader, moeder en zusje thuis zijn.

Ben ik dat soort dingen gewoon heel nuchter opgevoed... Alleen maar handig, ben je nu ook minder bang om voor iemand anders uit de kleren te gaan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:12
saartjeh
saartjeh is offline
Dit vind ik een goeie topic. Ikheb daar nl altijd vet gezeik over. Hij is bij ons wel altijd dicht (mijn moeer is de enige met de tic om de wc deur op te laten, op n kiertje en dan een beetje gelellig de tv gids te gaan zitten lezen ) Maar ze moeten altijd al ik onder de douche sta gel, haarlak, kam, deo hebben. Egt dom. En voor mij is douchen de enigste plek waar ik alleen ben. En de plee, maar daarblijf ik liever nie zo lang Maar dan zeuren ze weer dat ze dr gewoon in moeten enzow. En dan gaan ze met schroevendraaiers klooien (m'n broertje dan) ze schijnen hier niet van privacy gehoord te hebben, want kloppen doen ze ook nooit en mijn tv schijnt van ieder1 te zijn. Mijn broertje van 14 ligt als ie ziek is in mijn bed en ik mag verhuizen. Volgens hun zijn het allemaal MIJN spullen en ik moet nie zeuren van dat ik wil dat ze aan mij moeten vragen of ze cd's willen. Die cd's mogen van mijn moeder door mijn broertje gewoon gepakt worden (en stuk maken, heeft ie nl al es gedaan) Neej, ze kennen geen privacy hiero en ze zeggen dan gewoon dat ik alleen maar aan mezelf denk en MIJ MIJ, is nie zo, maar ik zou het wel leuk vinden als ze het ffies vroegen. Maraj, als ik er nog 1x over zeik dna pakken ze me de boel af. Bleh Mijn moeder lijkt wel in de puberteit i.p.v. de rest van tha family
Oud 12-03-2003, 23:15
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Kimry schreef op 12-03-2003 @ 12:58:
Bij mij thuis laat ik eigenlijk altijd de badkamerdeur open. Tenzij er natuurlijk ander mensen dan mn vader, moeder en zusje thuis zijn.

Ben ik dat soort dingen gewoon heel nuchter opgevoed... Alleen maar handig, ben je nu ook minder bang om voor iemand anders uit de kleren te gaan
Wij doen dr nie zo moeilijk over, maar mij gaat t ook meer om de rust. Ik douche nl een half uur en dan wil ik ook ff ongestoor docueh, ik zou t bijv ook nie leuk vinden als ik zalkmaar zeggen in de huiskamer zou slapen
Oud 13-03-2003, 01:33
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
de deur gaat gewoon altijd op slot
Oud 13-03-2003, 22:32
Dromer
Dromer is offline
De douchedeur kan zowel thuis als op m'n kamer niet eens op slot, maar je kunt wel zien en horen dat er iemand is, dus komt er normaalgesproken niemand binnen.
Wc deur doe ik meestal wel op slot thuis, ik schrik gewoon nogal als er iemand binnenkomt en daar hou ik niet van. Op m'n kamer soms op slot, soms niet, je ziet daar ook of het licht aan is ja of nee.

Ik vind het niet erg als m'n moeder, of vriendinnen me bloot zien, ik douche ook na het sporten bijvoorbeeld, dat boeit me niet, maar mannen/ jongens hoeven me niet te zien.
Oud 14-03-2003, 08:51
Verwijderd
wij hebben geen sloten op de deuren
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:19
FireCracker
FireCracker is offline
wij hebben doorzichtige dochedeuren, dus ik vind het altijd wel zo lekker om even de deur van de badkamer op slot te doen en die van de wc trouwens ook.
Oud 14-03-2003, 10:28
black rabbit
black rabbit is offline
de boel is doorzichtig bij ons dus altijd op slot, tenzij k ff me bek ga schrobben me haar doen en dat soort ongein dan niet maar voor de rest altijd... kom op nou zeg je wil toch niet dat je zusje van 11 je ziet terwijl je je pikkie staat te wassen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 13-03-2003 @ 00:12:
Dit vind ik een goeie topic.
I know
Oud 14-03-2003, 19:26
PardonMe
PardonMe is offline
Ik doe eigenlijk altijd de deur op slot..
Oud 15-03-2003, 01:29
xCoyotex
xCoyotex is offline
zum sluss

kvind het behoorlijk irritant als je aant douchen bent en er lopen steeds mensen in --> uit.
Of de loodgieter komt toevallig ff het een en ander repareren
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:46
gizmo
gizmo is offline
Het is heel vaag hoor.. maar als ik alleen thuis ben gaat de deur altijd op slot.
En meestal, ik douche altijd sochtends, is de deru gewoon open. Het is namelijk hier zo dat mam en pap rond dezelfde tijd opstaan en hun dingen doen.. enja met maar 1 badkamer is het dan aso om hem dicht te doen..
Reageren

Regels voor berichten