Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriend heeft ook zoiets meegemaakt. Die is in bad in slaapgevallen. DIe heeft een uur lang daarin gelegen, en is daardoor onderkoled geraakt, en moest toen met spoed naar het ziekenhuisgebracht worden. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Vroeger was mn moeder altijd bang dat als ik ging douchen ik uit zou glijden op die gladde badkamervloer en als de deur dan op slot zit en ik lig bewusteloos op de vloer, is het een beetje moeilijk hulp te bieden, al zijn die badkamersloten natuurlijk gemakkelijk open te maken met een schroevendraaier.
natuurlijk nooit gebeurt, maar mn moeder is nou eenmaal altijd een beetje overbezorgd, nu ik die tijd inmiddels voorbij ben, is de gewoonte gebleven, deur dicht, maar niet op slot. |
![]() |
|
Bij ons thuis doet eigenlijk nooit iemand de deur van de badkamer of wc op slot. S'avonds douchen mijn ouders altijd en vaak wil ik ook om die tijd naar bed. Ik ga dan ook gewoon de badkamer in om mn tanden te poetsen of naar de wc te gaan en dat doen mn ouders ook (ik heb geen broers of zussen meer die nog thuis wonen)
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij thuis laat ik eigenlijk altijd de badkamerdeur open. Tenzij er natuurlijk ander mensen dan mn vader, moeder en zusje thuis zijn.
Ben ik dat soort dingen gewoon heel nuchter opgevoed... Alleen maar handig, ben je nu ook minder bang om voor iemand anders uit de kleren te gaan ![]() |
![]() |
|
Dit vind ik een goeie topic. Ikheb daar nl altijd vet gezeik over. Hij is bij ons wel altijd dicht (mijn moeer is de enige met de tic om de wc deur op te laten, op n kiertje en dan een beetje gelellig de tv gids te gaan zitten lezen
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
De douchedeur kan zowel thuis als op m'n kamer niet eens op slot, maar je kunt wel zien en horen dat er iemand is, dus komt er normaalgesproken niemand binnen.
Wc deur doe ik meestal wel op slot thuis, ik schrik gewoon nogal als er iemand binnenkomt en daar hou ik niet van. Op m'n kamer soms op slot, soms niet, je ziet daar ook of het licht aan is ja of nee. Ik vind het niet erg als m'n moeder, of vriendinnen me bloot zien, ik douche ook na het sporten bijvoorbeeld, dat boeit me niet, maar mannen/ jongens hoeven me niet te zien.
|
Het is heel vaag hoor.. maar als ik alleen thuis ben gaat de deur altijd op slot.
En meestal, ik douche altijd sochtends, is de deru gewoon open. Het is namelijk hier zo dat mam en pap rond dezelfde tijd opstaan en hun dingen doen.. enja met maar 1 badkamer is het dan aso om hem dicht te doen.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #4 coopergirl | 487 | 05-03-2006 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn nare droom MiSs EshterGirl | 7 | 06-11-2004 15:59 | |
Algemene schoolzaken |
wat deden jullie op werkweek of kamp als kattenkwaad? ...Roosje... | 15 | 24-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
Deur op slot? Qimm | 35 | 29-04-2003 23:22 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |