Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Yeah right Reken maar eerder op 60-600 miljard jaar
||
Citaat:
owja, vergeten: ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is afhankelijk van je definitie van afstand. Ik verwacht dat ze ooit nog wel eens iets als wormgaten echt ontdekken, of zelfs zelf te mogelijkheid krijgen de ruimte te 'vouwen'. Op die manier kun je in korte tijd duizenden lichtjaren afleggen, en is reizen met een 'snelheid' groter dan de lichtsnelheid weldegelijk mogelijk. |
![]() |
|
Ik denk eerlijk gezegt dat we wel een keertje met z'n alle van planeet gaan verwisselen als: of de zon te groot word, of er een komeet ofsow tegen de Aarde drijgt te gaan... Stel dat we alle planeten waar we op kunnen leven in het heelal beschikbaar zouden zijn, zou het dan niet veel beter zijn om in plaats van op een planeet te gaan zitten, als parasiet te gaan dienen op een goedaardige Alien die zo groot is als de aarde want dan kan die een beetje zelf uitzoeken of die word geraakt door kometen enzo... en als de zon die daar dan in zijn buurt zit, te groot (en dus te warm) word kan die gewoon ff weg eh... vliegen
Fantaseren mag altijd toch? maar ik geloof wel dat er iets ''geniaals'' achter zit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zou het menselijk ras nooit een keer uitsterven? king112 | 75 | 11-05-2003 17:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zecheria Sitchin Verwijderd | 26 | 12-05-2002 09:42 |