Advertentie | |
|
![]() |
|
stier
------------------ Wie dom is denkt dat hij slim <A HREF="http://angelcities.com/members/bluewolf/" TARGET=_blank> is, en wie</A> slim is weet dat hij dom is. I LOVE LESLEY®
||
![]() |
Citaat:
het klopt gewoon niet dat je aan die eigenschappen kunt zien wat voor sterrenbeeld je bent, aangezien de geb. maand maar weinig over je kunt zeggen. maargoed..
||
Verwijderd
|
Citaat:
bv; kreeften is een gevoelspersoon, wil niet zeggen dat een ander sterrenbeeld minder gevoelig is, maar voor een kreeft kan het overweldigend zijn. Wordt een kreeft gekwetst dan zou die 'in zn schulp kruipen'. Een ram is een vuurteken, die zou minder lang stil blijven staan bij verdriet en er anders mee omgaan. Je ascendant is hoe je overkomt op mensen. Ben je een kreeft maar is je ascendant maagd, dan zullen mensen waarschijnlijk niet je echte 'ik' kunnen zien. Ze zien alleen het 'maagd' gezicht. Maar dit zijn wel stereotypen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
welke watermannen(of vrouwen ![]() ik denk dat een hoop zich hier wel in herkennen ![]() en oja, boogschutters; idealistisch, hoge normen en waarden, doelgericht, ambitieus, houdt erg van dieren en natuur. maar boogschutters zijn ook belerend; willen een persoon helpen maar moet wel op hun manier, en oja ze zijn ook wel eens minder trouw dan andere sterrenbeelden. Als ik van iemand zijn sterrenbeeld weet, ascendant en geboortegetallen(numerologie) heb ik toch wel een aardig idee hoe iemand is. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fisten Eresh'kigål | 100 | 13-11-2005 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #4 Verwijderd | 500 | 10-07-2005 18:05 | |
Lifestyle |
waar erger jij je aan tijdens het winkelen? Verwijderd | 181 | 21-11-2003 15:50 | |
De Kantine |
Dubbel-Topic Marengo | 47 | 20-10-2003 07:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vertaling nederlans-frans musc | 7 | 09-10-2002 08:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
please even vertale naar frans musc | 2 | 08-10-2002 18:04 |